Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

???

Vierailija
03.06.2006 |

Miten löytää nainen joka nautii seksistä??

Tällä palstalla niitä tuntuu olevan tosin varattuja

Joten onko niin että kaikki hyvät on jo viety??

Kapakasta tuskin kuin yhden illan juttuja

kyselee:

Kohta nelikymppinen mies

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

myöhemmin on vapailla markkinoilla sitte enää jämäpalat tai toista kierrosta käyvät joilla ei ole parisuhde luistanut :-/

Vierailija
2/6 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti nyt vielä kun voit, ja muista sitten tämä keskustelu, kun olet itse toisella kierroksella jämäpalana!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa, avioliitto ohi. Se, jonka luulin koko elämän mittaiseksi. Mutta niin siinä vain kävi.

Olen hyvännäköinen, intohimoinen ja seksiä rakastava 30+ nainen ja äiti, mutta en tykkää käydä kapakoissa enkä tanssimassa (saati että kiskoisin niistä paikoista humalaisia miehiä kotiini mua panemaan). Netin deittipalstoihin en luota, ne on hulluja tappajia puolillaan...

Eli jos elämäni mies ei pyydä mua treffeille kaupan kassajonossa, niin tän naisen loppuelämän seksi-ilot on kai oman käden varassa :-(

Vierailija
4/6 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Kyllä se niin on, että parhaat viedään päältä jo siinä parikymppisenä tai aiemminkin"

Kyllä tuo ihan totta tuntuu olevan. Itsekin olen sitä tilannetta jo pitkään seurannut. Kyllä ne parhaat palat varataan jo hyvissä ajoin, turha siitä on kenenkään hernettä nenään vetää. Sanoohan sen jo järkikin, miten joku hyvä voisi säilyä esim nelikymppiseksi vapaana?

Terveisin mies puoleinen jämä 36v

Vierailija
5/6 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kolmevitonen nainen, ja toisin kuin täällä yritetään kategorioida, en mielestäni ole jämä tai liian huono parisuhteeseen, vaikka perheetön sinkku tällä hetkellä olenkin. Olen kivan näköinen, hauska ja iloinen, ja mottoni onkin:

Niin kauan kun on toivoa, on elämää!

Niin ja rakastan seksiä! Olen hyvä sängyssä ja nautin seksistä, ja minun kanssani nautitaan :-) Mitä enemmän tunnen partneriani kohtaan, sen parempaa se on. Siksi en harrastakaan yhden illan juttuja, vaikka paljon ulkona käynkin. Tutun ja varsinkin rakkaan kumppanin kanssa voi viettää päiviä sängyssä vain toinen toisistaan nauttien. Näitä hetkiä tottakai kaipaan tällä hetkellä sinkku kun olen, mutta uskon, etten jää yksin forever.

Hyvää viikonloppua sinulle ja toivottavasti törmäät johonkin juuri sinulle sopivaan!

t. N35

Vierailija
6/6 |
04.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä paljon samaa

Ehkä kauppajonossa tavataa :--))

-mici-