Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulehdus anaalin jälkeen?

Apua
03.11.2019 |

Viikko sitten kuumat treffit.Sitä ennen just sheivailut.Homma päättyi B-rappuun ja miehellä on iso.Tiukat farkut jalkaan ja nepalilaisessa ruokaa.

Seurauksena virtsatietulehduksen tyyppistä oiretta ja arkuutta molemmissa paikoissa pari päivää.
Nyt B-rapun seutu vielä viikon päästä todella arka.Kakkaaminen tuntuu ihan polttavalta.Pakaroiden väli on tulipunainen ja peräaukon ympärillä punaista tosi kipeää finnimäistä tai oikeastaan enemmän nokkosen polttaman oloista ryyhkää.

Pakaraväli tuntunut tuon panoreissun jälkeen kostealta ja ihan kuin tihkuisi jotain kosteaa peräaukosta ulos.Kipu ja kirvely ihan hirveää. Ainakaan vielä ei ole häpyhuulissa tai emättimessä.

Onko tuttua? Miten ja millä olette hoitaneet?

N25

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hyvä puoli tässä on se että osaa ne naisetkin näemmä perseillä eikä aina miehet pelkästään. Kirjaimellisesti.

Nuoremmissa ikäryhmissä naiset perseilee siitä nauttien noin 30% aktiivisuudella;)

Vierailija
42/47 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaine nihminen vetelee paljailtaan peräaukkoon ihan ekoilla treffeillä? Ja mitä se iso siihen kuuluu?

Kukaan ei ole tuossa kertonut,että olisi ekat treffit.Iso kalu kuuluu aiheeseen repeämän/venymisen tms vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis sheivailit paikat vereslihalle ja sitten annoit tuntematotman miehen työnnellä paljailtaan pimppaan ja anaaliin ja sit vain housut jalkaan ilman mitään puhdistuksia spermoinene päivineen ja syömään nepalilaiseen? Hyi #ittu mikä muija oot... 1-2 promillea oli?

No tämmösiähän ne on kun känniin pääsevät. Lähtee estot joo ja terveys myös...

Kukaan ei ole tuossa kertonut,että olisi tuntematon kumppani tai että ei olisi käynyt suuhkussa tai että alkoholilla olisi osuutta asiaan.

Vierailija
44/47 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herpes simplex kakkonen :).

Vierailija
45/47 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi N25

Mikä Sinulla meni tässä niin tunteisiin,että piti omissa nimissä jatkaa tätä keskustelua uudessa ilkeilyketjussa?

Etkö itse sheivaa,anna peppua vai eikö sun poikkis vie sua ulos syömään?

Alkuperäisessä ketjussa ap kuvasi selkeästi tilanteen,oireensa ja kyseli neuvoa.Tämä on seksi-osio,joka on just tällaiseen tarkoitettu.

Kysymys oli vakituisesti seurustelevan parin treffi-illasta.Miksi ajattelet,että villi seksi tarkoittaa känniä,pettämistä ja sitä,että tuo nainen olisi jotenkin muutenkaan epäilyttävä tyyppi.

Neuvo sulle,älä toki lue seksipalstaa,jos normaalit seksiin liittyvät asiat on sulle liikaa.

Pyysit apua N25.Jospa hakeutuisit seksuaaliterapeutin vastaanotolle nyt.Ei ole normaalia tirkistellä seksipalstaa ja ahdistua siitä,että muilla naisilla on kuuma seksielämä.

Tai sitten olen vain väkivaltainen mies, joka tykkää trollailla ja ahdistella naisia kauhun ja nyyhkytysten ja hysterian partaalle!

SETÄ SPERMA

Vierailija
46/47 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ylipäätään joku gambiaainen joka voi kantaa bilhartsiaa ja muita sukkulamatoja, nielaistko myös lastin? saattaa olla suolessakin liikaa elämää

47/47 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi N25

Mikä Sinulla meni tässä niin tunteisiin,että piti omissa nimissä jatkaa tätä keskustelua uudessa ilkeilyketjussa?

Etkö itse sheivaa,anna peppua vai eikö sun poikkis vie sua ulos syömään?

Alkuperäisessä ketjussa ap kuvasi selkeästi tilanteen,oireensa ja kyseli neuvoa.Tämä on seksi-osio,joka on just tällaiseen tarkoitettu.

Kysymys oli vakituisesti seurustelevan parin treffi-illasta.Miksi ajattelet,että villi seksi tarkoittaa känniä,pettämistä ja sitä,että tuo nainen olisi jotenkin muutenkaan epäilyttävä tyyppi.

Neuvo sulle,älä toki lue seksipalstaa,jos normaalit seksiin liittyvät asiat on sulle liikaa.

Pyysit apua N25.Jospa hakeutuisit seksuaaliterapeutin vastaanotolle nyt.Ei ole normaalia tirkistellä seksipalstaa ja ahdistua siitä,että muilla naisilla on kuuma seksielämä.

Onpa epäviehättävä kommentti, suosittelen terapiaa Sinullekin, ystävä hyvä.

Alkuperäisessä ketjussa ap kertoi kiusallisesta tilanteesta ja listan tekijöitä, jotka voisivat vaikuttaa oireisiin: mm. käyneensä poikaystävänsä kanssa syömässä _tulista_ (tästä aloituksesta poistettu sana) ruokaa nepalilaisessa. Oli ihan hyväntahtoinen heitto, että "en usko" hänen käyneen nepalilaisessa koska nepalilainen ei ole tulista. Ja, että lääkäriin. Tällä palstalla hyväntahtoista tulkintaa ei monesti onnistuta tekemään ja joku tuli jälkeeni vihjailemaan jotain, mitä en mun kommentillani tarkoittanut.

Ei ole eka kerta kun palstalla esiinnytään mun nimissäni, tiedänpä miltä Sincciksestä tuntuu... Ovela veto käyttää täsmälleen samaa otsikkoa, en tullut heti avanneeksi tätä ketjua.

Nyt tutustumisen merkeissä voin kertoa, että olen naimisissa teiniaikaisen poikaystäväni kanssa ja nuorehko äti, kyllä olen harrastanut seksiä ja suon sen myös muille. Tähän on tultu, että mäkin alan käyttää virallista profiilia täällä ja mut tunnistaa tulevaisuudessa tästä nimimerkistä. Yritän vielä keksiä hyvän kuvan tähän.

Älkää käsittäkö väärin, iloista mieltä kaikille! <3

Se N25

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän