Mies inttää vastaan...
Mies väittää että käytetyn paketin voi lähettää uudelleen, jos vain varovasti irrottaa vanhat osoitetarrat jne. Minä sanon että ei.
Joo, mies on pihi...
Kommentit (11)
Niin ja minä sitten kysyin että entä jos teipin mukana lähtee ne tekstit joissa lukee mihin laitetaan nimi, osoite, ja puh.nro.
No, kirjoittaisi ne kaikki paperille, leikkaisi ja teippaisi kiinni lootaan...
Enkä usko että posti huolii paketteja joissa mm kissan hampaanjälkiä...
Itsekin käytän paketit /kuplapussit /kovat kuoret uudelleen. Ihan käyttökelpoisia ovat vielä yhden postituksen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Enkä usko että posti huolii paketteja joissa mm kissan hampaanjälkiä...
Eipä sillä ole väliä onko paketissa naarmu vai palojälkiä. Ei posti ota mitään vastuuta siitä säilyykö paketti ehjänä. Oli se heidän syynsä tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin käytän paketit /kuplapussit /kovat kuoret uudelleen. Ihan käyttökelpoisia ovat vielä yhden postituksen jälkeen.
Ai myös jos niissä on eläimen hampaanjälkiä...
Opiskeluaikana oppilaskunnan kopiokortit lähetettiin toiselle paikkakunnalle käsiteltäväksi aina välissä. Ihan vitsiksi tuli että siinä käytettiin samaa pahvilaatikkoa kerta toisensa jälkeen. Kumpikaan osapuoli ei vaihtanut laatikkoa niin 10 käyttökerran jälkeen paketissa oli varmana yhtäpaksusti teippiä kuin pahvia. Mutta edelleen paketti kulki ihan nirmaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Niin ja minä sitten kysyin että entä jos teipin mukana lähtee ne tekstit joissa lukee mihin laitetaan nimi, osoite, ja puh.nro.
No, kirjoittaisi ne kaikki paperille, leikkaisi ja teippaisi kiinni lootaan...
Siis eihän postitus laatikossa useinkaan olen valmiina noita tekstejä nimi, osoite jne. Siis jos käyttää vaikka jotain vanhaa laatikkoa jota ei ole tarkoitettu edes postitukseen,. Eli jos osaa kirjoittaa nimen ja osoitteen ilman noita apusanoja niin einiitä tartte siihen pakettiin edes liimata takaisin jos lähtevät irti. Paitsi sitten jos ei osaa ilman ohjeita kirjoittaa niemä ja osoitetta jne.
T. Postia lähetetty aina kierrätetyissä paketeissa eikä kertaakaan ole ostettu sitä varten uutta pahvilaatikkoa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai myös jos niissä on eläimen hampaanjälkiä...
Kunhan pysyy kasassa.
Elämäni aikana tuhansia paketteja lähettänyt ympäri maapalloa, aina kierrätyslaatikoissa eli itselle tulleita paketteja tai kaupasta haettuja. Yksikään ei ole jäänyt välille, kadonnut tai kukaan valitellut sen kuntoa tai ulkonäköä. Inttäjä taitaa olla nyt joku muu kuin miehesi :)
Posti kuljettaa vaikka suodatinpussin, kun siinä vain on nimi, osoite ja postimerkki.
Olen käyttänyt uudelleen monet kirjepaketti kuoret, samoin paketit.
Olen irroitellut tarrat ja liimannut papereita päälle.
Hyvin ovat kierrätetyt paketit toimineet ja myös aina menneet perille.
Ap todennäköisesti haluaa vain hienostella. Kierrättäminen on tätä päivää, miksi tuhlata turhaan ja tehdä turhaa roskaa.