Haluan naisilta vain seksiä. Muuten viihdyn itsekseni.
Minulle riittää ns. vakipanot joita tavata säännöllisesti. Satunnaiset seksikumppanit ei ole hyvä koska hyvä seksi vaatii kuitenkin tutustumisen ja yhdessä ajan kans oppii toisen mieltymykset. Myös kortsu on kiva jättää pois säännöllisen vakipanon kohdalla. Tämä järjestely toimii kohdallani parhaiten. Taitaa moni nainenkin hakea samaa?
Kommentit (28)
Aivan sama millainen mies on. Niistä vaan ei ole mitään iloa, ovat totaalista waste of space. Joten ei.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan miestä tarvitsisi edes seksiin. Omat sormet ja dildo niin saa paljon paremmin kuin miehen kanssa koskaan. En tarvitse miestä edes seksiin.
N25
Sama juttu :).Halimiseen ja suutelun se mies olisi välillä aina kiva kaveri.N.43
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan miestä tarvitsisi edes seksiin. Omat sormet ja dildo niin saa paljon paremmin kuin miehen kanssa koskaan. En tarvitse miestä edes seksiin.
N25
No mä en ainakaan saa yksin ollenkaan niin tyydyttäviä orgasmeja ja sellaista kokonaisvaltaista täyttymyksen tunnetta, kuin miehen kanssa saa.
R*nkkaamalla saatu orgasmi = pintapuolinen, vie panetuksen muutamaksi tunniksi pois ja rauhoittaa
Miehen kanssa yhdynnässä saatu orgasmi = syvä, kokonaisvaltainen tyydytys, naisellinen olo, tunne siitä että on elossa, tunne siitä että tämän vuoksi elän ja tämä on oikein, yleinen energia- ja onnellisuusboosti, jaksaa keskittyä hyvin taas elämän muihin juttuihin jne.
Mulle voisi periaatteessa käydä seksisuhde sopivan miehen kanssa, siis mulla ei ole sinänsä mitään tarvetta sitoutua, mutta vähän noissa seksisuhteissa epäilyttää et onks ne ihan kliinisiä sitten tai kun esim. aamuisin panettaa monesti eniten, niin aamulla haluaisin sitä seksiä ja seksisuhdemies tuskin herää säännöllisesti aamulla vierestä?
Eikä seksisuhdemiehen kanssa ole mitään spontaaneja panoja kotitöiden ohessa tai mummolan vintillä kesken sukujuhlien tai muuta tollasta mielestäni aika oleellista settiä seksielämässä.
Eli taitaa olla aika kliinistä p*skaa ja jotain 50 shades of grey-tyyppisten geneeristen fantasioiden liukuhihnatoteutusta hesalaissinkkujen yksiöissä. Tai sellanen mielikuva mulla näistä sovituista seksisuhteista on.
N27
Täysin samoilla linjoilla aloittajan kanssa. Tarpeeksi on tullut parisuhdetta koettua.
Hyvää miestä siihen toimivaan seksisuhteeseenkin on vaan vaikea löytää, kun pitäisi mieltymystenkin osua yksiin.
Dildo on sitten asia erikseen, ei korvaa miestä sen enempää kuin mies dildoa...
N51
Vierailija kirjoitti:
Toista vuotta on ollu vakipano mutta ikinä ei ilman kumia. Millä perusteella uskaltaa touhuta ilman kumia? Entäs jos vakkari hoitelee myös muita ilman kumia? En ikinä ottais sellaista riskiä.
Tuntuu niin perhanan paljon paremmalta, että ehdottomasti kannattaa riskeerata! Tuolla ajattelulla et voi panna edes aviopuolisoasi ilman kortsua. Mulla takana yli 20 vakipanoa eikä koskaan mitään tautia. Täytyy vaan olla tarkkana ketä ja millaista panee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toista vuotta on ollu vakipano mutta ikinä ei ilman kumia. Millä perusteella uskaltaa touhuta ilman kumia? Entäs jos vakkari hoitelee myös muita ilman kumia? En ikinä ottais sellaista riskiä.
Tuntuu niin perhanan paljon paremmalta, että ehdottomasti kannattaa riskeerata! Tuolla ajattelulla et voi panna edes aviopuolisoasi ilman kortsua. Mulla takana yli 20 vakipanoa eikä koskaan mitään tautia. Täytyy vaan olla tarkkana ketä ja millaista panee.
Minäkin panen aina paljaalla olinpa missä päin maailmaa tahansa. Naiset ihmeen helposti antaa ilman kumia. Yleensä kumi on aina matkassa, koska se herättää luottamusta, mut tilanteen ollessa päällä, kumi jää helposti pakettiin. On siinä vaan eri tunto ku ei oo mitään muoveja välissä
Olen joskus, pariin otteeseenkin, etsinyt pelkkää seksisuhdetta, mutta ei ole helppoa. Miehillekin kun niitä tunteita tulee. Hyvin äkkiä muutenkin suhde muuttuu: ensin mies laittaa minulle ruokaa kun tulen käymään, hetken päästä käydäänkin jo yhdessä kaupassa, lenkillä ym.
Vakipanojenkin kanssa vain kumilla. Poikkeus jos molemmat käy testeissä eikä kummallakaan varmasti olisi muita.
Itselläni on muutamakin nuori rakastaja, joten kumi.
Bi-miehiä en aivan riskien takia kelpuuta.
Ja niin, viimeisinkin "vain seksiä"-suhde muuttui todella nopeasti niin, että vietän nuoren rakastajani luona enemmän aikaa kuin kotonani.
Mulle kelpaisi. Nähdään, tuun kohta käymään siellä, odota vaan... -eri