Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Roskakuski tienaa enemmän kun lähihoitaja

Vierailija
02.11.2019 |

Miten voi olla että roskakuski tienaa enemmän kuin lähihoitaja joka vastaa mm. vanhusten hoidosta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitä myös ihmettelen miksi roskakuskit saavat peruutella ja ajella kerrostalojenkin parkkipaikalla ihan miten haluavat, mutta vanhusten hoidosta vastaavien lähihoitajien autoihin kaiken maailman parkkipatet käyvät jakamassa sakkoja

T.ap

Vierailija
2/6 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hoitajien työtä ei arvosteta, piste.

En kuitenkaan sano, että hoitajat ovat arvokkaampia kuin roskakuskit. Ihan kumman ammatin puuttuminen vain kyllä tuntuu jokaisen elämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ok juttu mutta ootko kattonu simрsonit sarjasta jakson estrogeeni bart :D siinä esiintyy koko simрsonit perhe eli myös marge simрsons homer poika fanit saavat nauraa ja naurattaahan se tietty myös vaikka bartin tytyily kuteet ja muut :D kannattaa kattoo nopее

Vierailija
4/6 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetetaan hoitajat ylipäänsä. Kaikki hoitavat itse omat sairaat ja vanhat. Roskakuskit vievät vaipat kyllä.

Vierailija
5/6 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti, koulutuksen suhteen ovat samalla viivalla.

Vierailija
6/6 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapin Kansa tänään.. ruokakuski saa 2000 egeä käteen. Minä saan 6 vuoden opintojen jälkeen 1900 egeä käteen. Olen kyllä ihan väärällä alalla. Paitsi en taitaisi viitsiä ajella iltakausia ja viikonloppuja paikasta toiseen, joten tyydyn palkkaani.