Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olet kokenut todellisen kauhun et vietä Halloweenejä

rajansakaikella
01.11.2019 |

Jossain lehdessä oli juttu siitä , että joku pahastui naapurinsa puuhun ripustamista hirttäytynyttä ihmistä muistuttavista koristeista.
Jutussa oli hiukan se sävy että kuinka nyt kaikesta pahastutaan.

Minä olen nähnyt ihmisen joka on oikeasti hirttäytynyt, enkä näe mitään viihteellistä sen näyn toistamisessa millään tavalla.

Ei muuta.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, että trendikäs mielensäpahoittaja. Jaxuhali vaan!

Vierailija
2/18 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on oikeassa. Kauhusta ei pidä tehdä hupia.

Otan osaa ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että se ei kaikista tunnu hyvältä, mutta myönnän kyllä viettäneeni Halloweenia lasten iloksi karsein koristein, vaikka olen kokenut vastaavanlaisen kauhun. Itseäni ei silti makaaberit koristeet haittaa.

Vierailija
4/18 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nekään eivät näe joulunvietossa mitään hienoa, joilta on kuollut perheenjäsen jouluna. Kieltäisivät joulun kaikilta jos kehtaisivat.

Vierailija
5/18 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku älyllisesti alamittainen lajitoveri päästi tänään aikaisemmin täällä suustaan sammakon, jonka mukaan Halloween on iloinen sadonkorjuujuhla. Kysyin häneltä, miksi sitten ihmiset juhlivat tätä iloista sadonkorjuujuhlaa pukeutumalla groteskeihin naamiaisasuihin ja pelottelevat toisiaan. Eipä vastannut tämä einstein.

Vierailija
6/18 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin, kauhu tai väkivalta ei ole oikeasti hupia. Viihdeteollisuuden lanseeraama leikkikauhu ja makaaberi väkivalta ei tee ihmiselle hyvää. En pidä halloweenistä, se on amerikkalaista tekokauhua. Vietän mieluummin pyhäinpäivää ja muistelen kuolleita rakkaitani.

Vierailija
7/18 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikkohan on aivan eri asia kuin kirjoitus.

Olen minäkin kokenut elämässä kauheita asioita, pidän silti kauhuelokuvista ja halloweenista.

Vierailija
8/18 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin, kauhu tai väkivalta ei ole oikeasti hupia. Viihdeteollisuuden lanseeraama leikkikauhu ja makaaberi väkivalta ei tee ihmiselle hyvää. En pidä halloweenistä, se on amerikkalaista tekokauhua. Vietän mieluummin pyhäinpäivää ja muistelen kuolleita rakkaitani.

Tiesitkö, ettei kauhuun tarvitse liittyä väkivaltaa.

Ja että on paljon väkivaltaa, johon ei liity kauhua.

Vierailija
9/18 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nähnyt/ottanut isäni hirrestä. Naapurin miestä yritin auttaa, kun tippu rappusissa - kompastui, taittoi niskansa ja pää räsähti seinään - kuoli.

itselle ihmismäiset ruumiit jne on pienoinen ongelma, muttei sitten taas zombiet, luurangot, ghoulit jne.

Itse olen viettänyt vuosikymmeniä Halloweenia ja meinaan jatkaakin. Rekvisiittaakin on kertynyt aika kivasti laatikkotolkulla. On enemmän kuin joulukoristeita.

Vierailija
10/18 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nekään eivät näe joulunvietossa mitään hienoa, joilta on kuollut perheenjäsen jouluna. Kieltäisivät joulun kaikilta jos kehtaisivat.

Minun isäni kuoli syöpään jouluna. Tuntuu vähän siltä että sellaiset ihmiset vaan välttelevät tuskaansa. Triggeröityvät sitten, ja pilaavat muiden ilon. Minä pyydän tuskaani viipymään vielä hetken, jolloin se säikähtää minua.

Vierailija
11/18 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kukkahattutätejä täällä on kauhistelemassa.

Hirttäytymiskoristeet erikseen, mutta että kauhu ylipäätään on jotenkin aivan hirveä asia?

Osaatteko ajatella vain jotain jenkkien slasherleffoja verellä ja suolenpätkillä höystettynä?

Vierailija
12/18 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joltain on hukkunut sukulainen juhannuksena, toiselta kuollut sydäriin jouluna. Kolmannen tuttu on tehnyt itsemurhan pääsiäisenä. Senkö takia kaikki juhlat pitää perua, ettei kukaan pahoita mieltään? Toki lähipiiriään kohtaan kannattaa olla hienotunteinen, mutta että kaikki mielensäpahoittajat pitäisi ottaa huomioon? Mahtaisi elo muuttua ankeaksi.

Vierailija
13/18 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen nähnyt/ottanut isäni hirrestä. Naapurin miestä yritin auttaa, kun tippu rappusissa - kompastui, taittoi niskansa ja pää räsähti seinään - kuoli.

itselle ihmismäiset ruumiit jne on pienoinen ongelma, muttei sitten taas zombiet, luurangot, ghoulit jne.

Itse olen viettänyt vuosikymmeniä Halloweenia ja meinaan jatkaakin. Rekvisiittaakin on kertynyt aika kivasti laatikkotolkulla. On enemmän kuin joulukoristeita.

Kauheaa!

Vierailija
14/18 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kattooo scarymovie. Siinä on komediaaakin matkassa.

Vierailija
15/18 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhu on kivaa, vaikken tykkää Halloweenin tunkeutumisesta Suomeen. Nämä onnettomuuksia matkivat "hauskat" koristeet ovat silti täysin mauttomia. Jenkeistä olisi voitu apinoida samalla sekin, ettei tällaisia koristeita sovi laittaa ohikulkijoiden haitaksi. Siellähän on ollut tapauksia, joissa sivulliset ovat luulleet auton alle jääneitä tai katolta putoavia nukkeja sun muita oikeiksi ihmisiksi, tulleet apuun ja soittaneet joskus jopa hätänumeroon. Niin hassua, öhöhöö!

Vierailija
16/18 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kaikki pahuus kiehtoo ihmisiä

Vierailija
17/18 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hauskaa on esim verta vuotavassa ihmisessä

Vierailija
18/18 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaanhan Jenkit on saaneet näitä kauhuja ja kirouksia niskaansa kun ovat luoneet tän kauhuviihdebisneksen. Siellähän koko ajan on jotain kauhua

Joukkomurha..katastrofeja..terroria. Sitä saa mitä tilaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi