Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä halpa ja kiva mekko läskille pikkujouluihin?

Vierailija
31.10.2019 |

Sain juuri töitä ja rahat menneet työvaatteisiin. Nyt pitäis löytää joku mekko työpaikan pikkujouluihin. Pukukoodi tumma puku.
Olen läski 178/85 ja rintavarustusta löytyy. Suurin ongelma vyötärön seutu jossa suurin osa ihrasta on.

Jokin kiva mekko pitäis löytyä. Kirppareilla ei ole aikaa kierrellä, joten vaihtoehtona Tori.fi tai kaupat (Lindex, H&M, KappAhl jne).

Hintaa ei saa olla hirveesti päälle 30€.

Mustat kengät löytyy, samoin laukku sekä jotain koruja.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmella kympillä ei kyllä helposti löydy mekkoa. Ehkä kirpparilta?

Vierailija
2/32 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

wish.com

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tumma kietaisumekko Henkka maukalta. Laita vyötärö esiin ja maha piiloon. Bling bling koru kaulaan.

Vierailija
4/32 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pasilan Triplamällistä? Jos kertakäyttömekko kelpaa.

Vierailija
5/32 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tällaiseen aloitukseen voi sanoa? Taikaseinäkeiju tekee kaiken mahdolliseksi? :/

Vierailija
6/32 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin kesällä jo alesta mekon, huomenna laitan ekaa kertaa päälle. Eikä varmaan maksanu ku alle 20e, en ois muuten ostanu.

Vierailija
7/32 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa hei alaklikkerit. Ok. Toivotaan siis, että NASA:n tiedemiehet tekee mekon, joka saa minkä tahansa painoisen näyttämään huippumallilta. Sitähän tai sitäkö tässä nyt haettiin? :/

Vierailija
8/32 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/32 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä saman kokoinen, sentin pidempi ja kilon painavampi omenavartalo. Ei oo kyllä meitä omppuja kauneudella pilattu.. Mun mielestä mun päälle istuu kaikkein parhaiten Prismasta ostettu mekko jossa rypytys tuossa vatsan seudulla, ei ihan keskellä. Kuosi on seepraa, eli kuosikin vähän hämää.

Äh, en nyt löytänyt linkkiä just tähän kyseiseen mekkoon.

https://www.prisma.fi/fi/prisma/london-fog-218l401805-naisten-neulosmek…

Idea vähän tämä mutta rypytys vatsan kohdalla voimakkaampi.

Vierailija
10/32 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zizzi

Vierailija
11/32 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että ongelma on paino tai koko vaan se, ettei tuolla hinnalla saa kuin pikamuodilta näyttäviä kertakäyttörättejä. Ne ei ole kivoja kenenkään päällä.

Vierailija
12/32 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätesäkistä saa kivan ison mustan asun.

Vierailija
13/32 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai noilla mitoilla mikään kovin läski oo

Vierailija
14/32 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että ongelma on paino tai koko vaan se, ettei tuolla hinnalla saa kuin pikamuodilta näyttäviä kertakäyttörättejä. Ne ei ole kivoja kenenkään päällä.

Minäkin haluaisin tietää, että kuka hitto on valehdellut ihmisille, että jotain hienoa saa pikkurahalla? Ei mitään järjellistä saa pikkurahalla. Se on sama kuin että odottaisi että jonkin alan huippu tekisi viidellä pennillä sinulle iltapuvun.

Vierailija
15/32 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just aattelin samaa. Itse samankokoinen enkä pidä itseä "läskinä". Mulla on erottuva vyötärö ja kivat muodot.

Vierailija
16/32 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuttisäkeistä, sellaisista isoista perunasäkeistä saa lämpöisen ja jouluisen puvun kun hommaat vielä piparkakkulaukun.

Vierailija
17/32 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mä ostin jo pari vuotta sitten sellaisen kivan kellohelmaisen trikookankaisen pikkumustan HM:stä 15 eurolla. Mennyt sillä jo kolmet juhlatkin :)

Vierailija
18/32 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellos. Facessa pyörii mainos, jossa plus kokoiset naiset pikkujoulumekoissa. Ellos on minun luottokauppa ollut vuosikaudet. Löytyy merkkejä ja elloksen omaa. Kengät ja oikeastaan kaiken ostan sielt. Muista kaupoista jotain täydennystä.

Vierailija
19/32 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

lainapeite.fi

Vierailija
20/32 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok sitten. Olen samanpituinen mutta 20 kg pois. En haluaisi kokeilla tuota elämää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme