Jos eksyisi ilman ruokaa erämaahan söisitkö toverisi
Näin talvella kun ei marjojakaan ole ja kalaa ei saa kun järvet on jäässä.
Kommentit (41)
Jaa a...ei taitais psyyke kestää
Jos toveri olis kuollut..niin sitten kyllä
Kuka..haluaa mennä erämaahan???
Jeesus..ja jotkut pimpeli extremistit???
Järveen voi tehdä reiän
Ap..ootko ihan luonnosta vieraantunut vajak ki?
pilkitään kirjoitti:
Järveen voi tehdä reiän
Kaverilta vois leikata yhden sormen..tehdä niistä kalan syöttejä ja pilkkiä ahvenoita järvestä:)
Vierailija kirjoitti:
pilkitään kirjoitti:
Järveen voi tehdä reiän
Kaverilta vois leikata yhden sormen..tehdä niistä kalan syöttejä ja pilkkiä ahvenoita järvestä:)
Tai sit vois leikata jalan poikki
Grillaa sen.
Myös toveri saisi ruokaa ja kumpikin selviäis hengissä:)Ap
Taaperon voisi ensimmäisenä syödä, jos olisi hyvä tuuri niin uusi taapero olisi jo tulossa minkä voisi heti tuoreeltaan syödä.
pilkitään kirjoitti:
Järveen voi tehdä reiän
Toverin reisiluullako sen tekisit?
Tulisin kaverin kanssa pois sieltä erämaasta. Sitten mentäisiin vaikka ABC:lle syömään.
Vierailija kirjoitti:
Gulagista karanneet ottivat usein jonkun mukaan evääksi.
Minäkin otan aina metsään ystäviä mukaan varaevääksi. Jos kaikki menee kuitenkin hyvin niin onhan eväästä ainakin seuraa ja kantoapua. Ja jos ei kauppoja ja hotelleja ala löytymään niin ei ole varsinaisesti hätää kenelläkään, tai no ainakaan nälkä ei pääse yllättämään.
Olen syönytkin. Kukaan tuttu ei halua lähteä kanssani vaellukselle, olen hakenut seuraa retki.netistä ja muualta. Yhtä kaveria tekisi etenkin mieli maistaa, tuoksuu aina mausteiselta ja valkosipulilta ja lisäksi marinoi itseään viinissä. Myös tupakoitsijan kylmäsavustettu liha kiinnostaa
Minkä ihmeen toverin? Ei minulla ole toveria, joka lähtisi erämaahan toilailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Söiisin sanani ja mörökölli veisi minut.
Ihminen ääritilanteiissa joko hyökkää, puolustautuu tai jäätyy. Itse varmaan jäätyisiin ja joku sulattaisi ja joisi minuut.
En ihan heti...