Kertokaapas nyt miehet mitä kaikkea naisten kannattaisi kertoa tinder esittelyteksteissään
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sijainti/pituus/paino/harrastukset/mielenkiinnon kohteet/mitä etsii/minkälainen on luonteeltaan/mitä toivoo parisuhteelta
Lisään vielä. Oikeita kuvia itsestään jos nainen haluaa oikean suhteen. Eli, jos nainen haluaa noin 1 päivän suhteen - 1kk suhteen, niin hänen kannattaa laittaa bikinikuvat altaalla istuen koko maailmalle näytiksi. Mitä enemmän paljastaa maailmalle itseään sitä enemmän saa superlikea, mutta ei saa pitkää suhdetta, on pelkkä hetken pllu. Nainen, joka haluaa loppuelämän suhteen laittaa esim itsestää kuvia missä on luonnosssa tai muuten vaan lenkillä, kahvilla ja mistä on kiinnostunut. Ihan tavallisia kuvia, vaikka duunin parkkikselta kuteet päällä, sen loppuosan voi paljastaa sitten sille kumppanille. TInderissä itse olen nssinu noita perseenesittelijöitä, mutta en ole edes ajatellut alottaa mitään suhdetta. Ne naiset on eri laarissa kenet haluan jakaa elämääni pitkäksi aikaa.
Eli bikinikuvat profiiliin jos haluaa ehdottomasti välttyä seurustelemasta tällaisen miehen kanssa.
Siellä yksi pyllistelijä mötkö vinkuu ja vinkuu lisää kun oikeaa ei löydy ja illan poka haluaa vaan seksiä.
Mua ei ole koskaan kuvattu vähissä vaatteissa eikä hirveästi normaaleissakaan. Tässä ei tosiaankaan ole kyse siitä että niin hirveän pahalta tuntuu etten voi sua saada että siksi pitää erikseen sanoa asiasta. Vaan sä olet todella kauhistuttava ihminen ja mun suurimpia pelkoja miestä etsiessä on, etten tunnista päältäpäin että se ajattelee ihmisistä noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lifestyle vlogist kirjoitti:
Mieluiten pari lomakuvaa ja sit harrastukset eli viinit, reissaaminen ja mindfull-meditation-hyvinvointi.
Tämä on kyllä kliseiden ykkönen. Löytyy 13:sta profiilista tusinassa.
Eli sinusta on parempi, että nainen ei kerro jo profiilissaan harrastavansa matkailua, pitävänsä viineistä ja harjoittavansa mindfulnessia? Kuulet niistä mieluummin vasta, kun tutustutte paremmin? Miksi?
Tämäkin on klisee, mutta osui ja ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lifestyle vlogist kirjoitti:
Mieluiten pari lomakuvaa ja sit harrastukset eli viinit, reissaaminen ja mindfull-meditation-hyvinvointi.
Tämä on kyllä kliseiden ykkönen. Löytyy 13:sta profiilista tusinassa.
Eli sinusta on parempi, että nainen ei kerro jo profiilissaan harrastavansa matkailua, pitävänsä viineistä ja harjoittavansa mindfulnessia? Kuulet niistä mieluummin vasta, kun tutustutte paremmin? Miksi?
Mä en halua lukea miesten profiileista sitä, millä lailla ne on täsmälleen niinkuin kaikki muut. Se ei auta valitsemaan eikä kerro, onko hän kiinnostava. Voisin kuvitella että samoista syistä miehetkään ei tätä toivo.
Vierailija kirjoitti:
Oikea ikä olisi hyvä, kun aika paljon siellä törmää näihin 40v+ av mammoihin jotka oikeasti luulevat että näyttävät vielä 25v misseiltä.
"Jostain syystä tää Tinder näyttää mun iän väärin, 25 vee, mutta siis oikeesti oon 42 vee..."
No näyttäisikö se väärin sen ihan siksi, että olet tahallaan sen määritellyt väärin joko Tinderin tai sitten Facen asetuksiin. Huoh.
Minua eronneena perheenisänä kiinnostaisi lukea siitä millainen arki naisella on enkä tuota kliseistä wine, women and song...eiku sori tuo olikin mun esittelytekstistä. ;)
Siis millaisia arkipäivät on ja normaalit viikonloput. Sitä kautta tulee ilmi yleensä koulutus, työpaikka, harrastukset, lapset, hullut eksät, pakkomielteisyys...
Vierailija kirjoitti:
Oikea ikä olisi hyvä, kun aika paljon siellä törmää näihin 40v+ av mammoihin jotka oikeasti luulevat että näyttävät vielä 25v misseiltä.
Samaten 40+ miehiä jotka luulee näyttävänsä alle kolmekymppisiltä. Turhauttavaa, kun aikaa kuluu ikäloppujen swaippaamiseen vasemmalle.
Harrastukset, koulutus ja se mitä tinderistä etsii. Tykkään myös persoonallisista jutuista liittyen esim. erityistaitoihin tai asioihin mistä on kiinnostunut