Isossa osassa Suomea säteilyä! Kaikki on ohi iltapäivään mennessä. Tämä oli nyt tässä :( Onneksi lähtö tulee nopeasti, ei jäädä kitumaan.
https://www.iltalehti.fi/saauutiset/a/2839ca21-d293-4106-bc3d-6cc4f6d74…
"iso osa Suomea on peittynyt säteilysumun alle."
"tilanne olisi ohi iltapäivään mennessä"
Kommentit (48)
Oho... Kivaa oli niin kauan kuin sitä kesti... :( Alanpa soitella perheenjäseniä läpi hyvästelläkseni. Kiitos teille täällä av:llakin näistä vuosista <3
Eikä!! Pitää äkkiä lähteä hyvästelemään mun rakkaat työkalut! 😱
No, mä lähden tästä sitten alkoon ja kebabbia hakemaan. Kebabbilan setä osaa suomea niin huonosti, ettei se varmasti ole lukenut uutisia eli on töissä.
Terveisin raitis alkoholisti ja eettinen vegaani.
Kiitän näistä vuosista! Sääli, että se loppuu nyt, mutta joskus kaiken on loputtava.
Nysse tuli se greetan ilmastomuutos, kuinkas kehtasitte? Olisi pitänyt mennä sitrenkin soutuveneellä New Yorkiin viime kuussa.
Minäpä ostin lapsille leluksi käytöstä poistetun sotilaskäyttöön tarkoitetun laitteen, joka lähettää sähkömagneettista säteilyä.
Vierailija kirjoitti:
No, mä lähden tästä sitten alkoon ja kebabbia hakemaan. Kebabbilan setä osaa suomea niin huonosti, ettei se varmasti ole lukenut uutisia eli on töissä.
Kiitän näistä vuosista! Sääli, että se loppuu nyt, mutta joskus kaiken on loputtava.
Onko Alko tänään auki? Sinne ilman muuta!
On niin petollisen kaunista tuo kuolettava säteilysumu joka meidänkin taloa nyt ympäröi...
Me säästytään! Meidät on valittu! Sankkaa sumua näkyy meidän ympärillä, mutta ei meidän pihan ja talon yllä. 🙏
Tämä siitä saatiin, kun ei pistetty rajoja kiinni ajoissa!
Nyt olisi hyvä hetki aloittaa huumeet.
Vierailija kirjoitti:
Kebabii voi käydä hakee jo tänään, mutta Alkoon joudut murtautumaan.
Btw, jos oikeasti tietäisin, että oma elämä loppuu ihan näillä näppäimillä, en todellakaan joisi alkoholia, vaikka nyt täysin raitista elämää viettäisin. Miksi haluaisin elää viimeiset hetket huonossa olossa? Kännissä? Yöks.
Miksi tämä on uutinen? Vai onko niin, että jos asia tapahtuu Helsingissä, se uutisoidaan? Täällä meillä pöndellä on tällaista sumua joka ainoa syksy. Monta aamua peräkkäin. Enpä muista aiemmin että ois iltapäivälehtien lööppeihin noussut.
Kannattaisi lukea koko juttu,eikä vaan otsikkoa!
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä on uutinen? Vai onko niin, että jos asia tapahtuu Helsingissä, se uutisoidaan? Täällä meillä pöndellä on tällaista sumua joka ainoa syksy. Monta aamua peräkkäin. Enpä muista aiemmin että ois iltapäivälehtien lööppeihin noussut.
Taitaa aiheet olla pikkasen vähissä toimittajilla :D
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi lukea koko juttu,eikä vaan otsikkoa!
Ei kannata tai menee hukkaan hyvät paniikit. Nyt kuule äkkiä anarkia irti.
No voihan bekkerelli!