Isossa osassa Suomea säteilyä! Kaikki on ohi iltapäivään mennessä. Tämä oli nyt tässä :( Onneksi lähtö tulee nopeasti, ei jäädä kitumaan.
https://www.iltalehti.fi/saauutiset/a/2839ca21-d293-4106-bc3d-6cc4f6d74…
"iso osa Suomea on peittynyt säteilysumun alle."
"tilanne olisi ohi iltapäivään mennessä"
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, mä lähden tästä sitten alkoon ja kebabbia hakemaan. Kebabbilan setä osaa suomea niin huonosti, ettei se varmasti ole lukenut uutisia eli on töissä.
Terveisin raitis alkoholisti ja eettinen vegaani.
Kiitän näistä vuosista! Sääli, että se loppuu nyt, mutta joskus kaiken on loputtava.
Kebabii voi käydä hakee jo tänään, mutta Alkoon joudut murtautumaan.
Btw, jos oikeasti tietäisin, että oma elämä loppuu ihan näillä näppäimillä, en todellakaan joisi alkoholia, vaikka nyt täysin raitista elämää viettäisin. Miksi haluaisin elää viimeiset hetket huonossa olossa? Kännissä? Yöks.
No, mulla on onneksi yleisavain kotona.
Täällä ei näy sumua. Rukoileeko joku täällä päin? Mitä jumalaa? Jos henkeni säästyykin, niin käännyn siihen uskontoon. Pitää kysyä siltä kebulan sedältä, onko se rukoillut tänään.
Mä vietän hyvin rauhallista elämää, mutta rehellisesti sanottuna mä varmaan joisin ja kävelisin metsään, jos tietäisin lopun tulevan. Mulla on humalassa hyvä olo. Silloin pystyn hyväksymään kaiken ja ajatus lentää vapaana. Sen takia siitä kai tulikin mulle ongelma.
Onneksi olen ottanut evankeliumin vastaan jos lähtö tulee milloin tulee.
Ei ihme että on näin raato olo, minähän taidan olla zombie.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, mä lähden tästä sitten alkoon ja kebabbia hakemaan. Kebabbilan setä osaa suomea niin huonosti, ettei se varmasti ole lukenut uutisia eli on töissä.
Terveisin raitis alkoholisti ja eettinen vegaani.
Kiitän näistä vuosista! Sääli, että se loppuu nyt, mutta joskus kaiken on loputtava.
Kebabii voi käydä hakee jo tänään, mutta Alkoon joudut murtautumaan.
Btw, jos oikeasti tietäisin, että oma elämä loppuu ihan näillä näppäimillä, en todellakaan joisi alkoholia, vaikka nyt täysin raitista elämää viettäisin. Miksi haluaisin elää viimeiset hetket huonossa olossa? Kännissä? Yöks.
No, mulla on onneksi yleisavain kotona.
Täällä ei näy sumua. Rukoileeko joku täällä päin? Mitä jumalaa? Jos henkeni säästyykin, niin käännyn siihen uskontoon. Pitää kysyä siltä kebulan sedältä, onko se rukoillut tänään.
Mä vietän hyvin rauhallista elämää, mutta rehellisesti sanottuna mä varmaan joisin ja kävelisin metsään, jos tietäisin lopun tulevan. Mulla on humalassa hyvä olo. Silloin pystyn hyväksymään kaiken ja ajatus lentää vapaana. Sen takia siitä kai tulikin mulle ongelma.
Jeesus on tie, totuus ja elämä
Pahus täällä paistaa aurinko. Saanko silti panikoitua juoksukaljojen verran? Tahtoo kapinan!
Hitsit, ei ehtiny kuolinsiivousta. Viimeinen ateria pitää hakea lähikaupasta vaikka makkaraperunoita. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olen ottanut evankeliumin vastaan jos lähtö tulee milloin tulee.
Me myös, siksi on aina rauha sydämessä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme että on näin raato olo, minähän taidan olla zombie.
Joo, sama täällä en tajunnut ensin miks olo on niin vetämätön - vaan nyt sen tiedän ja vedän kerralla koko foliorullan päähäni.
Kiitos av, tuonpuoleisessa tavataan.
Säteily ei tapa äkkiä eikä kivuttomasti.
Joko siellä ulkona on kunnon tsernobyl-meininki? Linnoittauduin juuri saunaan ja tankkaan raakaa votkaa, se kuulemma neutraloi säteilyn. Foliot on loppu eikä ole kuin leivinpaperia. Tietääkö joku voiko sitä käyttää tilalla?
Alumiinitölkeistä voi rakentaa säteilyesteen ikkunan eteen. Puuh, kova työ tässä tyhjentää näitä. Oven eteen tulee tölkeistä helppo walking dead este zombien varalle.
Kukaan ei vastaa. Taidan olla viimeinen hengissä. Voi pahus, vauvapalstalla tulee hiljaista.
Uskaltaako tässä laittaa näin sunnuntaina pesemäni pyykit ulos näkyvälle paikalle kuivumaan täällä kaupungissa vai tarttuuko säteily niihinkin??
Olo kuin viimeisellä rannalla. Naapurissakin on verhot kiinni. Hei pyykkääjä, sentään yksi elävä sielu! Laita vaan, mutta muroja ei kannata syödä jos niihin laskeutuu säteilypölyä.
Vierailija kirjoitti:
Pahus täällä paistaa aurinko. Saanko silti panikoitua juoksukaljojen verran? Tahtoo kapinan!
Se SÄTEILEE se Aurinkoooo!!!
Vierailija kirjoitti:
Joko siellä ulkona on kunnon tsernobyl-meininki? Linnoittauduin juuri saunaan ja tankkaan raakaa votkaa, se kuulemma neutraloi säteilyn. Foliot on loppu eikä ole kuin leivinpaperia. Tietääkö joku voiko sitä käyttää tilalla?
Kiinnitä jeesusteipillä se leivinpaperi ympärillesi. Se pelastaa.
Finlandia-talo on jo menetetty, lukekaa vaikka kuvatekstit: "Tässä kuvassa pitäisi näkyä FInlandia-talo". Hyvästi kaikille, sain elää monta hyvää vuotta. Täällä itärajalla odotellaan vielä sumunpilven leviämistä.
Oma mittarini ei ole näyttänyt poikkeavia lukemia koko päivän aikana.
Ilmasta pilvee kaikille nyt ulos.