Mitä tekisit 10 000 eurolla?
Jos nyt saisit 10 000 euroa, niin miten käyttäisit sen? Sopivaa haaveilua meille köyhille (jos täällä on minun lisäkseni muitakin köyhiä liikkeellä).
Kommentit (28)
Lähtisin matkalle.
Osan käyttäisin terapiaan. Minusta olis ihana käydä puhumassa jollekin kerran viikossa. Valitsisin vielä perjantain ajan töiden jälkeen. Olisi mahtavaa vain purkautua kaikesta ärsyttävästä, joka on kertynyt viikon aikana. Valittaisin oikein olan takaa. Pääsisi rauhassa viikonlopun viettoon.
Vierailija kirjoitti:
Kävisin huorissa ja ostaisin helikopterin.
😂😂😂
Tässä ajatusleikissä näkyy "ilmaisen" rahan arvo ihmisille.
Tuhlataan kaikenlaiseen ei-välttämättömään ja ylellisyyteen. Kuitenkin suurin osa vastaajista lienee asemassa, jossa nuo listatut asiat olisi mahdollista ostaa nytkin, mutta kun kyse on OMISTA itse tienatuista rahoista, niitä ei kylvetä ympäriinsä yhtä huoletta.
Miettikääpä tähän taustaan vastikkeettomia sosiaalitukia.
poistan kaikki ihokarvat jalka/käsi/peppu/maha/Selkä karvat hyi
Vierailija kirjoitti:
poistan kaikki ihokarvat jalka/käsi/peppu/maha/Selkä karvat hyi
Ja tuohonko tarvitaan kymppitonni?
Maksaisin heti pois luottokorttivelat, ja laitattaisin uudet lattiat makuuhuoneisiin ja uudet valaistut yläkaapit keittiöön. Ostaisin itselleni tietsikan, ja kausikortin hiihtokeskukseen sekä uudet sukset. Loput säästöön.
Tällä hetkellä pakkaisin kamat ja muuttaisin pois miehen luota. Nyt kun ei oo rahaa niin mies pitää otteessaan. Monen vuoden kotona lasten kanssa olon jälkeen mulla on 0€ joten tässä sitä nyt pähkäillään että mitäs seuraavaks. Ehkä sit junan alle.
Lähtisin ulkomaille asumaan ja hankkisin uusia vaatteita. En törsäisi mut harkiten käyttäisin ,jotta rahat riittäis mahdollisimman pitkään elämiseen.