Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanha suola janottaa? Mitä tyhmää olette tehneet sen takia?

Vierailija
02.11.2019 |

Itse lensin 31 vuoden jälkeen 10000 km päähän tapaamaan vanhaa rakkautta jota en koskaan ollut unohtanut. Kyseinen mies unohti tulla lentokentälle vastaan (olin aika vaarallisessa maassa keskiyöllä kentällä yksin ja piti etsiä majapaikka) , puhelinnumero jonka oli antanut oli väärä, otin yhteyttä myöhemmin sähköpostin kautta, käyttäytyi typerästi, käytti minua hyväksensä, oli äärimmäisen saita. Minun piti maksaa kaikki ravintolat ym. Kävi myös ilmi ettei ollut onnistunut missään suhteissaan, kävi päivittäin prostituoitujen luona, oli jopa hankkinut asuntonsa niin että ilotalo oli aivan lähellä. Puhui vain niistä naisista, miten paljon seksiä tarvitsee ja mitä niiden naisten kanssa tekee. Hankki elantonsa huumekaupalla ym.
En odottanut että rakastuttaisiin uudestaan, halusin tavata vain ystävänä ja muistella menneitä, mutta se oli suuri virhe. Reissu maksoi 8000 euroa, mutta onneksi kävin muuallakin samalla reissulla. Olisi vaan pitänyt jättää kyseinen henkilö tapaamatta. Mutta oli siinä hyvä puolikin, sillä ymmärsin ettå olisi ollut suuri virhe jos silloin kauan sitten oltaisiin laitettu hynttyyt yhteen. Pelastuin siltä! Eipä sen jälkeen enää janottanut. Onko muita joilta janotus loppunut tyhmyyteen?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, olet todellinen seikkailijaluonne.! Jos lähdet taas matkalle niin voinko lähteä mukaasi? Voitaisiin tehdä kiertomatka maailman ympäri ja käydä tsekkaamassa molempien vanhat suolat.

Nimenomaan, jos seikkailun sai niin menikö kuitenkaan pieleen? Apn kertomus on kuin komediasarjasta.

Vierailija
22/23 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, olet todellinen seikkailijaluonne.! Jos lähdet taas matkalle niin voinko lähteä mukaasi? Voitaisiin tehdä kiertomatka maailman ympäri ja käydä tsekkaamassa molempien vanhat suolat.

Nimenomaan, jos seikkailun sai niin menikö kuitenkaan pieleen? Apn kertomus on kuin komediasarjasta.

Seikkailu oli parasta. Kävin samalla matkalla myös 4 muussa naapurimaassa ja olin matkalla 2 kk. Mahtava reissu. Ja olihan sen idiootin tapaaminenkin aikamoinen seikkailu. Ja parasta kaikesta oli että opin että mennyt on mennyttä ja nauroin kunnolla koko tilanteelle. Olin 31 v. odottanut ja suunnitellut että joskus vielä tapaan ko. henkilön. No onpa sekin jo tehty. 1001 things to do before you die. Listani on vielå pitkä. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän