Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te lintsasitte yms. koulusta?

Nickname
31.10.2019 |

Haluisin kuulla teidän ”hauskimpia” lintsauksia tai muita vastaavia juttuja koulusta.

Mä saatoin joskus huijata kuumeen. Mulla saattoi aluks olla oikeesti kuumetta, mut sit huijasin muutaman lisäpäivän, koska meidän kuumemittari ei näyttäny sitä lukemaa ennen seuraavaa mittaustulosta, vaan aina 37.5. Kun sitä sitten näytin nopsasti, oli vapaapäivä taattu.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitoin kuumalla vedellä kostutetun vanulapun kainaloon kun piti mitata kuume äidin tai isän nähden. Muistan vieläkin pähkäilevät ilmeet kun ihmettelivät tulosta vaikka otsalta kokeiltaessa olin ihan viileä.

Vierailija
2/7 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pikkuveljen kanssa kaksin kotona, enkä millään olis jaksanut mennä kouluun seuraavana aamuna. Katottiin yhdessä telkkaria olkkarin lattialla, ja päätin yhtäkkiä rynnätä suu käden edessä muka oksentamaan vessaan. Pikkuveli sitten kanteli että sisko oksensi, sain jäädä "vatsataudissa" kotiin. Kuumetta oon koittanut pari kertaa feikata, muttei oo mennyt läpi. Hirveet huudot tullut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pikkuveljen kanssa kaksin kotona, enkä millään olis jaksanut mennä kouluun seuraavana aamuna. Katottiin yhdessä telkkaria olkkarin lattialla, ja päätin yhtäkkiä rynnätä suu käden edessä muka oksentamaan vessaan. Pikkuveli sitten kanteli että sisko oksensi, sain jäädä "vatsataudissa" kotiin. Kuumetta oon koittanut pari kertaa feikata, muttei oo mennyt läpi. Hirveet huudot tullut.

Vierailija
4/7 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha, tuli oksennus tuplana. Sori

Vierailija
5/7 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain mennyt kouluun ja väärensin poissaolovihkoon vanhempieni nimet. Pelattiin Nintendoa 8-bit lintsarikaverin kanssa ja vedettiin röökiä.

Vierailija
6/7 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elohopeakuumemittari, pelastus!

Sänky oli patterin vieressä ja jos kuumemittarin kaittoi vähäksi aikaa patteriin kii, sen lämpö nousi sopivasti. Tosin piti oll tarkkana kun se nousi nopeasti 42 asteeseen. Ja sitten se taas piti ravistella alas.

Vierailija
7/7 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan varmaan yhä äitini allkirjoituksen