Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tarkoitus olisi ostaa olohuoneeseen uusi senkki. Tiedättekö, tuleeko lurjus mukana vai pitääkö se tilata erikseen?

Vierailija
02.11.2019 |

?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homo tulee oletuksena aina mukana, lurjus on lisävaruste joka löytyy vain parhaista. Sitten kusipään saa halvalla mutta siihen ei kannata langeta.

Vierailija
22/33 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homo tulee oletuksena aina mukana, lurjus on lisävaruste joka löytyy vain parhaista. Sitten kusipään saa halvalla mutta siihen ei kannata langeta.

Musta lurjus kuulostaa aika hankalalta. Mikähän sen tuoma lisärvo on, vai näytelläänkö sitä naapureille? Senkin homosta olen tykännyt, se on siisti, joskin nälkäisenä pahantuulinen ja taipuvainen kritisoimaan muutakin sisustusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos esim. Ikeasta ostaa, niin ei varmaan saa lurjusta mukaan. Mut kai ne jonain lisäosana sen lurjuksenkin myy.

Ikean lurjukset on koottava itse. Ovat sitten sellaisia skandinaavisen pelkistettyjä. Arvolurjusasioissa kääntyisin Vepsäläisen puoleen, ellei antiikki kiinnosta.

Itse hankkisin mieluiten juuri antiikkisenkin lurjuksineen. Ennen tehtiin laatutyötä ja lurjuksetkin oli kestävää sorttis.

Tämä on totta, mutta valitettavasti niiden antiikkisten mukana ei yleensä enää saa sitä alkuperäistä lurjusta.

Vierailija
24/33 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin norppa ja emätin on yleensä kiinteinä. 🎃😨

Vierailija
25/33 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsääntöisesti ihmiset hankkivat nykyään lurjuksensa Tinderistä. Siinä on enemmän valinnanvaraa kuin kalusteliikkeen standardilurjuksessa.

Lisäksi noi huonekalukauppojen lurjukset on jotenkin rasittavia, aina laskemassa tarjouksia ja myisivät varmaan vaikka mummonsa jos joku ostaisi - bonuksien toivossa. Lisäksi perivät kotiinkuljetuksesta rahaa ja tuskin sitä senkkiäkään kokoaisivat maksutta.

Käyttävät usein harmaita Pomarfinin kenkiä ja viininpunaisia kauluspaitoja.

Jättäisin senkin kauppaan, jos sitä ei saa ilman lurjusta.

Vierailija
26/33 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuli sohvan mukana vätys (lienee sama asia kun lurjus) Nyt en pääse eroon kummastakaan...sohvasta enkä vätyksestä. Kannattaa miettiä tarkkaan mitä ostaa.

Voi ei, tosi hankala tilanne...mutta vätys poistuu yleensä sohvan mukana. Jatkossa osta nk. pönötyssohva, joka ei sovellu makaamiseen. Makuusohvat vetävät vätyksiä puolensa kuin hunaja kärpäsiä.

Liekö sitten tuokin hintakysymys. Ostin kaksi sohvaa, vaarana olisi siis ollut, että minulla olisi nyt riesanani kaksi vätystä. Mutta olin kaukaa ja läheltä viisas, maksoin itseni kipeäksi näistä sohvista ja usko tai älä, mene ja tiedä, mutta yhtään vätystä ei talouteni ilmestynyt.

Nyt olisi hauska tietää, oliko sohvasi edullinen, vai oliko sinulla vain huono tuuri?

Vierailija
27/33 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta lurjus kuulostaa aika hankalalta. Mikähän sen tuoma lisärvo on, vai näytelläänkö sitä naapureille? Senkin homosta olen tykännyt, se on siisti, joskin nälkäisenä pahantuulinen ja taipuvainen kritisoimaan muutakin sisustusta.

Lurjus on tosiaan usein tarkoitettu näytettäväksi.

Homo taas on usein ongelmallinen, juuri tuo sisustus-aspekti on yksi. Lisäksi viimeinen asia mitä haluaa kuulla kiireessä töihin lähtiessä on "siis nuo housut tuon paidan kanssa??? Uhhhhh"

Vierailija
28/33 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen tykännyt senkin homosta. Olen saanut hyviä sisustus- ja tyylivinkkejä, jopa ruuanlaitossa on ollut avuksi. Raukka on valitettavasti yksinäinen, nyt harkitsen ostavani kaapin siinä toivossa että sieltä löytyisi toinen homo kumppaniksi. Onko kenelläkään kokemusta asiasta?

Vierailija
29/33 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuli sohvan mukana vätys (lienee sama asia kun lurjus) Nyt en pääse eroon kummastakaan...sohvasta enkä vätyksestä. Kannattaa miettiä tarkkaan mitä ostaa.

Voi ei, tosi hankala tilanne...mutta vätys poistuu yleensä sohvan mukana. Jatkossa osta nk. pönötyssohva, joka ei sovellu makaamiseen. Makuusohvat vetävät vätyksiä puolensa kuin hunaja kärpäsiä.

Liekö sitten tuokin hintakysymys. Ostin kaksi sohvaa, vaarana olisi siis ollut, että minulla olisi nyt riesanani kaksi vätystä. Mutta olin kaukaa ja läheltä viisas, maksoin itseni kipeäksi näistä sohvista ja usko tai älä, mene ja tiedä, mutta yhtään vätystä ei talouteni ilmestynyt.

Nyt olisi hauska tietää, oliko sohvasi edullinen, vai oliko sinulla vain huono tuuri?

Se sohva, jonka mukana vätys tuli ja meni, oli kieltämättä edullinen. Nykyinen on Kruunukalusteen, ja toden totta, ei ole vätyksiä näkynyt. Itse ajattelin sen johtuvan

käsittelystä mutta kyse lieneekin sitten hinnasta eikä materiaalista...tässä sohva-asiassa siis vielä on hinta-laatusuhde, niin monessa ei ole.

Vierailija
30/33 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen tykännyt senkin homosta. Olen saanut hyviä sisustus- ja tyylivinkkejä, jopa ruuanlaitossa on ollut avuksi. Raukka on valitettavasti yksinäinen, nyt harkitsen ostavani kaapin siinä toivossa että sieltä löytyisi toinen homo kumppaniksi. Onko kenelläkään kokemusta asiasta?

Ei ole kokemusta, mutta mun tyttäreni haluaisi kaapin, jonka mukana tulee leijona ja prinssi. Sopivatkohan allergikkoperheeseen?

Vierailija
31/33 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kylkiäisenä tulleet lurjukset kannattaa viedä johonkin kierrätyskeskukseen esim kapakkaan kaupungin toiselle laidalle. Nuo muut kylkijäiset kannattaa laittaa Helsingin junaan

Vierailija
32/33 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kokemusta, mutta mun tyttäreni haluaisi kaapin, jonka mukana tulee leijona ja prinssi. Sopivatkohan allergikkoperheeseen?

Meillä on tuollainen kaappi. Allergiat ei ole ongelma, mutta mies katosi pari vuotta sitten. Toinen lapsista oli nähnyt, kun mies käveli kaappiin. Luuletteko, että vielä kannattaa elätellä toivetta, että mies tulisi kaapista pois? Jos ei, niin olen kiinnostunut tuosta lurjussenkistä.

Vierailija
33/33 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo kylkiäisenä tulleet lurjukset kannattaa viedä johonkin kierrätyskeskukseen esim kapakkaan kaupungin toiselle laidalle. Nuo muut kylkijäiset kannattaa laittaa Helsingin junaan

Vähän epäreilua helsinkiläisiä kohtaan, mutta toisaalta paremmin ne ovat siellä kontrollissa kuin Lapissa, jossa ne lisäksi pilaisivat maisemat.