Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinkkuäiti kertoo totuuden tinderistä :D

Vierailija
02.11.2019 |

https://www.huonoaiti.fi/sinkkuaiti-paljastaa-totuuden-tinderista/

Tää on niin totta! Täsmälleen samanlaisia kokemuksia, vaikka olenkin lapseton nainen. :D

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, miksi miehet eivät edes yritä, jos oikeasti haluavat seuraa?! Vähän vaan vaivannäköä oman markkina-arvon parantamiseen, niin jo alkaisia naisia sataa ovista ja ikkunoista! Vois ottaa tyylioppia esim. homoilta ja metroseksuaaleilta. 

Vierailija
2/13 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, miksi miehet eivät edes yritä, jos oikeasti haluavat seuraa?! Vähän vaan vaivannäköä oman markkina-arvon parantamiseen, niin jo alkaisia naisia sataa ovista ja ikkunoista! Vois ottaa tyylioppia esim. homoilta ja metroseksuaaleilta. 

Vaikka tavismies kuinka panostaisi itseensä niin silti ei kelpaa tavisnaiselle. Tavisnaiset haluavat niitä +8/10 miehiä ainoastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka tavismies kuinka panostaisi itseensä niin silti ei kelpaa tavisnaiselle. Tavisnaiset haluavat niitä +8/10 miehiä ainoastaan.

Mun veljeni on tavallinen (ja alle 180 pitkä :D) ja kyllä se vaan on kelvannut Tinder-naisille kun autoin sitä tekemään profiilin. Käy säännöllisesti treffeillä, mutta ei ihan vielä ole löytänyt sitä oikeaa. /eri

Vierailija
4/13 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen 160-senttisen tavis-miehen, joka on on löytänyt hyvin seuraa deittisovelluksista. Ei ehdi koskaan olemaan sinkkuna. 

Vierailija
5/13 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan samaistu. Tää kirjoittaja vain kertoi mitä vikaa tinderissä on mutta en saanut kirjoituksesta irti että miten miesten hänen mielestään pitäisi toimia :D

Itse kyllä pidän siitä että ekat viestit on moi mitä kuuluu tai pelkkä moi. En odota että mies keksii heti jotain nokkelaa. Eli mulle toimii pelkkä moi tai töistä jutustelu ihan alkuun. Itse en tykkää jos heti kysytään tapaamaan ilman että tiedän mitään miehestä ja millaista arkea/elämää viettää.

En myöskään itse tehnyt omaa profiiliani koko päivää vaan n. 10 min.

Lopulta tapasin tosi ihanan miehen Tinderissä. Miehellä oli pari kuvaa eikä mitään esittelytekstiä. Oli kuva myös lemmikistä kuten itsellänikin.

Vierailija
6/13 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen 160-senttisen tavis-miehen, joka on on löytänyt hyvin seuraa deittisovelluksista. Ei ehdi koskaan olemaan sinkkuna. 

Ei löydä pidempiaikaista?

Vierailija
7/13 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jepajee, vauva palstalla noi jutut menee aina noin.

Vierailija
8/13 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäjää ei kuitenkaan ole löytynyt?

Vierailija
9/13 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei löydä pidempiaikaista?

Tulee aina treffit muijien kaa jotka ei viitsi kysyä pituuttaa ja ne sitten jää yhteen kertaan.

Vierailija
10/13 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden ihmisen totuus ei ole = koko totuus

Vierailija
11/13 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenteissa taas tuo miesten logiikka: mitä useammalle vastaa (/pyyhkäisee oikealle) sitä parempina pidetään omia mahdollisuuksia. Sitten naiset saavat matcheja miesten kanssa, jotka eivät ole heistä oikeasti kiinnostuneita. Miehet pilasivat koko pelin. En ole Tinderissä ollut enkä sinne menisi, jos eroaisin, mutta viime viikolla viimeksi puhuin ystävän kanssa, joka on Tinderissä ja hyvin pessimistinen oli hänkin sen suhteen.

Minä en ihan oikeasti ymmärrä, miksi joku pyyhkäisee oikealle profiilin, josta ei ole kiinnostunut ja jolle ei aio edes laittaa viestiä, jos tulee mätsi. Selittäkää minulle, miksi kukaan tekee niin.

Vierailija
12/13 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa tekstissä ei ole naisen näkökulmalla mitään arvoa, koska tasan samat asiat pätevät vaikka vaihtaa sukupuolet toisinpäin.

No, en tiedä onko se keskustelun avaaminen sitten naisilla paremmin hallussa. Minulla tosiaan tähän mennessä se ainut nainen, joka on aloittanut keskustelun (naisista ei ole mihinkään, ei uskalleta aloittaa) kirjoitti ensimmäiseksi kehuja profiilini tekstistä ja myös kuvasta. Onhan tuo ihan toimiva aloitus ainakin minulle, mutta en tiedä toimisiko toisinpäin, vai ottaako nainen sen jotenkin lipevänä tai muuten?

Vierailija
13/13 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä vuotta vaihtelevan aktiivista tinderöintiä takana ja blogin jutut sopii tosi hyvin naisiinkin. Samoja juttuja näkee naisten profiileistta.  Nyt poistin profiilin löydettyäni tinderistä naisen kenen kanssa seurustelemme.