Olen 71-vuotias. Harrastuksiini kuuluu vesijumppa, sienestys,marjatus ja kristallien keräily. Olen jäänyt leskeksi kaksi vuotta sitten.
Kommentit (31)
Oletko ap sinä se, joka kirjoitti eilen pitkistä hiuksistaan?
Mistä hankit kristalleja? Teetkö niillä jotain, esim healingiä?
Olen 68 v. Harrastan käsitöitä jossain määrin, lenkkeilyä ja hidasta kävelyä luonnossa, television katselua ja tätä netissä roikkumista.
Luin että kristillinen keräily, ja mietin, että mitähän sekin on.
Joo, pitkät hiukset mulla on. Kristallien kirkkaus hämmentää minua. Niitä saa kirpputoreilta halvalla. Olen ap.
Minä olen 65v. Harrastan mökkeilyä ja sen ohella patikointia ja maastopyöräilyä. Kiertelen mökkipitäjän ja naapuripitäjien pikkuteitä ja polkuja joko pyörällä tai jalan. Ja uimaan pulahdan tietysti joka saunareisulla.
Käyn vielä työssä, joten harrastuksilleni jää aivan liian vähän aikaa. Onneksi mökki ei ole kovin kaukana.
Minä harrastan luonnossa liikkumista, lukemista ja käsitöitä ja olen lähes saman ikäinen ap:n kanssa. Mutta minun puolisoni on elossa. Hyvää illan jatkoa ikätoverit :)
Unohdit ap tuosta alusta sen tärkeimmän harrastuksesi. Sidukan juonnin ja röökin polttamisen.
Hienoa että hankit kristallisi kirppareilta! En kannata kristallien ostamista mistään muualta, koska lapsityövoimallahan niitä jossakin louhitaan. Kirppareilta ostamalla ei rahat mene ainakaan riistäjille.
Vierailija kirjoitti:
Joo, pitkät hiukset mulla on. Kristallien kirkkaus hämmentää minua. Niitä saa kirpputoreilta halvalla. Olen ap.
Onko sinulla paljon kristalleja? Siis lasejako, vai myös kulhoja, lautasia jne?
Mitä sinä niillä teet ja missä niitä pidät?
Vierailija kirjoitti:
Unohdit ap tuosta alusta sen tärkeimmän harrastuksesi. Sidukan juonnin ja röökin polttamisen.
Miksi halusit ilkeillä ap:lle? Tuliko hyvä mieli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi halusit ilkeillä ap:lle? Tuliko hyvä mieli?
Ei millään pahalla mutta kaikilta otettaan täällä luulot pois. Oppii vihdoinkin 7 kymmppisenä että elämä ei ole ruusuilla tanssimista vaan kovaa puurtamista ja selviytymistä.
Ilo pitää löytää tuskasta.
Olen ihastunut noihin kristallikruunuihin. Olen ap.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihastunut noihin kristallikruunuihin. Olen ap.
Ripustatko ne kattoosi vai miten niitä säilyttelet? Mitä hintoja olet niistä maksanut; kymppejä vai satasia?
Nyt kuule ap on väärä osoite sulla.
Kuulut ET-lehden keskustelupalstalle.
Vierailija kirjoitti:
Sulaako vielä sokeri suussa?
No hyvänen aika, miksei sulaisi?
Vierailija kirjoitti:
Minä harrastan töissä käymistä.
Käytsä hiivalla vai ilman?
Sämpylöiden pussitusta.