Seksi aseena
Käytättekö / oletteko käyttäneet naiset seksiä keinona saada mieheltänne jotakin, tai loukataksenne häntä tahallaan tai yleisesti käyttäneet tehokeinona? Kertokaa esimerkkejä?
Itse pihtaan esimerkiksi , jos olen tuntenut kokeneeni vääryyttä.. vikko ilman pimppiä tekee miehelleni ihmeitä.
Kommentit (12)
Ei kyllä toimisi minuun. " kostoksi" minä sitten pihtaisin seuraavan viikon kun naisella alkaa tehdä mieli. Runkkaisin vain itsekseni tai kävisin vieraissa. Olkoon nainen sitten ilman jos tuollaista aletaan tehokeinona käyttämään.
Vielä lisäys kun se tärkein unohtui: Asiat pitää pystyä selvittämään puhumalla. Se on yksi hyvän parisuhteen perispilari eikä tuollainen mökötys.
tai muuta " epäilyttävää" toimintaa pitäisi välttää viimeiseen asti. Miten seksin voi pitää enää kahden rakastavan ihmisen välisenä tapana pitää toista hyvänä, jos tarkoitus on kiristää? Tai lahjoa? Vai eivätkö välit olekaan ihan niin rakastavat?
eli peliä olisi ollut turha vetää, koska toinen osapuoli ei ole pelkkä mulkkunsa varassa elävä tyhjäpää.
v***u ku se oiski vaan viikko , meillä kun ollaan sillai korkeintaan kerran kuussa tai harvemmin(siis naidaan)... jos sais kerran viikossa nii sehän ois yhtä juhlaa..!
Kuka MALTTAA käyttää seksiä aseena, miten kukaan pystyy pihtaamaan?!? Ei, sellaseen peliin ei tää vaimo lähtis ikinä, mun mielestä se on ala-arvoista toimintaa, enkä alkais ikinä pihtaamaan, siitähän kärsisin myös itse!
Meillä estynyttä ja mielikuvituksetonta seksiä on EHKÄ luvassa enintään kerran viikossa, mikäli hoidan vähintään puolet kotitöistä, elätän perheen enkä sano poikittaista sanaa vaimolle, joka on lasten kanssa kotona.
Alkaa olla mitta täynnä.
T. mies???
Musta tuo on halpamaista!
Kahden aikuisen kokema fyysillinen nautinto ei sitäpaitsi millään maailman tasolla liity mitenkään meidän roskisten viemisiin tai viemättä jättämisiin tms... Täähän on vähän sama juttu kuin niitten surullisen kuuluisten hajuveden ja lihapullan kanssa...
Ja kuten joku jo tuolla aiemmin sanoikin: miksipä minä itseäni kiusaisin!
Ei siltä, ei meillä mies tuollaiseen halpaan menisikään. Sehän runkkaisi kaikessa rauhassa ja antaisi mun murjottaa. Ja ketä siinä sitten alkaisi tympimään, arvatkaas se???...
N28
suurin osa naisista käyttää sitä
-mici-
Kaikki " plavelukset" oli hinnoiteltu, kokkaamiset, pyykkäämiset jne.
Sairasta! Onneksi erosivat, enkä ihmettele!
Jos nainen itse pitää seksistä, nin tuo pihtaamistouhu on kyseenalaista, tyhmää ja vaarallista. Voi nimittäin koko seksi loppua. Joku sanoi, että olisi hyvä jos edes kerran viikossa. Oikeassa oli. Miehet eivät loppujen lopuksi suostu hyppyytettäviksi, vaan menettävät sitten itse kuukausien kuluessa mielenkiintonsa vaimon seksitarjontaan. Viime vuodet meillä on menneet 2-3 kerran vuosivauhdilla. Tympii. Nyt tilanne olisi se, että kai molempien tekisi jotenkin mieli, mutta ei toisiamme.
m47
mieheni kestäisi varmaan 2kk ilman ja minusta tuntuisi pahalta runkkailla koko tuon ajan. Tarkoitan, että on se rakasteluorkku kuitenkin parempi.