Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko nelikymppisenä onnistunut treffailemaan ns. laadukkaiden ikäistesi miesten kanssa vai kelpuuttaako nämä aina vain selvästi nuorempia naisia?

Vierailija
02.11.2019 |

Laadukkaalla tarkoitan hyvätuloinen, sosiaalinen ja urheilullinen akateeminen mies.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut itseäni kymmenen vuotta nuorempia miehiä sekä oman ikäisiä. Sinkku olen silti. Olen nainen. Mulla kaksi aikuista lasta.

Vierailija
2/12 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tavannut itseäni kymmenen vuotta nuorempia miehiä sekä oman ikäisiä. Sinkku olen silti. Olen nainen. Mulla kaksi aikuista lasta.

Taas puhetta vain iästä. Ei mistään muusta.

Huvittavan tuttua.

Itsekin olen tapaillut nuorempia ja vanhempia naisia.

Muullahan ei ole väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omanikäisistä ja nuoremmista laatumiehistä saa seski-seuraa mutta ei seurusteluseuraa.

Vierailija
4/12 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole eläissäni tavannut ns laadukasta miestä, joka olisi ollut kiinnostava ja edelleen sinkku.

Vierailija
5/12 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleenkin nelikymppisenä mies joutuu yleensä vain haaveilemaan naisesta, jos asettaa tiukkoja ehtoja iän ja ulkonäön suhteen. Miehiä on näet tässäkin ikäluokassa enemmän tarjolla kuin naisia ja nuoret naiset tykkäävät nuorista miehistä.

Mutta seitsemänkymppisenä miehillä alkaa olemaan jo hyvöt markkinat ikäistensä naisten joukossa.

Vierailija
6/12 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
7/12 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaa ulkomaita varovasti. Suomi on liian pieni alue.

Vierailija
8/12 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät ole noin fiksoituneita ikään. Yleensä juurikin ne fiksuimmat.

Vierailija
9/12 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukkaat, hyvätuloiset, sosiaaliset, urheilulliset akateemiset miehet eivät vain vilkaisekaan sinunlaisten suuntaan, missään ikäluokassa. Sori. 

Vierailija
10/12 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulle se ikä ole kriteeri, muita toiveita kyllä on.

Vierailija
11/12 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omanikäisistä ja nuoremmista laatumiehistä saa seski-seuraa mutta ei seurusteluseuraa.

Laadukkaat ovat suhteissa.

Vetovoimaiset miehet ovat mun kokemuksen mukaan alkoholisteja tai psyykeltään huonokuntoisia ja heidän kanssaan suhteet kestää pari kuukautta.

Vierailija
12/12 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole eläissäni tavannut ns laadukasta miestä, joka olisi ollut kiinnostava ja edelleen sinkku.

Ottajia on 40+ miehillä niin paljon jos on laadukas

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi