Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitsinen puseron yläosa ja rintsikoiden olkaimet

Vierailija
04.11.2019 |

Mulla on ihana juhlavampi paita jossa hihat ja kaula-aukko+decoltee on pitsiä. Onko ihan kamalan tyylirikko jos pitsin alta näkyy mustat rintsikoiden olkaimet? Olisiko nudet liivit paremmat? Olkaimettomat liivit eivät ole vaihtoehto, en ole löytänyt koossani sellaisia joita pystyisi pitämään.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä värinen pitsipaita?

Jos musta, niin pitsiset mustat olkaimet ovat mielestäni ok.

Vierailija
2/13 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosisin nudeja. Jos pusero on musta, eivät mustatkaan olkaimet välttämättä ole häiritsevät. Vaalean puseron kanssa en missään tapauksessa laittaisi mustia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nudet tai jos mahdollista olkaimettomat olis parempi, mutta en mä tuota niin suurena rikoksena pidä. Et maninnut puseron välit, mutta itse pidin mustan pitsitunikan alla mustaa ohutolkaimista toppia, eikä näyttänyt ainakaan haittaavan ketään.

Vierailija
4/13 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nudet tai jos mahdollista olkaimettomat olis parempi, mutta en mä tuota niin suurena rikoksena pidä. Et maninnut puseron välit, mutta itse pidin mustan pitsitunikan alla mustaa ohutolkaimista toppia, eikä näyttänyt ainakaan haittaavan ketään.

...väriä, ei 'välit', hemmetin autocorrect..

Vierailija
5/13 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole paha. Sen väriset liivit kuin paita tai nudet. Tai silikoniolkaimet.

Vierailija
6/13 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta on väriltään

Ap

Vierailija
7/13 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti olkaimettomat. 

Minkäänlaiset rinstikoiden olkaimet eivät kuulu juhlatyyliin, jos ne vilkkuvat topin alta. 

Vierailija
8/13 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti olkaimettomat. 

Minkäänlaiset rinstikoiden olkaimet eivät kuulu juhlatyyliin, jos ne vilkkuvat topin alta. 

No, kun en sopivia löydä niin pakko näin :(

Ap

Vierailija
9/13 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta on väriltään

Ap

Sitten mustat olkaimet. Nudet saattaa paistaa rumasti läpi, jos eivät ole täysin ihosi väriset.

Vierailija
10/13 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin eräässä cocktailtilaisuudessa New Yorkissa kuukausi sitten, ja siellä kiinnitti huomion tyylikäs nainen jolla musta pitsipusero ja alla neonoranssit rintsikat. Alaosana suorat todella leveät housut. Muotitoimituksesta taisi olla. Oli itseasiassa aika siistin näköistä.

Seuraavana päivänä näin ravintolassa naisen jolla musta melko läpikuultava paitapusero ja neonpinkit rintsikat alla.

Ehkä tämä muoti rantautuu vielä joskus lähivuosina Suomeen :)

Vierailija
11/13 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin eräässä cocktailtilaisuudessa New Yorkissa kuukausi sitten, ja siellä kiinnitti huomion tyylikäs nainen jolla musta pitsipusero ja alla neonoranssit rintsikat. Alaosana suorat todella leveät housut. Muotitoimituksesta taisi olla. Oli itseasiassa aika siistin näköistä.

Seuraavana päivänä näin ravintolassa naisen jolla musta melko läpikuultava paitapusero ja neonpinkit rintsikat alla.

Ehkä tämä muoti rantautuu vielä joskus lähivuosina Suomeen :)

Miten mulla tulee noista flashback jonnekin 90l puoleenväliin/ loppupuolelle :D

Ap

Vierailija
12/13 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ompele mustat kangaskaistaleet siihen kohtaan mihin olkaimet tulisi näkyviin , siis pitsin alle.

Vierailija
13/13 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ompele mustat kangaskaistaleet siihen kohtaan mihin olkaimet tulisi näkyviin , siis pitsin alle.

Eikö se ole sitten ihan sama onko näkyvissä olkainten näköiset kangaskaistaleet vai itse olkaimet🤔Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä