Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sellaista elämässäsi on tapahtunut, joka voisi olla suoraan elokuvasta tai saippuasarjasta?

Vierailija
01.11.2019 |

Itselläni esimerkiksi se kun yllätin ex-mieheni rysän päältä pettämästä, sekä dramaattinen keskenmeno. Myös jotkut seksikohtaukset elämässäni ovat olleet kuin jostain leffasta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin suuresti rakastunut poikaystävääni,  meille tuli kuitenkin ero. En meinannut selvitä siitä millään. Pikkuhiljaa kuukausien aikana ystäväni avulla aloin nähdä muitakin miehiä. 

Tapailinkin yhtä noin parisen viikkoa. Olin tämän uuden miehen kanssa yökerhossa. Eikös entinen tullut sinne myös. Pyysi minut hiljaiseen nurkkaan keskustelemaan. Kertoi katuvansa eroamme halusi minut takaisin. Keskustelumme aikana uusi mies kävi ilmoittamassa poistuvansa.

Lähdimme entisen kanssa myös pois. Seuraavana päivänä menimme kihloihin. Vuoden päästä naimisiin .Ja tässä sitä vieläkin yhdessä ollaan. Vuosia on kulunut . 

Vierailija
2/4 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se, kun mieheni ystävä ihastui minuun palavasti. Jostain hän oli saanut käsityksen, että tunne on molemminpuolinen. Oli sitten laittanut miehelleni dramaattisen viestin; meidän pitää puhua. Kävelylenkillä oli sitten kertonut miehelleni, että toivottavasti hän ei pahastu kun hän ja Liisa alkavat seurustella. Että Liisa on valintansa tehnyt. Mies sitten huvittuneena laittoi mulle viestin että mitäköhän täällä nyt tapahtuu, ja minä selvitin sille kaverille että en ole kiinnostunut enkä tule olemaan.

Jotenkin se homma oli kuin salkkareista, mulla oli kaksi miestä kerralla mutta en moisesta kuviosta mitään tiennyt kuitenkaan itse. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/4 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000-luvulla minulle tuli huimausta ja näköhäiriöitä, joita säikähdin, mutta yritin aluksi työntää uhkakuvat neurologisesta sairaudesta pois mielestäni. Oireita kuitenkin tuli lisää... Myöhemmin ne paljastuivat MS-taudiksi. 

Tv-sarjoissa ja elokuvissahan on aina niin, että jos hahmolla on mustelma, joka ei parane -> hänellä todetaan leukemia tai jos hahmo eksyy tai ei muista jotain tärkeää asiaa -> hänellä todetaan Alzheimerin tauti (...tai jos kyseessä on Kauniit ja rohkeat, todetaan, että hahmon vihollinen on myrkyttänyt häntä elohopealla) tai jos hahmolla on selittämätön jano -> hänellä todetaan diabetes jne.

Hahmoilla ei koskaan ole jotain epämääräistä ohimenevää oiretta, johon ei enää palata, vaan kaikki oireet johtavat dramaattiseen käänteeseen.

Joskus niin käy oikeassakin elämässä.

Vierailija
4/4 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin paljon kaikkea, että kypsyttää. Säännöllisesti saan "Et oo tosissas, lopeta liioittelu " katseita uusilta tuttavilta. Mistä sais tilata tasapaksun elämän?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi