Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä nainen, jonka ulkonäkö saa miehet kiinnostumaan sinusta - Voisitko olla parisuhteessa miehen kanssa joka ei pidä sinua kauniina?

Vierailija
31.10.2019 |

Miten on?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kiinnostava kysymys.

Koen, et ihastun niihin miehiin jotka eivät ylistä ulkonäköäni. Uskon kyllä olevani viehättävä heidän silmissä, mutta luulen kuvittelevani, että ovat kiinnostuneempia enemmän persoonastani/koko paketista.

Tätä kirjoittaessa aloin tosin pohtimaan, että ehkä juuri näissä tapauksissa yritänkin silti käyttää ulkonäköäni "enemmän" kyseisen miehen hurmaamiseen, kun kehuja ei ulkonäöstä satelekkaan samallalailla kuin muilta miehiltä. Selitimpä kehnosti, mutta ehkä joku sai tästä ajatuksenalusta kiinni.

Vierailija
22/42 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. En olisi myöskään miehen kanssa, joka ei pidä minua ihanana ja hauskana ihmisenä. Sama pätee myös toiseen suuntaan. Onneksi vanhempani opettivat minulle aikoinaan arvoni, aion jatkaa perinnettä omien lastemme kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä jos olisin nuorempana voinut, mutta sen jälkeen kun on ollut ihmisen kanssa joka syttyy pelkästä minun näkemisestä, niin kai se tuntuisi vähän laimealta. En kyllä tiedä miten tuollainen suhde edes alkaisi, jos en voisi käyttää ulkonäköäni mielenkiinnon herättämiseen. En nyt sen ihmeellisempi tutustumisvaiheessa ole jutuiltani kuin muutkaan.

Vierailija
24/42 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni.Minua ei imartele,että mies pitää minua kauniina ja hyvä vartaloisena.Mielummin arvostaa minua ihmisenä.Elämäntapoja ja arvojani.

Vierailija
25/42 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäköni ei saa saa miehiä kiinnostumaan minusta, vaan valloittava persoonani, mutta vastaan silti: tottakai voisin! Mutta ap ei selkeästi ole ikinä ollut rakastunut, koska rakastuessa sammakkokin muuttuu prinssiksi. :)

Vierailija
26/42 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen suhteessa naisen kanssa joka ei ole kaunis. ollut jo yli 20 vuotta, - eikä kehu minuakaan kauniiksi. Päin vastoin. Koskaan en ole naiselleni sanonut että ei ole kaunis mutta on antanut minun ymmrtää että en ole se korein kukka puutarhassa. Mutta hyvin menee silti. Mummo-vainaani sanoin: "Kauneudella ei monta puuroa keitetä"...

Vierailija
27/42 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paradoksi tämä on. 

Tietenkin, jos on kaunis, niin rakastava ihminen pitää erityisen kauniina . Eli en olisi miehen kanssa, joka ei rakasta minua. 

Vierailija
28/42 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ömmöömmöö kirjoitti:

Itse olen suhteessa naisen kanssa joka ei ole kaunis. ollut jo yli 20 vuotta, - eikä kehu minuakaan kauniiksi. Päin vastoin. Koskaan en ole naiselleni sanonut että ei ole kaunis mutta on antanut minun ymmrtää että en ole se korein kukka puutarhassa. Mutta hyvin menee silti. Mummo-vainaani sanoin: "Kauneudella ei monta puuroa keitetä"...

Eihän tästä ollut kyse. 

Monikin on suhteessa naisen kanssa, joka ei ole kaunis.  Mutta voisiko objektiivisesti ottaen kaunis nainen olla suhteessa miehen kanssa, joka ei pidä tätä kauniina. 

Käytännössä mahdoton tilanne tietysti.  "Oi, kun puolisosi on kaunis" -"Ei se minkään näköinen oo" :D

Vierailija
29/42 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin olla ja olisin mielelläni, kunhan ei rumaksi haukkuisi.

Kauneus on joka tapauksessa katoavaista. Mieluiten haluaisin puolison, joka pitää minusta persoonallisuuteni vuoksi. Ei tarvitsisi pelätä että ulkonäkö on hänelle keskeinen ominaisuus kumppanissa ja että vaihtaa minut sitten nuorempaan kun rupsahdan. Kehuja olen ulkonäöstäni saanut sen verran, että ymmärrän hyvin niiden arvon (joka on hyvin marginaalinen), enkä enempää kehuja kaipaa.

Vierailija
30/42 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska uskon että kun toista rakastaa, tämän näkee ihanana ja kauniina myös ulkoisesti. Ainakin itselläni käy niin.

Vierailija
31/42 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan. Tuntuisi että ulkonäköni menisi hukkaan.

Mitähän tällä tarkoitat?

Vierailija
32/42 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. Siis olettaen että mies on tuonut sen ilmi tavalla tai toisella. Jos mies on niin hyvä huijaamaan etten koskaan saa tietää, niin eikai sen sitten väliä ole. 

Kuka muka ei halua oman kumppanin silmissä olla kaunis, hauska, haluttava, fiksu? Esim. seksin harrastaminen olisi todella haastavaa, jos tietäisi että toinen pitää sinua rumana tai jopa vastenmielisenä. 

Vierailija
33/42 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin olla ja olisin mielelläni, kunhan ei rumaksi haukkuisi.

Kauneus on joka tapauksessa katoavaista. Mieluiten haluaisin puolison, joka pitää minusta persoonallisuuteni vuoksi. Ei tarvitsisi pelätä että ulkonäkö on hänelle keskeinen ominaisuus kumppanissa ja että vaihtaa minut sitten nuorempaan kun rupsahdan. Kehuja olen ulkonäöstäni saanut sen verran, että ymmärrän hyvin niiden arvon (joka on hyvin marginaalinen), enkä enempää kehuja kaipaa.

En ihan allekirjoita tuotakaan että kauneus on katoavaista. Kyllä mummoistakin toiset on kauniimpia kuin toiset, sama koskee miehiä. Ja kun ihminen vanhenee, se kauneuskäsitys tuppaa muuttumaan. Sitä alkaa pitämään viehättävänä niitä suunnilleen oman ikäluokan ihmisiä, vaikka niille tulisikin ryppyä ja muuta iän tuomaa rosoisuutta. 

Vierailija
34/42 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ulkonäöstä pitäminen sulje pois sitä, ettei pitäisi toista mukavana ja ihanana. Olen klassisen kaunis, mutta sen lisäksi olen myös mm empaattinen, ystävällinen, luonnonläheinen. Seurustelen miehen kanssa, joka ihastui ensisijaisesti luonteeseeni. Mies on itsekin hyväkroppainen ja hyvännäköinen. Hänessä on lukuisia omininaisuuksia, jotka menevät ulkonäön edelle. En voisi olla miehen kanssa, joka ei pitäisi minua viehättävänä.

Vierailija
35/42 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi.

Vaikka saan paljon huomiota ja kehuja ulkonäöstäni miehiltä yleensä ja on pyydetty malliksi useampaan otteeseenkin, niin minulla on huono itsetunto. Koen olevani ruma.

Ihastuin ja rakastuin ensimmäiseen ja ainoaan mieheen, joka kehui minua kauniiksi joka päivä. Hän sai minut tuntemaan itseni viehättäväksi ja haluttavaksi.

Ap tuntuu kuvittelevan, että objektiivisesti kauniit naiset itsekin tuntisivat olevansa kauniita.

Vierailija
36/42 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan. Tuntuisi että ulkonäköni menisi hukkaan.

Mitähän tällä tarkoitat?

Haluan kumppanin joka pitää ulkonäöstäni jos ei pitäisi niin hyvä ulkonäköni menisi hukkaan kun kumppani ei arvosta.

Vierailija
37/42 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisin parisuhteessa ihmisen kanssa, joka ei pidä minua kauniina???????

Vierailija
38/42 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vois. En vaikka en vastaiskua kauneusihanteita. Itekki pidän ihmisiä joista pidän, niin aina hyvä näkösiä joten tollanen ajttelumaailmaki olis niin väärä mun mielestä ja synkkä.

Vierailija
39/42 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään. Seksi on minulle olennainen osa parisuhdetta, enkä usko että seksielämä olisi kovin toimiva ihmisen kanssa joka ei pifä minua haluttavana. Enhän itsekään tahtoisi harrastaa seksiä miehen kanssa joka ei miellytä yhtään ulkonäöllisesti.

Todennäköisesti kävisi aikalailla itsetunnon päälle tuommoinen suhde joten ei kiitos.

Vierailija
40/42 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koska ajattelen sisäisen kauneuden näkyvän ulos ja jos ei pidä ulkoisesti kauniina ei varmasti sisäisestikään.

Jos taas viittaat siihen että en olisi miehen päiväunelma eli en täyttäisi noita kriteereitä, esim tumma-vaalea, laiha-pullea, ei se haittaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi