Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pussailee kissan kanssa

Hämmentynyt
01.11.2019 |

Olen seurustellut noin vuoden ajan kivan miehen kanssa. Omistan kaksi kissaa ja miehellä on omituinen tapa pussailla kissojen kanssa. Kissan tullessa syliin mies nostaa kissan ja antaa sille suukkoja suulle ja lepertelee.
Mies on kertonut olevansa eläinrakas

Tätä ei tapahdu muualla missä olemme miehen kanssa käymässä, kuten siskoni luona, jossa on yksi kissa.
Onko tämä teidän mielestänne normaalia? Olen huomannut että ainakin toinen kissa on oppinut jo syliin
tullessaan tulemaan mahdollisimman lähelle kasvoja, ikäänkuin se haluaisi suukon. Mieheni suukotteleekin
kissan kanssa jo enemmän kuin minun kanssani.

Mitä olette mieltä, onko tuo normaalia vai ylireagoinko?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se kissoihin sekaantuja!

Vierailija
2/33 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinänsä ihan suloista, mutta terveydelliseltä kannalta ajateltuna ei ollenkaan hyvä juttu. Kissan suun bakteerikanta on ihmiselle hyvin vaarallinen, toisin kuin esim. koiran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet mustasukkainen kissoille?

Vierailija
4/33 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pussailen koiria noin! Koirat on parhaita, ihmiset tulee toisena.

Vierailija
5/33 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näin kerran unen ,jossa kyyditn kissaani mopon tarakakalla. Kissa koki matkalla metamorfoosin ja muuttui pikkuhiljaa teinitytöksi. Kun tulimme  Zalandon eteen se hyppäsi kyydistäni , meni liikkeeseen sisään ja varasti itselleen farkut....

Vierailija
6/33 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota koira, sitä on terveellisempi suukotella. Ja jätä se sika!

Vierailija
7/33 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissamies kirjoitti:

Minä näin kerran unen ,jossa kyyditn kissaani mopon tarakakalla. Kissa koki matkalla metamorfoosin ja muuttui pikkuhiljaa teinitytöksi. Kun tulimme  Zalandon eteen se hyppäsi kyydistäni , meni liikkeeseen sisään ja varasti itselleen farkut....

Sori, siis piti olla että TARAKALLA

Vierailija
8/33 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pussailen koiria noin! Koirat on parhaita, ihmiset tulee toisena.

Niin kyllä ovat, ihmiset ovat todellakin toiseksi parhaita sängyssä.

Vierailija
9/33 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo vähän omituista on että mies on kiinnostuneempi kissoista kuin minusta.

Minunhan kanssa hänen pitäisi olla suhteessa eikä kissojen. En tiedä uskaltaisinko jättää

kissoja vaikka miehen luo hoitoon jos tulisi sellainen tilanne että tarvitsevat hoitopaikan.

-ap

Vierailija
10/33 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suukoteltu liikaa lapsena. 

Vierailija
11/33 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullut, että miehet pussaisivat eläimiä, naisia kyllä tiedän, jotka koiriaan suukottelevat. En pitäisi sitä mitenkään hälyttävänä, jos nyt ei kielareita anna :D. Mutta hygieniasyistä ei kuitenkaan tekisi mieli pussata ketään, joka pusuttelee eläimiä.

Vierailija
12/33 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuo vähän omituista on että mies on kiinnostuneempi kissoista kuin minusta.

Minunhan kanssa hänen pitäisi olla suhteessa eikä kissojen. En tiedä uskaltaisinko jättää

kissoja vaikka miehen luo hoitoon jos tulisi sellainen tilanne että tarvitsevat hoitopaikan.

-ap

Älä huolestu, edesmennyt muotisuunnittelija Karl Lagerfeldt halusi kissansa kanssa naimisiin. Ei vissiin ehtinyt, kun menehtyi. Kissasta tuli kai maailman rikkain kissa, ei muista montako nollaa niissä miljoonissa oli jotka kissa peri.

Vierailija
13/33 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kuullut, että miehet pussaisivat eläimiä, naisia kyllä tiedän, jotka koiriaan suukottelevat. En pitäisi sitä mitenkään hälyttävänä, jos nyt ei kielareita anna :D. Mutta hygieniasyistä ei kuitenkaan tekisi mieli pussata ketään, joka pusuttelee eläimiä.

Vtut hygieniasta, kuollaan kaikki kuitenkin.

Vierailija
14/33 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ap

Et uskalla jättää kissoja rakastavan ihmisen hoitoon kissojasi. Mitä ihmettä. Oletko ihan sekaisin?

Vierailija
15/33 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan on kuin se yksi mainos, jossa mies rakastuu kissaan ja unohtaa naisen...😻

Ja eläinrakkaat ihmiset on parhaita!

Vierailija
16/33 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tollanen mies!

T. Itsekin omia kisuja pusutteleva

Ps. Ei sitä kissaa ole pakko suoraan suulle pussata, vaan esim. poskelle jne.

Vierailija
17/33 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet mustasukkainen omalle kissallesi? Älä nyt ainakaan ole kissalle vihainen!! Miehelle voit saoa kun asia vaivaa.

Itse en pusuttele kissaa, mutta hierotaan neniä vastatusten.

Vierailija
18/33 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sinänsä ihan suloista, mutta terveydelliseltä kannalta ajateltuna ei ollenkaan hyvä juttu. Kissan suun bakteerikanta on ihmiselle hyvin vaarallinen, toisin kuin esim. koiran.

Höpsistä höpöä.

Vierailija
19/33 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne ovat poikakissoja niin se on homo?

Vierailija
20/33 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä mies että minä nojataan aina naamakkain meidän kissojen kanssa. Kissat on ihan ekstaasissa, kehräävät ja pökkäävät aina välillä kovemmin. Ihanaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi