Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitävätkö pienirintaiset naiset lihaksikkaista miehistä vähemmän kuin isorintaiset naiset?

Vierailija
02.11.2019 |

Pienirintaista naista pelottaa, että miehen lihaksikkaat rintalihakset ovat isommat kuin naisen omat tissit? Kun taas naisellinen nainen, jolla on isot tissit haluaa miehisen, lihaksikkaan miehen?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa. Mun ex on tosi isokoinen ja lihaksikas ja olin aina tosi hoikka hänen kanssa ollessani ja mulla pienet rinnat. Kun erosimme aloin kiinnostua ihan eri tyylisistä miehistä.

Vierailija
2/23 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota hetki, niin kaivan mun rinnat esiin ja kysyn niiltä..........

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä ihan loogiselta

Vierailija
4/23 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Mun ex on tosi isokoinen ja lihaksikas ja olin aina tosi hoikka hänen kanssa ollessani ja mulla pienet rinnat. Kun erosimme aloin kiinnostua ihan eri tyylisistä miehistä.

Lopetitko myös e-pillerit eron aikaan? Sehän vaikuttaa tutkitusti naisen miesmakuun

Vierailija
5/23 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielest levee peppu on enempi naisellinen ku rinnat 😁ite oon leveepeppunen ja tykkään miehen kokosist miehistä.

Vierailija
6/23 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä isorintaiset silikoniblondit tykkää lihaksikkaista miehistä eli joo.

Vierailija
7/23 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, asia selvisi nyt. Mun a-povi pitää eniten noin 180cm pitkistä, harteikkaista ja lihaksikkaista miehistä:D Toivottavasti hyödyit vastauksesta:)

Vierailija
8/23 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, asia selvisi nyt. Mun a-povi pitää eniten noin 180cm pitkistä, harteikkaista ja lihaksikkaista miehistä:D Toivottavasti hyödyit vastauksesta:)

Kyllä hyödyin :) Onhan se kiva kuulla, että kelpaa pienirintaisellekin naiselle. Nykyään tuntuu, että kovin moni nainen ei  pidä lihaksikkaista miehistä

Vierailija
9/23 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla luonnostaan nyt isot tissit mut silti haaveilen samasta miehestä eli on 180cm pitkä ja harmaat rintakarvat. Vaaleat hiukset. Iso penis.

Vierailija
10/23 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika taas. Ko. asioilla ei ole minkään valtakunnan korrelaatiota. Ystäväni on kurvikas ja suuririntainen, pitää runopojan näköisistä hoikista ja hieman feminiinisistä miehistä, joilla ei näkyviä lihaksia. Itse olen hoikka, sporttinen ja pienirintainen, pidän lihaksikkaista, maskuliinisista miehistä. Olen myös feministi, akateeminen ja vihervasemmistolainen, sekään ei joidenkin kuvitelmissa tähän yhtälöön sovi.

Vierailija
11/23 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvänen aika taas. Ko. asioilla ei ole minkään valtakunnan korrelaatiota. Ystäväni on kurvikas ja suuririntainen, pitää runopojan näköisistä hoikista ja hieman feminiinisistä miehistä, joilla ei näkyviä lihaksia. Itse olen hoikka, sporttinen ja pienirintainen, pidän lihaksikkaista, maskuliinisista miehistä. Olen myös feministi, akateeminen ja vihervasemmistolainen, sekään ei joidenkin kuvitelmissa tähän yhtälöön sovi.

No on kyllä kieltämättä outoa, että miten feministi voi tykätä jostakin noin toksisesti maskuliinisesta, eli lihaksikkaista miehistä

Vierailija
12/23 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi tv-tyyppiset miehet ja nauset putävät toistensa tyylistä. (Alaluokkaista). Se maku on tutkitusti lihaksikas mies ja muodokas instatypy-look.

Vastaavasti koulutetummat (yläluokkaisemmat) pitävät hillitymmästä ulkonäöstä. Naiset vähemmän lihsksikkaammista miehistä ja miehet hoikemmista vähemmän muodokkaista naisista.

Tämä on tutkittua ja pätee eri maissakin. Yksilöllisiä eroja voi toki illa.

Vierailija
13/23 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä hyödyin :) Onhan se kiva kuulla, että kelpaa pienirintaisellekin naiselle. Nykyään tuntuu, että kovin moni nainen ei  pidä lihaksikkaista miehistä

Ai niinkö? Miten ihmeessä sulle on päässyt syntymään sellainen väärinkäsitys? No kaikeksi onneksi se saatiin korjattua:)

Vierailija
14/23 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai niinkö? Miten ihmeessä sulle on päässyt syntymään sellainen väärinkäsitys? No kaikeksi onneksi se saatiin korjattua:)

No vaikkapa tällaisten keskustelujen pohjalta

https://www.vauva.fi/keskustelu/3460284/miehena-en-ymmarra-miksi-monet-…

Vierailija
15/23 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmikseni mulla ei ole aikaa lukea tuota ketjua, koska ärsytän parhaillaan katkeroituneita palstatätejä monessa eri ketjussa:D Mun rinnat olivat tosiaan sitä mieltä, että sun treenattu vartalo on tosi hyvännäköinen:)

Vierailija
16/23 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmikseni mulla ei ole aikaa lukea tuota ketjua, koska ärsytän parhaillaan katkeroituneita palstatätejä monessa eri ketjussa:D Mun rinnat olivat tosiaan sitä mieltä, että sun treenattu vartalo on tosi hyvännäköinen:)

Sinullahan on hyvä harrastus :D Mukavaa lauantaita!

Vierailija
17/23 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinullahan on hyvä harrastus :D Mukavaa lauantaita!

Haha, joo:D Kiitos samoin sulle. Mua kyllä odottavat seuraavaksi taitoluistelutreenit:)

Vierailija
18/23 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua nyt taas

Vierailija
19/23 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sen pitäisi johtua kateudesta. Miehen isot rintalihakset eivät kuitenkaan näytä ihan samanlaiselta, kun naisen isot rinnat... itse kapealanteisena haluan myös hoikan miehen. Muuten olisi epämiellyttävä ratsastaa.

Vierailija
20/23 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Logiikkahan on hieman sama kuin siinä, että lyhyet naiset valitsevat aina todella pitkän miehen itselleen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan