Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä palauttaisi luottamukseni miehiin?

Vierailija
03.11.2019 |

Omien vanhempieni parisuhteessa näin itsekkyyttä, toisen kontrollointia ja vähättelyä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsemalla itse kilttejä ja kunnollisia miehiä.

Eli ei niitä pilkesilmäkulmacharmimallikirurgimiehiä.

Vierailija
2/21 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne ”kiltit” on just niitä häiriintyneitä tapauksia joita kohti ei kannata vilkaistakaan. En nyt sano että pitäisi ottaa se pleijeri, siinä satuttaa vaan itsensä, mutta siis ne jotka sanoo olevansa kilttejä on just aivan hirveitä ihmisiä. Katsele niitä taviksia.

Olen kans inhonnut miehiä aina ja luulin, etten koskaan voisi olla miehen kanssa. Jostakin sitten vaan löysin sellaisen oikeasti ihanan ja välittävän miehen, johon luotin täysin alusta asti. Katsele rauhassa ap, ja jos hälytyskellot soivat, niin juokse karkuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kaksi omaa kokemusta:

"kiltti kunnollinen" mies, epävarma seksuaalisesti. Tarve kilpailla naisten kanssa. Heikko itsetunto. Johtopäätös: tällainen mies on TODENNÄKÖISEMMIN henkisesti väkivaltainen = ei kiitos.

Itse aloit jaottelemaan ihmisiä :)

ja toisenlainen mies, naisia rakastava, seksuaalisesti itsevarma , ystävällnien, huumorintajuinen. Sillä tavalla epäluotettava, kykeneekö sitoutumaan ja voi tulla pettymys. Mutta mitään rasittavaa mies-naisjauhamista ei koskaan kuulunut. Päin vastoin. Erittäin huolehtiva naissukupuolta kohtaan.

Ap

Vierailija
4/21 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotan omassa elämässäni vain kahteen mieheen: omat aikuiset poikani.

Vierailija
5/21 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue Raamatusta vuorisaarnaa ja rukoile Jeesukselta johdatusta oikean miehen löytymiseksi. Käsittele edelleen asiaa mielessäsi, kuten vaikutat jo tehneenkin, mieti millaisen parisuhteen haluat ja millaista et ja etene rukoillen kohti toivomaasi tervettä rakkautta.

Vierailija
6/21 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kaksi omaa kokemusta:

"kiltti kunnollinen" mies, epävarma seksuaalisesti. Tarve kilpailla naisten kanssa. Heikko itsetunto. Johtopäätös: tällainen mies on TODENNÄKÖISEMMIN henkisesti väkivaltainen = ei kiitos.

Itse aloit jaottelemaan ihmisiä :)

ja toisenlainen mies, naisia rakastava, seksuaalisesti itsevarma , ystävällnien, huumorintajuinen. Sillä tavalla epäluotettava, kykeneekö sitoutumaan ja voi tulla pettymys. Mutta mitään rasittavaa mies-naisjauhamista ei koskaan kuulunut. Päin vastoin. Erittäin huolehtiva naissukupuolta kohtaan.

Ap

No olet jo päätöksesi tehnyt, mitäs täällä kyselet enää?

Vierailija
7/21 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu pitää sinua kuin kukkaa kämmenellään!

Vierailija
8/21 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lue Raamatusta vuorisaarnaa ja rukoile Jeesukselta johdatusta oikean miehen löytymiseksi. Käsittele edelleen asiaa mielessäsi, kuten vaikutat jo tehneenkin, mieti millaisen parisuhteen haluat ja millaista et ja etene rukoillen kohti toivomaasi tervettä rakkautta.

Kiitos! Uskon kyllä Jeesukseen ja Jumalaan. Hämmentävää, lähettiköhän Hän sinut tänne sanomaan tuon? :D

ap

Vierailija
9/21 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luotan omassa elämässäni vain kahteen mieheen: omat aikuiset poikani.

Kaikki muutkin miehet ovat jonkun (usein rakastavan) äidin aikuisia poikia. Etkö siis luota muihin naisiin kasvattajina, vai mistä kiikastaa?

Vierailija
10/21 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin sun pitäisi ensimmäiseksi luopua käsittelemästä miehiä yhtenäisenä monoliittinä tai kahtena vaihtoehtoisena luokkana. Sitten tajuaisit, että ei voi luottaa kokonaiseen sukupuoleen yhtenä könttänä, vaan luottamus on aina yksilöön kohdistuvaa. Jotkut ovat enemmän luottamuksen arvoisia kuin toiset. 

Vierailija
11/21 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos! Uskon kyllä Jeesukseen ja Jumalaan. Hämmentävää, lähettiköhän Hän sinut tänne sanomaan tuon? :D

ap

Tuntuu hieman oudolta, että sanot tietäväsi miehesi seksuaalisesta itsevarmuudesta ja samalla sanot olevasi uskossa. Jos eläisit Raamatun arvoja todeksi, voisit kasvaa yhdessä miehesi kanssa seksuaalisesti, avioliitossa.

Vierailija
12/21 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Tuntuu hieman oudolta, että sanot tietäväsi miehesi seksuaalisesta itsevarmuudesta ja samalla sanot olevasi uskossa. Jos eläisit Raamatun arvoja todeksi, voisit kasvaa yhdessä miehesi kanssa seksuaalisesti, avioliitossa.

Nuo kokemukset sallittiin minulle ennen kääntymistäni.

Ap

Vierailija
13/21 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
14/21 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan kaikki kylän miehet kontrolloivat ja väheksyivät vanhempiasi, vai mitä ihmettä?

Jos vain isäsi kohteli äitiäsi huonosti, niin mikä sai sinut yhdistämään huonon käyttäytymisen nimen omaan miehiin, eikä esimerkiksi isäsi hiusten tai silmien väriin tai horoskooppimerkkiin?

Vierailija
15/21 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ihan kaikki kylän miehet kontrolloivat ja väheksyivät vanhempiasi, vai mitä ihmettä?

Jos vain isäsi kohteli äitiäsi huonosti, niin mikä sai sinut yhdistämään huonon käyttäytymisen nimen omaan miehiin, eikä esimerkiksi isäsi hiusten tai silmien väriin tai horoskooppimerkkiin?

No jos sitä tietämättä ihastuu isänsä kaltaisiin ja hakee sitten validointia. (Toisaalta nyt kun usko on vedetty tähän mukaan niin  Jumala on isäni ja häneltä tietenkin tulee täysi validointi Jeesuksen takia) Että kai siinä menee aikansa etsiä suhdetta siitä käsin. Että saa kokea olevansa hyväksytty.  Luottaa pitäisi, että voisi laittaa "guard down" eikä vaan "taistele/pakene"....

Ap

Vierailija
16/21 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaankin sun pitäisi ensimmäiseksi luopua käsittelemästä miehiä yhtenäisenä monoliittinä tai kahtena vaihtoehtoisena luokkana. Sitten tajuaisit, että ei voi luottaa kokonaiseen sukupuoleen yhtenä könttänä, vaan luottamus on aina yksilöön kohdistuvaa. Jotkut ovat enemmän luottamuksen arvoisia kuin toiset. 

Joo. En ajattele miehiä kahtena luokkana mutta provoisoiduin ensimmäisen vastaajan kommentista..

Ap

Vierailija
17/21 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne ”kiltit” on just niitä häiriintyneitä tapauksia joita kohti ei kannata vilkaistakaan. En nyt sano että pitäisi ottaa se pleijeri, siinä satuttaa vaan itsensä, mutta siis ne jotka sanoo olevansa kilttejä on just aivan hirveitä ihmisiä. Katsele niitä taviksia.

Olen kans inhonnut miehiä aina ja luulin, etten koskaan voisi olla miehen kanssa. Jostakin sitten vaan löysin sellaisen oikeasti ihanan ja välittävän miehen, johon luotin täysin alusta asti. Katsele rauhassa ap, ja jos hälytyskellot soivat, niin juokse karkuun.

Ilo kuulla että noin :)

Ap

Vierailija
18/21 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ap

Ei niitä varsinaisesti sallittu, mutta teit sen silti. Ja nyt niität sitä mitä olet kylvänyt.

Vierailija
19/21 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ap

Ei niitä varsinaisesti sallittu, mutta teit sen silti. Ja nyt niität sitä mitä olet kylvänyt.

Ohhoh! Sinähän se olet kun tiedät itse Kaikkivaltiaan reitit elämässäni.

En tiedä edustatko jotain tiettyä suuntausta mutta JUURI sen takia olen ihan itse ottanut selvää näistä asioista ettei satu kun sinunkaltaiset, paremmin  tietävät ihmiset tulevat henkilökohtaisimmille elämänalueilleni.

Ap

Vierailija
20/21 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ap

Ohhoh! Sinähän se olet kun tiedät itse Kaikkivaltiaan reitit elämässäni.

En tiedä edustatko jotain tiettyä suuntausta mutta JUURI sen takia olen ihan itse ottanut selvää näistä asioista ettei satu kun sinunkaltaiset, paremmin  tietävät ihmiset tulevat henkilökohtaisimmille elämänalueilleni.

Ap

Sitä paitsi... jos omassa tietoisuudessa ei ole käsitystä  mistään toisesta todellisuudesta kuin se, miten maailma näyttää pyörivän, mistä edes keksisi elää jotenkin muutoin?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi