Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ongelma vegelapsen kanssa??

Vierailija
01.11.2019 |

Vähän nyt ihmetyttää tämä touhu. Tänään paikkakunnallani järjestettiin vegepäivä, ja yläastetta käyvä poikani joutui heti kaveriporukansa 'kohteeksi'.

Hän ei syö mitään eläinkunnan tuotteita, eikä koskaan auo päätään mistään 'paremmuudesta' tai vastaavasta. Hän on todella ujo, ja edelleen mietin että miten häntä keksittiin härnätä jostain niin pienestä.

Olen itse sekasyöjä hieman rajoitetulla ruokavaliolla, niin en pysty samaistumaan paljoti. Ihan älytöntä kuitenkin, että ihminen on heti ärsyttävä koska ruokavalio.

Jos teillä on lapsia jotka syövät ns. erikoisruokaa, ootteko kokenut mitään tällaista? Ja miten ootte auttanut lastanne tms?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa'a. Oliko kyse kiusaamisesta vai mistä?

Vierailija
2/8 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

? En tajunnut tuosta aloituksesta mitaan. 

Siis poikasi on ollut kasvissyoja jo pidemman aikaa, kuitenkin tanaan jarjestettiin vegepaiva (jolloin kaikki syo kasvisruokaa?) ja poikaasi alettiin sitten just tanaan kiusaamaan, koska han soi tanaan samalla lailla kuin kaikki muutkin sen sijaan, etta hanta oltaisiin kiusattu just niina paivina kun muut syovat lihaa ja han "poikkeavasti"? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

? En tajunnut tuosta aloituksesta mitaan. 

Siis poikasi on ollut kasvissyoja jo pidemman aikaa, kuitenkin tanaan jarjestettiin vegepaiva (jolloin kaikki syo kasvisruokaa?) ja poikaasi alettiin sitten just tanaan kiusaamaan, koska han soi tanaan samalla lailla kuin kaikki muutkin sen sijaan, etta hanta oltaisiin kiusattu just niina paivina kun muut syovat lihaa ja han "poikkeavasti"? 

En tiedä yksityiskohtia, mutta hän vain mainitsi että kaveriporukassa oli tapahtunut härnäämistä/jotain vastaavaa. Joku varmaan kysyi pojaltani jotakin ja hän vastasi oman näkemyksen mukaan, yleensähän se hänen kohdallaan näin menee.

Vierailija
4/8 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo.

Vierailija
5/8 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää tuommoinen, mutta hankala auttaa kun kerroit niin suppeasti!

Vierailija
6/8 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi mielisairaalaan ja huostaan.

Vierailija
7/8 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi mielisairaalaan ja huostaan.

Ei kun äiti.

Vierailija
8/8 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ketkä ei ymmärrä niin on ihan pihalla. Tänä päivänä oikein hyvä vaihtoehto kun vege ruoka-aineita on niin valtavasti.

Miten voi sitten vaikuttaa teineihin niin vanhemmista se lähtee ja monet vanhemmatkin on ihan pihalla.

Itse harjoittelen erilaisia vege ruokia, teen sen koska kiinnostaa.

Olen kuitenkin sekis.

Meillä ei teinit huomaa mitään jos laitan soijakermaa ruokaan tai teen kermakakun soijakermasta.

Munia kyllä käytän.

Maitokin on hyvin korvattavissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi