Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyl on hyvä kappale tää BOTEN ANNA!!!!!!!!

Vierailija
03.11.2019 |

Voi sentään. Tanssin tätä aina ihan villinä ja teen pirutetteja.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin!

Vierailija
2/9 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittekö, että kappale kertoo AV:n modesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punkkarit hakkaavat lusikalla litran mittaa ja huutavat turhuuksia sen päälle - ei jatkoon...

Vierailija
4/9 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se soi aina baareissa kun olin 18v ja aloin käymään bilepaikoissa ja juottoloissa. Tulee vähän semmoinen haikean nostalginen olo, kun sen kuulen. Se on mun nuoruuteni olutpitoisten öiden soundtrack.

(Olen 31v)

Vierailija
5/9 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän mistä laulu kertoo jostain nettikirjoittelista joka onkin aikuinen nainen eikä nuori tyttö.

Vierailija
6/9 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se soi aina baareissa kun olin 18v ja aloin käymään bilepaikoissa ja juottoloissa. Tulee vähän semmoinen haikean nostalginen olo, kun sen kuulen. Se on mun nuoruuteni olutpitoisten öiden soundtrack.

(Olen 31v)

Sama! Abivuoden ykköshitti!

T. -88

Vierailija
7/9 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän sopisi tälle ilmastohörhölle... seilakkoon Anna-bootilla epsanjaan ilmastokokoustamaan

Vierailija
8/9 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(Olen 31v)

Sama! Abivuoden ykköshitti!

T. -88

Se oli jännää aikaa. Ovet oli avoinna, lukio melkein käytynä ja mä vietin viimeistä vuotta kotikaupungissa ennen yliopistoon lähtöä. Tuo kappale tuo aina sen tunnelman mieleen. Yöt, toivon, nuoruuden, mustista lätäköistä heijastuvat kaupungin valot, ja ruusun, jonka joku vanha renttu osti mulle väkisin. Baareissa kierteli aina joku myymässä ruusuja. Ja Boten Anna soi!

Vierailija
9/9 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mitä paskaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi