Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kysyy: miksi suosioni on kasvanut iän myötä?

Vierailija
01.11.2019 |

Osaisitteko te naiset kertoa?

Olen hyvin kaukana ulkonäköihanteesta; poikamainen, lyhyt, hoikka, en lihaksikas tai maskuliininen. Olen huono tekemään aloitteita, ujo enkä osaa ns. viedä. Plussana olen melko fiksu ja sivistynyt, ja omaan hyvät käytöstavat. Ehkä sitten olen hauskakin, tosin huumori on enemmän älykkömäistä kuin hassunhauskaa hassuttelua.

Ei mitenkään yllättäen parikymppisenä olin täysin näkymätön (nolla kiinnostunutta), kolmekymppisenä lähes näkymätön.

Nyt olen pian nelikymppinen ja kiinnostuneita onkin ilmaantunut. Minusta on haluttu aviomiestä <30v naisten toimesta ja puhtaasti seksikumppaniakin. Kysyntä ei ole valtavaa, mutta aivan eri luokkaa verrattuna entiseen.

"Raha ja status" ei selitä koska kumpaakaan ei ihmeemmin ole, ammatikin sama kuin nuorempana. Siis noin keskituloinen, ei johtavassa asemassa. En ole muutenkaan muuttunut valtavasti ihmisenä, kaikki sanovat että olen sama tyyppi kuin ennenkin.

Onko siinä palstastereotypiassa jotain perää että parikymppisenä halutaan menomies, kolmekymppisenä jämerämies ja nelikymppisenä älykkömies? Nyt ne ominaisuudet jotka olivat ennen yksiselitteisesti miinusta tai nollan arvoisia, ovatkin ainakin joidenkin naisten silmissä kiinnostavia?

Vai onko jotain mitä jätän huomioimatta?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet muuttunut paremman näköiseksi iän myötä. Oi T!

Vierailija
2/16 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä huomasin saman eroni jälkeen. 20-vuotiaana olin nörtti ilman naiskontakteja. 30-vuotiaana onnistuin jotenkin löytämään ihan hyvän vaimon, kiitos hänelle kaikesta. 40-vuotiaana olen eronnut + isä ja nyt löydän helposti seuraa Tinderistä 🤔. Mitä on tapahtunut? Toki olen hyvin koulutettu ja varsin varakaskin nykyään, mutta silti en olisi uskonut tätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onko siinä palstastereotypiassa jotain perää että parikymppisenä halutaan menomies, kolmekymppisenä jämerämies ja nelikymppisenä älykkömies?"

On. Omassakin kaveripiirissä erilaiset tyypit ovat kokeneet oman kukoistuskautensa eri ikäisinä. Menevät, rajut, bilettäjätyypit nuorina. Vähän jurot mutta luotettavat kolmekymppisinä. Älyköt vanhempina.

Vierailija
4/16 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman nyt 80-vuotiaana vientiä olisi vaikka kuinka!

T. Hopeacettu

Vierailija
5/16 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Ei se viidenkympin villitys tuulesta temmattu sanonta ole. Mun mies komistuu vanhetessaan ja saan hätistellä ihastuneita naisia kauemmaksi.

Vierailija
6/16 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän kukaan nainen nyt tiedä, millainen olet ollut nuorena ja millaisen elämän elänyt. Vientisi johtuu varmaan siitä, että tarjontaa on ikäluokassasi vähemmän. Suurin osa on varattuja, joten kaikki vastaantulevat hyvältä vaikuttavat kortit kannattaa katsoa. Nelikymppisenä varmasti myös arvostaa eri asioita kuin nuorempana, tietenkin, eikä enää katsota niin paljon pintaa ja ulkonäköä. Kaikki ovat siinä iässä jo rapistumaan päin.

Vierailija
7/16 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis pysynyt hoikkana (hyvässä kunnossa) joten arkitissuttelun määrää voi arvailla etkä elä köyhyydessä kuten useimmat yh-äipät... ?

Jaa-a, mikähän siinä on...

Olet täydellinen kulujen jakaja. Sinulla ei sinänsä ole mitään merkitystä, lompakollasi on.

Vierailija
8/16 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista, miehistä ja naisista, tuppaa tulemaan rohkeampia, itsevarmempia ja aloitteellisempia iän myötä. Kaikkia kotoa poistuvia lähestytään suhteellisesti enemmän/helpommin 30+ iässä kuin parikymppisinä. Siitä se johtuu. Hyvä asiahan se on.

Vierailija
9/16 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikista, miehistä ja naisista, tuppaa tulemaan rohkeampia, itsevarmempia ja aloitteellisempia iän myötä. Kaikkia kotoa poistuvia lähestytään suhteellisesti enemmän/helpommin 30+ iässä kuin parikymppisinä. Siitä se johtuu. Hyvä asiahan se on.

Mitä hyvää on päätyä  l o m p a k k o l o i s e n  seuraavaksi uhriksi?

Vierailija
10/16 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hyvää on päätyä  l o m p a k k o l o i s e n  seuraavaksi uhriksi?

Ei joudu, kun ei päästä naista liian lähelle. Naisystävä ja seksiä 2-3 kertaa viikossa, niin elämä hymyilee.

Vierailija
11/16 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätät huomioimatta sen, että todennäköisesti arvostat itseäsi nykyään enemmän. Sun itsetunto on parantunut ja se näkyy myös ulospäin.

Vierailija
12/16 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siro, pieniluinen mies tai androgyynityyppinen ei ole monesti parhaimman näköinen aivan nuorena. Toinen vanhetessaan tiettyyn rajaan asti miehistyvä on pyöreä tissiposki. Yksi kaverini oikein tykkäämällä tykkää laihoista kulturelleista miehistä.

Miksi kaiken pitäisi selittyä palstateorioilla ja mitä merkitystä niillä tässä vaiheessa on? On muitakin syitä ja seurauksia sekä elämäntilanteita.

Vierailija
13/16 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siro, pieniluinen mies tai androgyynityyppinen ei ole monesti parhaimman näköinen aivan nuorena. Toinen vanhetessaan tiettyyn rajaan asti miehistyvä on pyöreä tissiposki. Yksi kaverini oikein tykkäämällä tykkää laihoista kulturelleista miehistä.

Miksi kaiken pitäisi selittyä palstateorioilla ja mitä merkitystä niillä tässä vaiheessa on? On muitakin syitä ja seurauksia sekä elämäntilanteita.

Minusta on aivan tervettä yrittää ymmärtää "miksi kelpaan nyt". Vastaus kertoo kaiken tarpeellisen naisista.

ap: olet pelkkä resurssi

Vierailija
14/16 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on aivan tervettä yrittää ymmärtää "miksi kelpaan nyt". Vastaus kertoo kaiken tarpeellisen naisista.

Siinä vaiheessa kun sain kiinnostusta osakseni ensimmäisiä kertoja, näin saattoi ollakin. Naiset selkeästi hakivat turvallista/tasaista miesta, koettuaan vähemmän turvalliset/tasaiset. Mikään suurten intohimojen kohde en varmasti ollut. Taustalla siis oli perhehaaveet, tai yksinhuoltajuus ja heikko taloudellinen tilanne.

Kuitenkin viime aikoina olen saanut kiinnostusta parilta naiselta joilla ei ole tarvetta "resurssille", eli jokin on muuttunut.

Ap

Vierailija
15/16 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppisenä monet miehet on joko ongelmaisia (alkoholi, pelit ym) tai katkeria valittajia. Normaalit nelikymppiset miehet on harvinaisia ja kuumaa kamaa. Nauti suosiostasi! :)

Vierailija
16/16 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin kertoo naisista? Että vain miehet saavat katsoa miellyttävää ulkonäköä? Minua kiusattiin koulussa koska olin ruma ja pukeuduin erikoisesti, myös nynnypojat. Ääni muuttui kellossa kun kaunistuin ja vaihdoin tyyliä. Minä en itke ja katkeroidu täällä kaikille miehille ja kaivele ns.teorioita.

Selitäpä miten aloittaja on "pelkkä resurssi". Ei aukea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi