Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sulla olisi kaksi vaihtoehtoa: kengät heti lähimmästä kaupasta 80 eurolla vai samaiset kengät 4-5 arkipäivän sisällä lähipostiisi 65 eurolla, kumman valitsisit?

Vierailija
02.11.2019 |

Huomasin että olisi halvemmat kun tilaa netistä mutta en tiedä kannattaako lähteä tilaamaan 15 euron takia..

Mitä sinä tekisit?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähikauppa. Vaikka kalliimmat.

Vierailija
22/29 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostaisin kaupasta, koska en kannata sitä edestakaisin tavaroiden rahtaamista mitä nettimyynti saa aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ostaisin ne lähikaupassa olevat. Ihan siksi, että en voi sietää huonosti istuvia kenkiä ja tarviin lähikauppaa, jossa niitä voi sovittaa. Teen siis myös ostokseni siellä.

Kävin jo siis sovittamassa kenkiä eli tiedän mikä koko olisi hyvä. En vielä kuitenkaan kenkiä ostanut kun aloiin miettiä saisiko muualta halvemmalla. Tuo 15 euroa halvempi olisi se alin hinta kyseisistä kengistä. Miten on niin vaikea tehdä päätös?

Ap

Jos kävit jo sovittamassa, olisi törkeää tilata netistä halvemmalla. 

Ei oo..vapaa maailma

Vierailija
24/29 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vain yhdet kengät, mutta jos nyt pitäisi hankkia ja olisi tällainen tilanne, niin tietysti lähikaupasta ostaisin.

Vierailija
25/29 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta kenkiä, joita en tarvitse. Säästäväisenä ostan nuo halvemmat.

Mulla ei ole velkaa eikä maksuhäiriöitä, mutta varallisuutta yli keskiarvon.

Vierailija
26/29 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun pikkukaupungissa, tilaan kaiken netistä, posti on tuossa 200 metrin päässä. Muutama kenkä- ja vaateliike kotikaupungistani löytyy, mutta niitten valikoima on vanhanaikaista ja etupäässä halpisrättiä, joten eipä kiinnosta. Vapaa-aika on minulle tärkeää, enkä halua viettää sitä kauppoja kiertelemällä. Ostan laatumerkkejä ja olen oppinut mitoituksen hyvin, tiedän mikä minulle on hyvä. Ja jos ei ole sopivaa, tilaan vain sieltä, missä palautus on ilmaista.

Vierailija
27/29 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on paljon rahaa niin kaupasta. Jos lasket rahojasi niin tilaa netistä.

Vierailija
28/29 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vain yhdet kengät, mutta jos nyt pitäisi hankkia ja olisi tällainen tilanne, niin tietysti lähikaupasta ostaisin.

"Tällainen tilanne", että sossu maksaa. Mitä väliä jollain 15 €:llä, eihän se ole kuin 30% kalliimpi.

Vierailija
29/29 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin juuri 130 euron kengät verkkokaupasta. Tuli halvemmaksi kuin lähteä hakemaan ne kaupasta. Toki kaupasta olisi saanut EHKÄ jo samana päivänä, mutta matkoihin olisi mennyt kolme tuntia aikaa hukkaan. Näin pk-seudulla, miten jossain Lapissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi