Mulla on kaksi miestä, kysy jotain jos haluat :)
Ehkä noin tunnin palstailen tässä.
Kommentit (30)
En ihaile minkään uskonnon piirissä tapahtuvaa moninaintia oli sitten kyse miehistä tai naisista.
19, onpa ikävästi muotoiltu kysymys. En ole varma mitä tarkoitat ns. tasolla, mutta en ole koskaan valinnut seurustelukumppaniani hänen "tasonsa" perusteella. Esim. ensimmäisen mieheni tapasin kun hän oli työtön opiskelija, ja nykyään tienaa todella mukavasti. Toinen mieheni on hänkin keskituloinen. Molemmat miehet ovat ihania, tavallisia suomalaisia miehiä, joka riittää minulle enemmän kuin hyvin. Heillä on molemmilla hyvä luonne ja ovat mielestäni komeitakin, miksi siis valittaisin?
ap
Onhan näitä, mieleen tulee vain, voiko tällainen nainen koskaan olla yksin, itsensä kanssa vai pitääkö olla huomion kohteena koko ajan?
Taudeista: luotan sataprosenttisesti miehiini. En ole kertaakaan elämässäni sairastanut yhtään sp-tautia. Ehkäisykeinona meillä toimii vasektomia.
ap
24, en ole huomion kohteena jatkuvasti. Toinen miehistäni tekee erittäin pitkää päivää työssään ja toisella on poikkeavat työajat. Olen lisäksi introvertti, joten kaipaan omaa aikaa säännöllisesti.
ap
Jaa että molemmilla vasoektomia. Uskokoon ken haluaa.
Minkäikäisiä nämä ex-uroot ovat? Kansallisuus? Ihonväri? Äidinkieli?
[lisää kusetusta...]
Tuntemassani polyssa (paljastui, että ovat poly) on lihava nainen ja kaksi enemmän tai vähemmän normaalipainoista ja välillä lihovaa miestä. Minua häiritsee heissä aikaansaamattomuus, vähäiset tavoitteet, epäterveellisyys ja tapa kasvattaa pulskaa lasta samoilla laiskoilla ruuilla, kuin itsekin syövät. Raskanperunoita, makkaraa, kebabia, olutta ja mielenkiintoni heidän perhe-elämäänsä on mennyttä.
Kysymykseni kuuluu, miten huolehditte terveydestänne ja kunnostanne vai meneekö arki aina hedonistisesti olueen, seksinautintoihin ja viihteeseen sohvalla maaten keskittyen? Onko kaikki oikeasti hyvin? Onko elämäntapa hyvä?
Ap, tietääkö perheesi kuviostanne ja jos, miten he suhtautuvat? Entä muu lähipiirisi?
Entä miesten perheet?
Tuotko esim. sukutapaamisiin, vaikkapa sukupäivällisille molemmat miehet vai vuorotellen jomman kumman?
Kiitos kysymyksistä, vastaan vielä näihin vikoihin ja lähden sitten. Eli jos tämän viestin jälkeen tänne joku vastailee, se en ole minä (alkuperäinen aloittaja). :)
Kuten jo sanoin, mieheni ovat kantasuomalaisia. Ja kyllä, molemmat ovat ottaneet vasektomian yksityisellä, koska eivät ole halunneet lapsia. En ymmärrä miksi tämä tuntuu olevan ainakin yhdelle keskustelijalle niin mahdoton yhtälö?
Mitä tulee terveyteen ja ruokaan, niin ei, emme harrasta oluenjuontia sohvalla maaten 24/7. :D Joskus tuon miehille oluet, kyllä, mutta silloinkin juovat ne yhdet ja se riittää. Molemmilla on fyysinen työ ja toisella miehellä on myös koira, jonka kanssa harrastaa aktiivisesti, joten mielestäni arkemme ei ole pelkkää makoilua. Ruoat tehdään 90% itse, välillä tietty tilataan pitsa tai käydään sushilla, mutta kukapa ei?
ap
Niin ja taudit, nyt et voi olla varma esim tartuntareitistä? Erittäin harmillista ja häiritsevää leikkiä terveydellä?