Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo ulosti pöydälle synnytyksessä. Kuinka päästä yli?

Vierailija
01.11.2019 |

Kuinka pääsen yli ja kuinka ennenkaikkea voin vielä joskus nähdä hänet seksuaalisena olentona? Hoitajaa ja kätilöä ei vieläpä hetkeen näkynyt, joten sitä näkyä ja hajua sai sitten katsella tovin.

Ihan vilpittömästi ajattelin, että voisin kuvata lapsemme syntymän (ja tämä oli myös vaimoni toive) mutta ihan hienoa, että se kamera sitten jäikin kotiin..

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi ekassa synnytyksessä samoin. En itse asiassa kunnolla edes ymmärtänyt. Kysyin vaan kätilöltä, että ei kai nyt tullut jotain ylimääräistä ja kätilö lohdutti että "Se on jo siivottu" avasi ikkunan ja sumutti jotakin raikastinta, koska itse aloin yökkimään hajua

Toisessa synnytyksessä valittelin kipuja ääneen ja kun kätilö kysyi että minne sattuu eniten niin vastasin että peräsuolen kohdille. Hän teki minulle vesiperäruiskeen ja kävin vessassa ennen ponnistusvaihetta. Tämä meni todella "nätisti" verrattuna edelliseen.

Vierailija
22/48 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

JÄTÄ SE SIKA!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen nainen ei OIKEASTI keksi mitään muuta kuin tällaista järjettömän tylsää pskaa?

Vierailija
24/48 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon nainen ja täytyy sanoa, että halut menisi jos näkisin miehen paskovan esim. lääkärin tutkimuspöydälle ja joutuisin niitä sitten katselemaan ja haistelemaan...

Voisin kuvitella että synnytys tai miehen tutkimuspöydällä tutkittavana oleminen nyt ei olisi muutenkaan kiihottavimmasta päästä tuli sitten kakkaa tai ei. Ettei niissä tilanteissa juuri tarvitse halujen minusta edes herätä.

Enkä silloin kun haluan halujen olevan korkealla ala miettimään tällaisia asioita.

Vierailija
25/48 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöydälle???

Vierailija
26/48 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääset yli. Minun mieheni ulosti sängyn viereen (luuli kai olevansa pihalla)  ja rojahti omaan pskaansa. Ihan hyvä isä ja sivistynyt mies siitä on kuitenkin tullut. Sinussa sen sijaan taitaa olla pahemmin vikaa jos annat synnyttävän vaimosi maata kakassa, toivoitko kohtutulehdusta ja lapselle myrkytystä? Mikä sua vaivaa? Vaimo ei vissiin päässyt yli kun täällä yksin provoat.

Vierailija
27/48 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pöydälle???

Ei tahtonut synnytysaltaan veteen paskoa. 

Vierailija
28/48 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa!!!!! Onko vaimosi siis ihminen jolla toimiva peräsuoli?!?!?!!! Hyi!

Vierailija
29/48 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen nainen ei OIKEASTI keksi mitään muuta kuin tällaista järjettömän tylsää pskaa?

No niinpä. Huomaa kyllä kuka kirjoittanut

Vierailija
30/48 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata synnyttää ruokapöydällä.

Vierailija
31/48 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja erikoinen tapa vaimollasi synnyttää pöydän päällä. Yleensä siihen on sairaalassa ihan sängyt sitä varten. Tarvittaessa vaikka ammeet. Mutta en kyllä koskaan pöydästä ole kuullut.

Vierailija
32/48 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ennen synnytystä pitäisi olla ainakin viikko syömättä, jos haluaa varmistaa, että suolisto on tyhjä. Se samanpäiväinen sapuska on vasta päässyt mahalaukusta ohutsuoleen. Tai jos on vielä mahalaukussa, niin voi lentää yläkautta ulos. Tämä vaan tiedoksi numerolle 12.

Vierailija
33/48 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla, Elisa, jotenkin jäänyt kalvamaan se että ex-miehesi huomautti sinulle tästä ulostamisesta, kun jaksat tehdä provoja aiheesta?

Vierailija
34/48 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten tekeminen tänä päivänä on muutenkin hyvin vulgääriä.

Vierailija
35/48 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini-Jonne taas täällä  elämän arvoitusten äärellä....

Vierailija
36/48 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräruiske on kyllä sekin aika vanha keksintö...

Vierailija
37/48 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoon kotisynnytys?

Vierailija
38/48 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihanko oikeesti pasko pöydälle? Ei hyvänen aika, joillain ei kyllä ole minkäännäkösiä käytöstapoja eikä tilannetajua.

Vierailija
39/48 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkiksi ... kirjoitti:

Peräruiske on kyllä sekin aika vanha keksintö...

No se. Eli ei tuo vaimokaan kovin järjen jättiläinen taida olla. Ellei sitten ole tullut tosi kiire mennä synnyttämään

Vierailija
40/48 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähällä olet elämässä päässyt jos oman vaimon paskominen tuossa tilanteessa sinua noin järkyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi