Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nielun proput sapettavat

Vierailija
04.11.2019 |

En enää edes tohdi puhua ihmisille kasvotusten. Harrastin paritanssia mutta olen senkin lopettanut. Nielussa on aina haisevia proppuja. Eivät edes välttämättä näy päälle päin vaan kun painan jollain lastalla niin nielun kätköistä turskahtaa haisevaa massaa. En juo maitoa, pidän huolen suuhygieniasta. Koko ajan sellainen ikävä tunne ja limankröhinnän tarve. Kuinkahan sitä.pääsisi nielurisojen poistoon?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ne loppui, kun laihdutin normaalipainon ylärajalta yli 10 kg alaspäin.

Vierailija
2/8 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha tuollaisesta on kärsiä. Yksityiset lääkärikeskukset leikkaavat aikuisten nielurisoja, siitä vaan aikaa tilaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oksensin kun luin tuon. Eikö antiseptinen liuosakaan auta? Suuvesi? Mulla oli joskus proppuja, loppui kun vaihdoin kasvisten syöntiin.

Vierailija
4/8 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha tuollaisesta on kärsiä. Yksityiset lääkärikeskukset leikkaavat aikuisten nielurisoja, siitä vaan aikaa tilaamaan.

Mua houkuttelee kovasti tuo nielurisojen poisto, mutta oon niin kipuherkkä että pelkään sitä kipua. Vaikka olen kolme lasta synnyttänyt, mutta siinä se kivun loppuminen on niin selkeää kun lapsi on pihalla.

Vierailija
5/8 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten poistat ne proput itse ja säännöllisesti tarkastat ettei uusia pääse tulemaan. Ei niitä siellä loputtomasti ole ja uusien syntymiseen menee aikaa.

Vierailija
6/8 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oksensin kun luin tuon. Eikö antiseptinen liuosakaan auta? Suuvesi? Mulla oli joskus proppuja, loppui kun vaihdoin kasvisten syöntiin.

Pitää testata ihan säännöllisellä kurlaamisella. Jep, yököttävää on ja rajoittaa sosiaalista elämää. Ap

Vierailija
7/8 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut jättää vehnä, ruis ja sokeri pois? Minulla loppui tuolla.

Vierailija
8/8 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua houkuttelee kovasti tuo nielurisojen poisto, mutta oon niin kipuherkkä että pelkään sitä kipua. Vaikka olen kolme lasta synnyttänyt, mutta siinä se kivun loppuminen on niin selkeää kun lapsi on pihalla.

Kurkku on ihan heölkkarin kipeä pari päivää, kuten kunnon flunssassa, sitten se menee ohi. Särkylääkettä saa. Hammaslääkäri on paljon pahempaa.