Nukun puukko tyynyn alla
Kirves, keihäs, taskulamppuja ja jalkajousi lähellä. Harjoittelen silloin tällöin liikkeitä ja pakoa. Ovissa ja ikkunoissa äänihälytykset. Miksi? Asun huonossa lähiössä ensimmäisellä kerroksella ja tiedän miten helposti oven läpi tullaan. Taustani vaikutta elämäntapaani.
Jos vastoin toivoani murto tilanne tulisi niin luultavasti aseistuksestani ei ole paljon hyötyä tavalla tai toisella. Olenhan vain yksi mies. Silti valmiuteni auttaa minua nukahtamaan.
Hyvää ja rauhallista yötä
Kommentit (8)
Olen varautunut vielä järeämmin, koska asun alueella, mihin poliisin tulo kestää kauan. Kokemuksesta viisastuneena. Se, joka tänne luvatta tulee saa kokea ikävän yllätyksen, se on varma, vaikka totta kai soitan myös hätänumeroon jos on aikaa.
Tallentava valvontakamera/hälytysjärjestelmä ja koirat ovat maalla aika must nykyään. Aika monilla naapureillakin on vartiointi, niin saa kuvamateriaalia.
Onneksi meillä on Esko (rotikka) ja Pena (mäyräkoira). Toinen iskee käteen ja toinen nilkkaan.
Olen ansoittanut kotini niin että oikein toivon että joku murtautuisi tänne. Ruumiin siirtäisin kellarin pakastearkkuun.
Vanhempani eivät hankkineet enää uutta koiraa,kun vanhasta aika jätti. Joskus vähän huolettaa, että mitä jos sinne niiden omakotitaloon keskellä metsää joku murtautuu yöllä
Vierailija kirjoitti:
Onneksi meillä on Esko (rotikka) ja Pena (mäyräkoira). Toinen iskee käteen ja toinen nilkkaan.
Saksanpaimenkoira pysäyttää taulukauppiaan tehokkaasti. Päästän oudot kulkijat menemään autolleen, kun ovat vähän aikaa seisonut pihamaalla asennossa, mutta tuo oli vienyt autonsa kauemmaksi ja oli pyörällä niin saanut rekkaria. Olivat tyhjennelleet taloja täältä luin myöhemmin lehdestä.
Ei tuo väärin ole. Itsellänikin on puukko yöpöydällä, ja patukka taktisesti eteisen hyllyllä, sekä kotitekoinen viritys joka hälyttäisi jos joku pyrkisi nukkuessani sisään.