Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä nainen, jonka ulkonäkö saa miehet kiinnostumaan sinusta - Voisitko olla parisuhteessa miehen kanssa joka ei pidä sinua kauniina?

Vierailija
31.10.2019 |

Miten on?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki. Sehän vasta romanttista olisikin. Voisin olla varma, että mies on kiinnostunut minusta itsestäni eikä vain ulkonäöstäni.

Vierailija
2/42 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehkä sellaisessa suhteessa. En ole koskaan kuullut mieheni sanovan, että olisin kaunis tai houkutteleva tai muutakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä olisin? Voisitko sinä olla parisuhteessa naisen kanssa, joka pitää sinua idioottina?

Vierailija
4/42 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miehen kanssa, joka tuo esille sen, että pitää minua rumana? En.

Vierailija
5/42 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin niin että hän olisi kanssani paljon muun kuin ulkonäön takia. Ei silti tarvitse pitää rumana.

Vierailija
6/42 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin omalaatuinen kysymys. 👍

Vierailija
7/42 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta miehen kanssa, joka tuo esille sen, että pitää minua rumana? En.

Editoin sitten vahingossa ensimmäisen lauseeni pois... Eli tarkoitus oli sanoa myös että miehen kanssa, joka ei kehuisi ulkonäköä, kyllä.

Vierailija
8/42 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko että voisin, tai ainakaan haluaisin. Tosin, sehän saattaa hyvinkin olla jossain vaiheessa tilanne joka tapauksessa. Olen nyt 39 ja vielä selvästi miehet kiinnostuvat ulkonäön takia enemmän kuin varmasti muuten kiinnostuisivat, mutta vanhetessa tämä varmasti vähenee. Paranee siis olla miehen kanssa joka pitää minua kauniina nyt ja toivottavasti katsoo muutoksia tulevaisuudessa armeliaasti :)

Vierailija
9/42 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaankohan nyt oikein mutta osaan tehdä vaikutuksen pelkästään persoonallani.

Vierailija
10/42 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Tuntuisi että ulkonäköni menisi hukkaan.

Vierailija
11/42 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä olisin? Voisitko sinä olla parisuhteessa naisen kanssa, joka pitää sinua idioottina?

Moni on, kunhan on tarpeeksi kaunis.

Vierailija
12/42 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi.

Vierailija
13/42 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en nyt ihan näe tilannetta, mutta viimeksi seurustelin miehen kanssa, joka ei kehunut mua missään. Ei ulkonäköä eikä mitään muutakaan. Mä kyllä häntä joka asiassa,

Ei toiminut.

Vierailija
14/42 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh... Itse ollut parisuhteessa vain miesten kanssa, jotka ensin kehuvat kauniiksi, ja jossain vaiheessa se muuttuu rumaksi haukkumiseksi, vaikkei ulkonäössäni ole mikään muuttunut. Miehet ovat muillakin tavoin yrittäneet lytätä itseluottamustani. Olen nykyään onnellisesti sinkku.

Vierailija
15/42 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksia odotellen kirjoitti:

Kerrankin omalaatuinen kysymys. 👍

Kerrankin saan kysymyksestäni tällaista palautetta😊👍 kiitos sinulle, kuka oletkin!

/ap

Vierailija
16/42 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko siis kunnia naiselle olla idiootin runkkupatja?

Miksi helmetissä kaunis nainen kaikista maailman miehistä ottaisi idiootin? Ja nyt en tarkoita kouluttamattomia, sivistymättömiä itätyttöjä, jotka ovat prostituoineet itsensä Donald Trumpille.

Vierailija
17/42 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi olisin parisuhteessa miehen kanssa, jos hän ei pitäisi minua kauniina? Mikä pointti?

Vierailija
18/42 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä on kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko siis kunnia naiselle olla idiootin runkkupatja?

Miksi helmetissä kaunis nainen kaikista maailman miehistä ottaisi idiootin? Ja nyt en tarkoita kouluttamattomia, sivistymättömiä itätyttöjä, jotka ovat prostituoineet itsensä Donald Trumpille.

Rva Trrumpilla on muuten korkea koulutus ja äo

Vierailija
19/42 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisin kuinka rumakin, en voisi olla parisuhteessa miehen kanssa, joka ei pidä minua kauniina eikä myöskään sano minun olevan kaunis.

Vierailija
20/42 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan voisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä