Onko totta että naiset on lääkärissä ilman paitaa
Siis aina riisuvat paidan pois ottaako ne myös liivitkin pois?
Kommentit (21)
Sehän olisikin näky, kun menisin näyttämään vaikka silmätulehdusta lääkärille mutta kiskaisisin ensitöikseni paidan pois. Saattaisi lääkäri alkaa sittenkin tutkia mielenterveyttä😂
Entinen miespuolinen työterveyslääkärini pyysi aina riisumaan paidan ja liivit pois, sitten kuunteli keuhkot. Olipa vaiva mikä tahansa
Riippuu ihan siitä mitä tutkitaan. Sydämen ja keuhkojen kuuntelu stetoskoopilla onnistuu liivit yllä, mutta sydämen ultraäänitutkimus ei. Viimeksi kun kävin lääkärillä verenpainelääkkeitä uusimassa, ei tarvinnut riisua edes paitaa.
No viimeksi kun on lääkärissä pitäny ottaa paita pois, niin se kuunteli mun keuhkot hengenahdistusoireilun vuoksi. Liivit oli päällä.
Näin talvella laitan stringit ja aito turkki yllä ja levahutan turkin auki huoneessa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, aina. Varsinkin hammaslääkärillä.
Eikös Ruotsissa ollut jokunen vuosi sitten hammaslääkäri, joka halusi aina nukuttaa pelokkaat naispotilaat. Sen jälkeen teki vähän muitakin juttuja.
Ei tokikaan tarvi riisua tutkimukseen.
Naiset on sermin takana missä on silmän reiät. Varsinkin susirumat naispotilaat.
Vierailija kirjoitti:
Ottaa pikkuhousutkin pois.
Ottaa slipoverin pois.
Tottakai. Naisten odotushuoneessa lukee isolla "Riisukaa kaikki vaatteenne valmiiksi välttääksemme ruuhkaa".
Vierailija kirjoitti:
No hammaslääkärissä ainakin täytyy:(
Juu, hammaslääkärille mennessä pitää riisua koko yläkroppa paljaaksi jo odotushuoneessa. Pikkuhousut onneksi saa pitää jalassa siihen asti että pääsee lääkärin pakeille.
Vierailija kirjoitti:
Entinen miespuolinen työterveyslääkärini pyysi aina riisumaan paidan ja liivit pois, sitten kuunteli keuhkot. Olipa vaiva mikä tahansa
Mä tiedän kuka
Ei mun ainakaan ortopedillä tarttenut ottaa paitaa pois, eikä silmälääkärillä.