Liiallinen pituusero naisen ja miehen välillä
Minä en ainakaan tunne vetoa yli 15-20 cm lyhyempiä naisia kohtaan. Olen pitkähkö 186 cm, vaimoni 173 cm ja usein saamme kuulla positiivisia kommentteja kuinka sopusuhtainen pari olemme. Kummallakaan ei ole ylipainoa joten sekin tekee meistä (pinnallisesti sanottuna) hyvän näköisen parin.
Mielipiteitä?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina kun näkee pariskuntia joilla on iso pituusero (tyyliin mies 180-190cm ja nainen 160-165cm) niin tulee mieleen, että siinä on pedo ja isäongelmainen löytänyt toisensa
Kenelle tulee tollanen ees mieleen! Itse oon lyhyt NAINEN ja yli 30 senttiä oli exän kanssa pituuseroa. Lapsen näköstä musta ei kyllä saa millään ja siis pitäskö meidän lyhyiden naisten suosiolla tyytyä sinkkuuteen vai?! Tykkää kenestä tykkää, on ollut lyhyempiä ja pidempiä miesystäviä. En muutenkaan ymmärrä ihmisiä, jotka arvostelevat muita ominaisuuksista, joille ei itse voi mitään 🙄
Teille lyhyille naisille on niitä lyhyitä miehiä. Jättäkää ne pitkät miehet kunnon naisille
:D Ihan jokainen tietää että suurinosa miehistä tykkää naisellisista naisista, ja naisellisuus on mm.pienuutta ja siroutta. Pienillä ja hoikilla naisilla riittää aina kysyntää KAIKEN pituisilta mieheltä. Pitkän naisen on oltava todella laiha ja muulla tavoin siro ja kaunis, että mies kiinnostuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina kun näkee pariskuntia joilla on iso pituusero (tyyliin mies 180-190cm ja nainen 160-165cm) niin tulee mieleen, että siinä on pedo ja isäongelmainen löytänyt toisensa
Kenelle tulee tollanen ees mieleen! Itse oon lyhyt NAINEN ja yli 30 senttiä oli exän kanssa pituuseroa. Lapsen näköstä musta ei kyllä saa millään ja siis pitäskö meidän lyhyiden naisten suosiolla tyytyä sinkkuuteen vai?! Tykkää kenestä tykkää, on ollut lyhyempiä ja pidempiä miesystäviä. En muutenkaan ymmärrä ihmisiä, jotka arvostelevat muita ominaisuuksista, joille ei itse voi mitään 🙄
Teille lyhyille naisille on niitä lyhyitä miehiä. Jättäkää ne pitkät miehet kunnon naisille
:D Ihan jokainen tietää että suurinosa miehistä tykkää naisellisista naisista, ja naisellisuus on mm.pienuutta ja siroutta. Pienillä ja hoikilla naisilla riittää aina kysyntää KAIKEN pituisilta mieheltä. Pitkän naisen on oltava todella laiha ja muulla tavoin siro ja kaunis, että mies kiinnostuu.
Aamen.
T.mies42
Vierailija kirjoitti:
Minulle on ihan sama.
Olen juuri nyt kiinnostunut eräästä naisesta jonka kanssa ollaan menossa leffaan.
Pituuseroa on n. 15cm, mikä ei minusta ole liikaa. Voisi myös olla 10cm, 5cm tai 0cm. Ihan ok silti.
Minä siis 172cm, nainen 187cm.
Koko pituuspakkomielle ja sen vouhottaminen kuinka pitkä X on Y verrattuna, mitä ne muut nyt ajattelevat ja minkähän pituisia lapsia tulee, alkaa muistuttamaan autistista touhua. Tuollaiset asiatko ne ovat elämässä tärkeimpiä?
Onko 187cm kovinkin yleinen pituus naiselle? Ei ole ja tuon pituinen nainen ottaisi kaksimetrisen miehen!
Vierailija kirjoitti:
Minulle on ihan sama.
Olen juuri nyt kiinnostunut eräästä naisesta jonka kanssa ollaan menossa leffaan.
Pituuseroa on n. 15cm, mikä ei minusta ole liikaa. Voisi myös olla 10cm, 5cm tai 0cm. Ihan ok silti.
Minä siis 172cm, nainen 187cm.
Koko pituuspakkomielle ja sen vouhottaminen kuinka pitkä X on Y verrattuna, mitä ne muut nyt ajattelevat ja minkähän pituisia lapsia tulee, alkaa muistuttamaan autistista touhua. Tuollaiset asiatko ne ovat elämässä tärkeimpiä?
Samaa mieltä, ite oon 168 cm nainen ja seurustelukumppanini olleet välillä n. 165cm-197cm, naimisissa 180 cm miehen kanssa, enkä mennyt tuon pituuden kanssa naimisiin vaan muista syistä. Olen itse viehättävä nainen, miehissä kiinnostaa monennäköinen ulkonäkö,
muu persoonan kokonaisuus ja mielenkiinnon kohteet tärkeitä. Ja karisma.
Mieltymyksiä saa olla, ei siinä mitään.
Minullakin on mieltymykseni mutta uskon, ettei niitä paljoa mieti siinä vaiheessa kun kemiat kohtaavat. 20 cm pidempi mies ei kuulostaisi ollenkaan pahalta.
Oikea kehopositiivisuus on kaikenlaisten kehojen hyväksymistä eikä jotain täydellisyyden tavoittelua.
M 60 kg
Ihanteellinen tilannehan teillä Ap vaikuttaisi olevan, mutta elämä ei ole pelkkää ulkonäköä. Toki sekin voi viedä pitkälle. Vaan on niitä kyllä niin hiton rumia etenkin sisäisesti tuolla erinäisissä viroissa, joten ei kaikki ole aina sitä mitä silmä näkee.
Laiha ja pitkä sopii hyvin lyhyelle ja lihavalle. Vastakohdat täydentävät toisiaan.