Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä et uskalla kysyä vaimoltasi/mieheltäsi seksiin liittyen

N40
01.11.2019 |

Onko mielessä Jotain mitä et uskalla kysyä mieheltäsi/vaimoltasi?

Itse en uskalla kysyä voisinko kutsua joskus jonkun katselemaan rakasteluamme.

N40

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla kysyä, voisiko vaimoni naida minua pyllyyn jos hankkisin lelut sitä varten.

Vierailija
2/45 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

B-rappu kiinnostaisi, mutta en jaksa edes yrittää vaimolleni ehdottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla myöskään kysyä peppujuttuja.

Enkä sitä, että harmittaako häntä mun kalu, joka on pienempi kuin exällä (tiedän, koska on tuttu)

Vierailija
4/45 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkä sitä, että harmittaako häntä mun kalu, joka on pienempi kuin exällä (tiedän, koska on tuttu)

Oottekste olleet "sillai" sun sen exän kanssa vai mistä ihmeestä sä ton tiedät? 

Siis tämä ei ole tuomitsemista, ihmettelen vaan. Kun en itse tiedä kavereiden vehkeiden koosta niin mitään. 

Vierailija
5/45 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tämä ei ole tuomitsemista, ihmettelen vaan. Kun en itse tiedä kavereiden vehkeiden koosta niin mitään. 

Eiköhän ole lepokoosta päätellyt, että kaverilla on isompi.

Vierailija
6/45 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisena vastaan, että siihen on luultavasti syy miksi on vaihtanut eksänsä sinuun. Harvoin kukaan eroaa miehestä, jonka kanssa seksi on hyvää ellei mies petä tms. Eikä seksi pettäjän kanssa ole enää ajatuksenakaan hyvää.

Itselläni ei tule mieleen mitään mitä haluaisin, mutten uskalla kysyä. En kuitenkaan halua tietää miehen jokaista fantasiaa enkä uskalla yrittää sopia muista osapuolista seksissä koska en usko, että meillä olisi sen suhteen yhtenevät toiveet. Ei varmasti olisikaan.

Vierailija
7/45 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ole lepokoosta päätellyt, että kaverilla on isompi.

Ei siitä vielä voi päätellä. Joillain penis on saman kokoinen erektiossa kuin levossa ja joillain kasvaa paljon. Tietty jos lepokoko on isompi kuin oma erektio niin sitten voi päätellä jotain. Toisaalta miehellä voi olla myös liian iso.

Vierailija
8/45 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi kysellä enkä keskustella mistään seksiin liittyvästä puolisoni kanssa. Kumpaakaan ei juurikaan kiinnosta. Uskaltaisin kyllä kysyä mitä vaan mutta ei kiinnosta kuulla vastausta niin enpä kysy :(

Vierailija
9/45 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

my sexlife is dead kirjoitti:

En viitsi kysellä enkä keskustella mistään seksiin liittyvästä puolisoni kanssa. Kumpaakaan ei juurikaan kiinnosta. Uskaltaisin kyllä kysyä mitä vaan mutta ei kiinnosta kuulla vastausta niin enpä kysy :(

Sama. :/ Ei me varmaan mitään kummajaisia olla tällä palstalla (vauva.fi/seksi..) ei tänne aktiivisempana aikana niin helposti eksy.

Vierailija
10/45 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oon tähän asti uskaltanut kysyä ja keskustella ihan kaikesta.

Mutta se on tullut hyvin selväksi, että parinvaihdosta ei kannata enää koittaa kysellä/keskustella.

Vierailija
11/45 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole mitään mitä ei uskaltaisi tai edes ei olisi kysytty. Heti alusta lähtien keskusteltu kaikesta ja kokeiltu kaikkea mitä molemmat haluttu tai suostuttu. Pilluakin pääsin nuolemaan jo -77. Seksi ollut molemmille aina tärkeää ja itsestään selvää kun kerrran parisuhteessa ollaan. Siksi varmaan oltukin aina yhdessä. Käynyt hyvä tuuri.

Vierailija
12/45 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En uskalla kysyä, voisiko vaimoni naida minua pyllyyn jos hankkisin lelut sitä varten.

No höh... kysy ihmeessä jos itseäsi kiinnostaisi saada Naiseltasi sträppiä pebaan... itse ainakin "yllätyin" aikoinaan positiivisesti kun tätä kysyin ja emäntä oli enemmän kuin täysillä mukana... nyt harrastamme roolienvaihtoa aina silloin tällöin, sopivasti lisämaustetta tuomaan :)

Vierailija
13/45 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko panna sun siskoa.

Vierailija
14/45 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M62 kirjoitti:

Eipä ole mitään mitä ei uskaltaisi tai edes ei olisi kysytty. Heti alusta lähtien keskusteltu kaikesta ja kokeiltu kaikkea mitä molemmat haluttu tai suostuttu. Pilluakin pääsin nuolemaan jo -77. Seksi ollut molemmille aina tärkeää ja itsestään selvää kun kerrran parisuhteessa ollaan. Siksi varmaan oltukin aina yhdessä. Käynyt hyvä tuuri.

Ettehän te ikinä edes puhu?

Vierailija
15/45 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko panna Minnaa?

Vierailija
16/45 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei puhuta seksistä joten kaiken kysymiseen on todella korkea kynnys.

Mitä voisin kysyä:

Mistä haluat että kosken/näytätkö mistä ”tulet”/mikä tuntuu hyvälle?

Tuota on vaikea saada muotoiltua oikein. Esim jos kysyy ”mistä/miten tulet” niin silloin oletetaan että voi/haluaa edes tulla sormettamalla/nuolemalla. Ei ole vielä koskaan tullut sillä hän haluaa munaa sisään yleensä aika nopeasti.

Esim exä sanoi toisella panokerralla: saanko näyttää mistä tulen? Ja vei käden oikeaan kohtaan. Tämä paransi seksielämää huomattavasti.

Voisin myös kysyä:

Saanko näyttää miten? Silloin kun hän runkkaa minua. Harva nainen tietää miten miestä pitäisi runkata.

Haluaisin myös kysyä voisiko hän enemmän ilmaista itsenään verbaalisesti. Esim jos haluaa että häntä pantaisiin kovempaa / takaapäin yms niin olisi kiva jos edes joskus niin sanoisi. Esim kun eräs neiti sanoi kesken panemisen: voisitko panna takaapäin? Niin se oli erittäin seksikästä. Toisaalta en itsekään kysele vaan jos haluan panna takaapäin niin sillon vain käännän naisen jos nainen antaa itsensä kääntää.

Vierailija
17/45 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään, mitä en uskaltaisi kysyä jos tulee mieleen. Puoliso vain on estynyt, eikä halua kaikesta puhua. Tai vastaa kaiken olevan hyvin. Nyt kun on ollut haluton oon yrittänyt kysyä, miten haluaa että koskisin, millaista suuseksiä haluaa jne. Sanoo vain, että kaikki mitä teen tuntuu hyvältä. Vähän hankala vain uskoa, kun luulisi että jos olisi seksiin tyytyväinen haluaisi enemmän.

Juu ja en ikinä käynyt ennen puolison haluttomuutta tässä osiossa. Täältä saa mukavasti vertaistukea ja kiva jutella siitä mistä puute. Heh.

Vierailija
18/45 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään, mitä en uskaltaisi kysyä jos tulee mieleen. Puoliso vain on estynyt, eikä halua kaikesta puhua. Tai vastaa kaiken olevan hyvin. Nyt kun on ollut haluton oon yrittänyt kysyä, miten haluaa että koskisin, millaista suuseksiä haluaa jne. Sanoo vain, että kaikki mitä teen tuntuu hyvältä. Vähän hankala vain uskoa, kun luulisi että jos olisi seksiin tyytyväinen haluaisi enemmän.

Juu ja en ikinä käynyt ennen puolison haluttomuutta tässä osiossa. Täältä saa mukavasti vertaistukea ja kiva jutella siitä mistä puute. Heh.

Hei mun puolisollani on tuo ihan sama: "kaikki tuntuu hyvältä". Siis ihan sama mitä teen? Se on vähän ärsyttävää, koska haluaisin hirveästi että minulta pyydettäisiin tai vaikka vaadittaisiin vaikka mitä tekoja ja temppuja seksin yhteydessä. Itse koitan myös vihjailla ja pyydellä jotain muuta mutta perusjyystö tuntuu hänelle riittävän, pyyntöjen toteuttaminen jää usein vähän puolitiehen tai ei ollenkaan. Ei siinä muuten mitään vikaa mutta tuntuu toisaalta välillä siltä että jos on ihan sama mitä tekee sängyssä niin onko sitten ihan sama vaikkei tekis yhtään mitään? Toi on just niin että ei oikein enää tahdo uskoa että kaikki tuntuu hyvältä - ennemminkin vaikuttaa siltä että kaikki tuntuu ihan samantekevältä.

Vierailija
19/45 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään uskaltamista. Turhaa ehdottaa mitään kun ei naista kiinosta mikään. Turhauttaa ihan huolella ja huijattu olo kun aluksi halusi muutaman vuoden ajan. Taisi vaan feikata varman päälle? Vttu että vtuttaa.

Vierailija
20/45 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ennemminkin vaikuttaa siltä että kaikki tuntuu ihan samantekevältä.

Näinhän se varmaan on :(