Mikko Kosonen oli vissiin tullut suoraan keikalta Ylen jälkiviisaisiin
Kun oli niin helyissä ja avartavassa paidassa
Kommentit (17)
Olisiko joku basisti, ainakin näyttää joltain kummeli sketsin hahmolta
Kurkkasin kuvia, näyttää olevan Mikon tyyli, joko valkoinen kauluspaita tai nolo T-paita, jossa erittäin avara kaula-aukko. Myötähäpeä on raju. Mikko, aikuistu ja yritä olle mies. Tai edes miehen näköinen, kiitos!
Vaaleanpunainen leveäaukkoinen paidantapainen, helyt ja musta nahkarotsi.
En ole tiennytkään, että tämä rokkari on maailman asioiden pohtija.
Liekö Maijasta saanut innoitteen
Mä olin justiin lääkärillä jolla oli kaulus yhtä auki ja sieltä rintakarvat törrötti sieltä. Kiva kun sen piti tutkia mun suuta ja siinä ne karvat heilui mun naaman edes
"Jälkiviisaat "on vitsi.Katsoin tämän aamun lähetyksen nyt iltapäivällä.Millä kompetenssilla Mariam A on siellä?entä M Kosonen?Voitaisiin ottaa katuhaastattelu ajankohtaisista asioista,viisaampia ajatuksia kadulta ihmisiltä!!
Miks annatte katselunäyttöjä tolle yle roskalle ? Sun takia joudun maksaa siitä veroja.
Vierailija kirjoitti:
"Jälkiviisaat "on vitsi.Katsoin tämän aamun lähetyksen nyt iltapäivällä.Millä kompetenssilla Mariam A on siellä?entä M Kosonen?Voitaisiin ottaa katuhaastattelu ajankohtaisista asioista,viisaampia ajatuksia kadulta ihmisiltä!!
Samaa mieltä, kaikki ovat samaa mieltä kaikesta ja porukalla haukutaan Trumppia sekä puolustetaan Gretaa.
Jälkiviisaat on Trumpin ja kaikkien isänmaallisten veronmaksajien haukkumisohjelma. Jos tv vahingossa päällä kun nämä päsmärit äänessä niin raju vidutus nousee välittömästi. Tämä huivia ja kaapuja käyttävä nainen on hyvä esimerkki siitä kun ei osata olla kiitollisia vaan katsotaan paremmaksi kuittailla ja päteä asioista mistä ei ymmärrä mitään, ei yhtään mitään. Niin ja yleverolla tuokin maksetaan, että maksumieskin tässä ollaan. Voi helevetin, he l vetti.
Gretaa ei saa tytötellä? Hän on vielä lapsi niin ei kai häntä naiseksi sanota? Niin tai näin, aina menee väärinpäin.
Soittaa. Hanuria. Välillä näpyttelee rintakarvoja. Pelle sanan varsinaisessa merkityksessä.
Kuka hän on?