Jos ystäväsi joutuisi hetkellisesti pyörätuoliin, kehtaisitko työntää häntä julkisilla paikoilla?
Kommentit (20)
Pitäisikö sinun käydä terapiassa? Tai provokoulussa?
Ei saakeli, kysytkö ihan tosissas? Urpo
Mitä kehtaamista siinä on? Tietenkin voisin, taitolaji se pyörätuolin hallinta tosin taitaa olla
Jos itse joutuisit hetkellisesti pyörätuoliin,kaipaisisitko jotakin ystävääsi työntämään pyörätuoliasi?
Tietenkin!
Vastaistko, ap, mitä hävettävää tuossa on!
Teineille kaikki on enempi vähempi noloa
No, en todellakaan! Ihmiset katsoisivat pitkään ja ajattelisivat että olen joku vammaisluuseri.
Usein monille tulee kaikkea muuta tekemistä tuossa vaiheessa eli ihan hyvä kysymys.
Miksi noita vammaisia ja muita pitää työnnellä joka paikassa? Eikö laitosten käytävillä saa riittävästi huomiota?
En varmasti työntelisi. Usein nuo yrittävät viedä kaiken huomion pyörätuoleineen vaikka minulla itsellä on niska- ja selkäkipuja sekä migreenioireiluja.
Jos kehtaan työnnella rattaita, ajaa autoa ja pyörää, niin miksi en kehtaisi töntää pyörätuolia?
Siis tässä on kyse nyt siitä, että minä olen pyörätuolissa ja pyysin yhtä ystävääni auttamaan kauppareissu saa. Hän sanoi, ettei kehtaa kun kaikki tuijottavat. Olemme 18-vuotiaita. Ap
Kyllä herrasmies voi naista aina työntää vaikka tämä olisi pyörätuolissakin, mutta julkisella paikalla, no ehkei sentään voisi herättää pahaa verta.
Vierailija kirjoitti:
Siis tässä on kyse nyt siitä, että minä olen pyörätuolissa ja pyysin yhtä ystävääni auttamaan kauppareissu saa. Hän sanoi, ettei kehtaa kun kaikki tuijottavat. Olemme 18-vuotiaita. Ap
18v eikä ystäväsi kehtaa? Heivaisin tuollaisen ystävän!
Vierailija kirjoitti:
No, en todellakaan! Ihmiset katsoisivat pitkään ja ajattelisivat että olen joku vammaisluuseri.
Tämä! Itsehän mm. pidätän hengitystä kun joku vammainen liikkuu lähelläni, sillä vammaisuus voi tunnetusti tarttua pienestäkin ilmassa leijuvasta vamppi-itiöstä. Ajatuskin siitä, että koskisin vammaisen tavaroihin on ällöttävä!
Kyllä, olen jo kasvanut aikuiseksi.
Mitä vittua nyt taas...???