Huomenta taas täytyy mielistellä juhlissa sukulaisia
Ja jos en mene juhliin saan vihat päälleni. :( siellä mua nälvitään näiden parempien ihmisten toimesta ja ilkutaan kun en pysty syömään muiden tuijottaessa. Mulla on paniikkihäiriö joka vaikuttaa siihen syömisongelmaan muiden kanssa. Kun on kokoajan tukehtumisen tunne ei tee mieli ottaa mitään.
Sitten saan kuulla haukkuja kuinka nirso olen ja tämä juhlien järjestäjä alkaa kehumaan näitä muita kuinka paljon ja ylenpalttisesti kehuvat hänen ruokiaan. Itken aina sen jälkeen kun tuntuu pahalta etten kykene normaali asioihin tämän paniikkihäiriön takia.
Saatan teistä olla luuseri ja lapsellinen mutta tämmöistä se on. Ompahan ainakin joku jolle voi kertoa eli tämä palsta.
Kommentit (6)
Höh, otat lautaselle jonkun keksin Ja murustelet sen siihen. Problem solved. ja kun suurimman osan ajasta kukaan ei tuijota, voit panna muru kerrallaan suuhunkin.
Voi sanoa, että mulla on paniikkihäiriö, enkä pysty syömään muiden seurassa.
Ihan käsittämätöntä käytöstä isäntäväeltä ja muilta vierailta, he ovat moukkia.
Vierailija kirjoitti:
Ihan käsittämätöntä käytöstä isäntäväeltä ja muilta vierailta, he ovat moukkia.
Tai siis olisi, kos he oikeasti käyttäytyisivät noin. Mutta kysehän on siitä, että aapeellä on paniikkihäiriö ja sosiaalisten tilanteiden pelko, joten hän kuvittelee ihmisten käyttöytyvän noin ja kokee ihmisten mäyttäytyvän noin, vaikka oikeasti ne ihmiset käyttäytyvät ihan normaalisti. Eli älkäämme syyttäkö viattomia siitä, että ap on sairas. Ei se ole aapeen syy, mutta ei se ole muidenkaan ihmisten syy.
Mun ex-miehellä oli myös paniikkihäiriö ja kärsi nimenomaan tuosta, että ei pystynyt syömään kun oli muitakin. Hän pääsi eroon siitä ja tiedätkö millä tavalla? No, sillä että asetti itsensä siihen tukalaan tilanteeseen kerta toisensa jälkeen. Se on vaan susta itsestäsi kiinni. Siihen ei tarvita psykiatreja, psykologeja, lääkkeitä yms. Vain sinä itse pystyt vaikuttamaan itseesi ja jos siihen on halua, niin siihen pystyy. Olen nähnyt tämän omin silmin tapahtuvan, joten tiedän mistä puhun.