Oletko nelikymppisenä onnistunut treffailemaan ns. laadukkaiden ikäistesi miesten kanssa vai kelpuuttaako nämä aina vain selvästi nuorempia naisia?
Laadukkaalla tarkoitan hyvätuloinen, sosiaalinen ja urheilullinen akateeminen mies.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Olen tavannut itseäni kymmenen vuotta nuorempia miehiä sekä oman ikäisiä. Sinkku olen silti. Olen nainen. Mulla kaksi aikuista lasta.
Taas puhetta vain iästä. Ei mistään muusta.
Huvittavan tuttua.
Itsekin olen tapaillut nuorempia ja vanhempia naisia.
Muullahan ei ole väliä.
Vierailija kirjoitti:
Olen tavannut itseäni kymmenen vuotta nuorempia miehiä sekä oman ikäisiä. Sinkku olen silti. Olen nainen. Mulla kaksi aikuista lasta.
Omanikäisistä ja nuoremmista laatumiehistä saa seski-seuraa mutta ei seurusteluseuraa.
En ole eläissäni tavannut ns laadukasta miestä, joka olisi ollut kiinnostava ja edelleen sinkku.
Edelleenkin nelikymppisenä mies joutuu yleensä vain haaveilemaan naisesta, jos asettaa tiukkoja ehtoja iän ja ulkonäön suhteen. Miehiä on näet tässäkin ikäluokassa enemmän tarjolla kuin naisia ja nuoret naiset tykkäävät nuorista miehistä.
Mutta seitsemänkymppisenä miehillä alkaa olemaan jo hyvöt markkinat ikäistensä naisten joukossa.
Kokeilkaa ulkomaita varovasti. Suomi on liian pieni alue.
Kaikki eivät ole noin fiksoituneita ikään. Yleensä juurikin ne fiksuimmat.
Laadukkaat, hyvätuloiset, sosiaaliset, urheilulliset akateemiset miehet eivät vain vilkaisekaan sinunlaisten suuntaan, missään ikäluokassa. Sori.
Ei minulle se ikä ole kriteeri, muita toiveita kyllä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omanikäisistä ja nuoremmista laatumiehistä saa seski-seuraa mutta ei seurusteluseuraa.
Laadukkaat ovat suhteissa.
Vetovoimaiset miehet ovat mun kokemuksen mukaan alkoholisteja tai psyykeltään huonokuntoisia ja heidän kanssaan suhteet kestää pari kuukautta.
Vierailija kirjoitti:
En ole eläissäni tavannut ns laadukasta miestä, joka olisi ollut kiinnostava ja edelleen sinkku.
Ottajia on 40+ miehillä niin paljon jos on laadukas