Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko naiset teille tosiaan pimppinne nuolettaminen niin haluttua mitä näistä viesteistä voi lukea?

Vierailija
02.11.2019 |

Lähes kaikissa ketjuissa monet teistä toivovat että miehet (tai naiset) nuolisivat useammin.
Onko se jopa parempaa kuin kalun sisään saaminen?

Minulle taas suihinotto ei ole niin kovin merkityksellistä seksissä, onhan se toki kiihotustani lisäävää kun on jotenkin aika irstasta.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitenkään tärkeää. Harmi vaan että miehelle tuntuu olevan

Vierailija
22/37 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se merkittävästi intiimimpää, suojaamatonta ei voi randomien kanssa tehdäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS EN SAA SUUSEKSIÄ EN ANNA PANNAKAAN !!!

SE ON PAREMPAA KUIN PANEMINEN.

Vierailija
24/37 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tärkeää. Tykkään yhdynnästäkin, mutta kyllä seksi ilman suuseksiä jää jotenkin vajaaksi.

Vierailija
25/37 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on tärkeää. Ja erityisen hyvältä tuntuu kuukautisten aikaan. Viikonloppuna olikin ihanaa aistikasta täynnä tunnetta olevaa menkkaseksiä ja kesken yhdynnän ihana pitkä orgasmi suuseksiä jonka jälkeen yhdyntä miehen syleilyssä tuntui vielä upeammalta. Parasta suuseksi kesken yhdynnän. Ihana mies, rakastan.

Vierailija
26/37 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON. Hyvä suuseksi on elämän suola, tietysti molemminpäin.

Eli imen myös ilolla.

Vierailija
27/37 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tärkeää! Klitoriksen stimulointi hellästi mutta päättäväisesti lämpimällä ja märällä kielellä on aivan uskomattoman ihanaa ja nimenomaan sen stimulointi herättää voimakkaan halun saada lopulta munaa sisään. Ilman suuseksiä en nauttisi seksistä juurikaan. Toki klitorista voi stimuloida muullakin tavalla, mutta nuoleminen on parasta.

Vierailija
28/37 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Penis ei ulotu klitorikseen. Klitoriksen kautta saadaan orgasmit. Ei sen pitäisi mikään ihme olla että nainenkin haluaa tyydyttävää seksiä eikä pelkkää ”ihan kiva vaikken lauennutkaan”.

Monet naiset saa orgasmin takaapäin pannessa. Ihan ilman klitoriksen hyväilyäkin.

Vierailija
29/37 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on tärkeää. Ja erityisen hyvältä tuntuu kuukautisten aikaan. Viikonloppuna olikin ihanaa aistikasta täynnä tunnetta olevaa menkkaseksiä ja kesken yhdynnän ihana pitkä orgasmi suuseksiä jonka jälkeen yhdyntä miehen syleilyssä tuntui vielä upeammalta. Parasta suuseksi kesken yhdynnän. Ihana mies, rakastan.

Oon kade. Mun vaimo ei koskaan anna nuolla kesken yhdynnän vaikka haluaisin.

Vierailija
30/37 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Penis ei ulotu klitorikseen. Klitoriksen kautta saadaan orgasmit. Ei sen pitäisi mikään ihme olla että nainenkin haluaa tyydyttävää seksiä eikä pelkkää ”ihan kiva vaikken lauennutkaan”.

Monet naiset saa orgasmin takaapäin pannessa. Ihan ilman klitoriksen hyväilyäkin.

Jotkut saa, mutta vähemmistö.

Vierailija
31/37 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon kade. Mun vaimo ei koskaan anna nuolla kesken yhdynnän vaikka haluaisin.

Hyvä mies. Toivottavasti vaimosi huomaisi mikä nautinto se on ja saisit toteuttaa haluasi. Kesken yhdynnän nuollun orgasmin jälkeen tuntuu mahtavalta, kun mies työntyy uudestaan sisään orgasmista sykkivään pimpp*in. Olen ihan turpea ja herkkänä sen jälkeen ja joskus laukean uudestaan yhdynnässä vaikka onkin minulle aika vaikeaa. Nuolemalla orgasmi on varma ja kesken yhdynnän annetussa suuseksissä voin laueta alle minuutissa pitkään ja räjähtävästi.

Vierailija
32/37 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo sai tänään parissa minuutissa suihkussa takaapäin pannessa ilman hipaisuakaan klittaan. Kuuluu siis vähemmistöön joille seksi on helpompaa.

Vierailija
33/37 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo sai tänään parissa minuutissa suihkussa takaapäin pannessa ilman hipaisuakaan klittaan. Kuuluu siis vähemmistöön joille seksi on helpompaa.

Ei se tarkoita, että seksi olisi helpompaa tai vaikeampaa vaan jokainen saa nautintoa erilaisista asioista. Itse en edes tykkää suihkuseksistä. Vesi pilaa hommaa. Saan orgasmin nopeasti miehen nuollessa enkä ymmärrä mikä siinä on vaikeaa jos antaa suuseksiä. Miestäkin kiihottaa antaa ja se on osa hänen nautintoa. Miksi seksi pitäisi olla nopea rykäisy tai se on vaikeaa? Itse näen seksin parhaana, kun on aikaa ja voi nauttia pitkään toisen vartalosta.

Vierailija
34/37 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se tarkoita, että seksi olisi helpompaa tai vaikeampaa vaan jokainen saa nautintoa erilaisista asioista. Itse en edes tykkää suihkuseksistä. Vesi pilaa hommaa. Saan orgasmin nopeasti miehen nuollessa enkä ymmärrä mikä siinä on vaikeaa jos antaa suuseksiä. Miestäkin kiihottaa antaa ja se on osa hänen nautintoa. Miksi seksi pitäisi olla nopea rykäisy tai se on vaikeaa? Itse näen seksin parhaana, kun on aikaa ja voi nauttia pitkään toisen vartalosta.

Pikapanoja tarvitaan ruuhkavuosina, kun ei ole aikaa mihinkään tunnin sessioihin. Tuttu homma lapsiperheissä.

Nuoleminen ei toimi pikapanoissa jos sen pitää kestää pitkään ja on sellainen nainen joka saa helposti ilman nuolemista.

Vierailija
35/37 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikapanoja tarvitaan ruuhkavuosina, kun ei ole aikaa mihinkään tunnin sessioihin. Tuttu homma lapsiperheissä.

Nuoleminen ei toimi pikapanoissa jos sen pitää kestää pitkään ja on sellainen nainen joka saa helposti ilman nuolemista.

Pikapano voi sisältää myös suuseksiä puolin ja toisin. Ei se tee seksistä vaikeaa tai aikaa vievää. Vaikeaa se tekee seksistä vain jos kumppani on haluton antamaan suuseksiä.

Vierailija
36/37 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo ei erityisesti pidä suuseksistä. Pari kertaa päässy nuolemaan kuukauden aikana ja edellisen kerran ehkä 4v sitten. Sama homma suikkarin kanssa. Taukoa oli ehkä 9 vuotta. Vaimo saa helposti orgasmeja panemisessa kun osaa ottaa mitä haluaa.

Vierailija
37/37 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en erityisemmin pidä siitä, itse voin kyllä olla antavana osapuolena, jos tunnelma on oikea.