"vihjailee ja lupailee" mut ei anna
Naiseni tekee tälläistä nettä tänään voitais peuhta jne jne ja kun aika olisi. menee nukkumaan tai tuleekin yllättäen jokin vaiva tai herätys kello soi aikaisin tätä jatkunut tyyliin 10v itselle alkaa riittämään olisiko aika vaihtaa maisemaa.? Kun ei näytä kiinnostavan mikään puhelimella jaksaa kyllä olla. muiden eteen tekee kyllä mitä vaan mutta ei minun.
Kommentit (15)
Yrittänyt olen kysellä asiasta mutta ei saa muuta syytä sanottua kuin väsyttää tai jotain tuulesta temmattuja selityksiä menee kuoreensa aina kun pitäisi keskustella ylipäänsä mistä asiasta tahansa. Tuntuu että minua pidetään vain kaverina
Kuulostat kuitenkin siltä, että haluaisit antaa suhteelle mahdollisuuden. Yrittäkää viettää enemmän aikaa yhdessä ja löytää jotain mikä yhdistäisi teitä (positiivisia asioita). Ja jos se nainenkin alkaisi vähän tutkiskelemaan itseään, jotta osaisi vastata mikä on vialla/mikä toivoisi suhteelta eikä aina vaan väistelisi kysymyksiä. Onhan se raskasta kun toinen ei päästä lähelle, muttei irtikään, mutta toivottavasti tilanne muuttuu. -eka
No miks et pane sitä heti silloin kun kertoo että tekee mieli peuhata. Samantien housut nilkkoihin molemmilta ja töpinäks. Vai ootteko näitä valot pois päältä ja hiljaa peiton alla peuhaajia.
Vierailija kirjoitti:
No miks et pane sitä heti silloin kun kertoo että tekee mieli peuhata. Samantien housut nilkkoihin molemmilta ja töpinäks. Vai ootteko näitä valot pois päältä ja hiljaa peiton alla peuhaajia.
Jos lapsia niin jonkin verran rajoittaa spontaaniutta. Mutta kyllä tuo voi vaimon silmiin näyttää torjumiselta ja siksi itsekkin torjuu. Tai sitten seksin säännöstely on naiselta henkistä väkivaltaa miestä kohtaan. Kiusaamista. Vihjailee ja kun saa toisen käymään kuumana vetäytyy, koska tietää millainen olo siitä tulee.
sama tilanne kuin apllä. tuijottaa kuin kuollut silli kun muistuttaa että milloin tiikeri teet aloitteen. vastaus nyt kyl väsyttää niin.tarviiko sitä taas.voi hbetti että on monta kertaa laskettu aikaa.kysyn mikä minussa sit kiinnosti ja kiinnostaa vielä. no elatus jietysti vaikkei tunnusta.js kun kerran kuussa saa näyttää et haluaa. naisessa sit ajattelee tuplaafroja peneroitumassa häneensä.
Aika tavallista, että kaikki muu on kiinnostavampaa. Sitten kyllä ollaan naama väärinpäin, kun toisinpäin ei käy.
1. empatiakyvyttömyys
2. itsekkyys
3. väärin priorisoitu ajankäyttö
4. rakkaudettomuus
3. haluttomuus
Entä jos kookeilet muuttaa toimintaasi. Spontaanius häviää, jos yrität päivällä sopia, että tänä iltana, se tuntuu sitten koko illan velvollisuudelta sun vuoksi.
Eli seksistä turha tuossa asetelmassa puhua yrittäen toista saada sopimaan että illalla. Sen sijaan, ole lähellä, pidä hyvänä, likistele, kosketa sopivasti, puhu ja pussaile aina ohimennen, ilman seksin puheeksi ottamista. Kerro mistä asioista hänessä pidät, mitä arvostat, kehu ulkomuotoaan sopivasti. Tällä tavalla luot hänelle haluja, ilman painetta suorittaa jotain sinun mieliksesi. Halaa joka aamu ja toivota hyvää työpäivää ja toista sama kun näette, kertoen tunteistasi. Tämä on sitä pohjatyötä.
Kun ilta koittaa ja normisti väsytätte itsenne telkun, tietskan padin, kännyn, kirjan avulla, pyri pitämään hyvänä päivää eroottisemmin tai ehdota sänkyynmenoa jo ennen kuin nukuttaa, kun lähtee makariin, jätä leffa tai surffaus heti ja mene yhtäaikaa sänkyyn. Edelleen, pidä hyvänä ilman sanallista painetta seksiin, ellei parina ekana iltana syty, tyydy siihen, että olette iho ihossa kiinni, kehu myös miten ihana olla lähekkäin. Älä mökötä ellei suostu, pidä hyvänä tisuilta, pakaroilta, ei kuitenkaan suoraan pimpasta, kiusoitellen, haluja herätellen.
Kun seksiä on, mitä siihen sisältyy, saako orgasmin vai onko vaan sun tyydyttäjän roolissa? Nuoletko sormetatko? Onko koskaan ollut leluja hänellä? Jos orkkuja ei saa yhdynnässä, etkä muuten tyydytä, syy haluttomuudelle on selvä. Jotkut voi myös feikata orkun yhdynnässä toisen mieliksi. Ajattelepa, että itselläsi orkun saanti kestäisi aina pidempään kuin hänellä, saatuaan lopettaisi ja kertoisi ettei enää voi. Haluttaisiko itseäsi kovin usein? Ellei koskaan saa orkkuja, eikä ole leluja, hanki omasi kokoinen suriseva sauva, sekä klittakiihotin, anna lahjaksi ja sano että voi testailla ihan omin päin tai jos haluaa, yhdessäkin.
Seksistä voi kyllä puhua ja pitääkin, mutta lähinnä tyyliin, mitä uutta haluaisit kokeilla, koetko seksimme hyväksi, toivoisitko minun tekevän jotain toisin nauttiaksesi enemmän jne, toivottavasti sait langan päästä kiinni.
Poimi ne jotka sopii, kokeile uutta näkökulmaa asiaan, kerro joskus mitkä toimivat. Anna uudelle seksikäyttäytymiselle mahdollisuus, toista et voi muuttaa, itseäsi voit, ehkä hän siitä löytää uusia haluja tekosyiden tilalle?
Kannattaa kokeilla noita ysin ehdotuksia. Kärsivällisyyttä peliin. Kyyninen asenne ei johda minnekään.
Vierailija kirjoitti:
Yrittänyt olen kysellä asiasta mutta ei saa muuta syytä sanottua kuin väsyttää tai jotain tuulesta temmattuja selityksiä menee kuoreensa aina kun pitäisi keskustella ylipäänsä mistä asiasta tahansa. Tuntuu että minua pidetään vain kaverina
Miksi sitä asiaa pitäisi kaivella, muuttamalla omaa toimintaasi saat tehokkeimmin tuloksia aikaan. Tuollainen kaivelu saa toisen vaan entistä enemmän sulkeutumaan kuoreensa, jonka olet jo huomannutkin. AINA positiivisen kautta nämä pitää hoitaa, eli kuten edellä sanoin, "mitä haluaisit kokeilla, olen valmis siihen" tai "mitä voisin tehdä toisin, että nauttisit enemmän yhteisestä seksistämme?" tyylistä juttelua. Niihin saattaa tulla vastakysymys, "mitä itse haluaisit kokeilla tai toisin" ja niihin olisi hyvä olla jo vastaukset mietittynä
ysi
spontaanius on peestä jos se jää viikon ainoaksi. oon mies joka tykkää koskettelusta lekoilusta ja itse seksistä hitaasta ja pitkäkestoisesta. nainen taas jaksaa ovispäivänä vaikka yhdellä nopealla panolla.eli just niin päinvastaiseksi muuttunut kun vain voi.
Meillä vastaus tuohon kysymykseen olisi mykkyys, leikkii ettei kuullut tai vastaus en mä tiedä tai mä saan nyt istua ja kohta mennä nukkumaan tjsp.mitäs seuraavaks sanot?
Tämähän on peruskuttuja, ensin ollaan koko päivä ns. Kiimassa ja annetaan toisen olettaa, ertä illalla peitto heiluu ja kunnolla. Sitten olet käyny laittamassa lapset nukkuun, pesulla ja siivonnu kaikki sotkut. Siinä välissä onkin seksihana menny kiinni ja niin tiukalle, että kierteet meni. Voitte kuvitella sitä v*tutuksen määrää. Asiaa voisi miettiä siltä kantilta, että olet päivän tehnyt hiki hatussa töitä ja vähän ennen neljää joku tulee ja laittaa sinun päivän tuotokset roskapönttöön. Ja sinulla on vielä provikkapalkka eli myös rahat meni sinne.
Tässä neuvoisin niitä joilla ei ole lapsia, että pankaa aina kun on tilaisuus älkääkä säästäkö myöhemmäksi, voi olla että jäätte ilman.
miskä kirjoitti:
Meillä vastaus tuohon kysymykseen olisi mykkyys, leikkii ettei kuullut tai vastaus en mä tiedä tai mä saan nyt istua ja kohta mennä nukkumaan tjsp.mitäs seuraavaks sanot?
Ei pidä kysellä, vaan toimia eli pitää hyvänä hiukan tuhmalla tavalla pitkin päivää ja kun sänkyyn päästään, viedä kiima määrätietoisesti päätökseen seksin muodossa. Nössöt kyselee harrastetaanko seksiä illalla kuvitellen, että esileikki oli siinä, oikeat miehet osaa lämmittää naisensa kiimaisiksi, pitää kuumana ja olla riittävän määrätietoisia, ettei naiselle jää selväksi ollaanko tässä alkamassa panemaan vai marjoja poimimaan. Ei hyvää päivää mitä sakkia! Kättä p1llulle ja hetken kun pitää hyvänä, nainen saa ekan orkkunsa jo siitä, hinkuen k7rpää sisäänsä heti perään.
Sama juttu paitsi, että mies on masentunut ja haluton. Oletko sanonut, että tuo käytös on kaihertaa? Tosin tuskinpa sieltä mitään ymmärrystä tulee. Haluttomat harvoin ymmärtävät mitä ja miksi se haluton kaipaa. Vaihda maisemaa jos et usko tilanteen parantuvan etkä ole tyytyväinen. Aina ei valitettavasti kasveta samaan suuntaan.