Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on kotisi rumin huonekalu?

Vierailija
31.10.2019 |

Meillä se on koiran nojatuoli. Kamala nahkainen vaahtomuovia ja muita peluja pihalle puskeva nukkuma/ vahtipalli.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole yhtään rumaa huonekalua, ei astiaa, ei tekstiiliä.

Miksi omassa kodissa pitäisi rumia esineitä? Rumuudesta saa kärsiä ihan tarpeeksi muualla.

Vierailija
2/24 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vanhat cd-telineet oli ennen Nyt lastenhuoneessa ovatkin hyödyksi... tytär on majoittunut siihen Petsit ja näyttääkin kivalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin nojatuoli, mutta ei koiran vaan isännän valtaistuin. keinonahkainen loppuunkulunut  tv-tuoli josta pinta irtoilee ja käsinojat melkein irti, natisee, keikkuu ja nitisee. mutta hyvä siinä on istua.

Vierailija
4/24 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtava musta teko-jorma joka aina unohtuu sohvalle käytön jäljiltä...

Vierailija
5/24 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

meilläkin nojatuoli, mutta ei koiran vaan isännän valtaistuin. keinonahkainen loppuunkulunut  tv-tuoli josta pinta irtoilee ja käsinojat melkein irti, natisee, keikkuu ja nitisee. mutta hyvä siinä on istua.

Oivoi, meillä sama! Vihaan sitä tuolia ja uhkailen polttavani sen roviolla, mutta siitä ei kuulemma voi luopua. Voi miten odotan sitä päivää kun se riivatun tuoli hajoaa.

Vierailija
6/24 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni

Vierailija
7/24 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka lähditte miehen rumasta nojatuolista tehkää niin kuin mä, ostakaa sille uusi. Nyt on joulukin tulossa, hyvä lahjaidea.

Vierailija
8/24 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikean Lack sohvapöytä. Maalasin sen vielä, yrittäen tehdä siitä edes vähän kivemman. Joo ei, aivan kamala hökötys, hölmön kokoinen, raskas liikuteltava ja koko ajan lyömässä minua polviinkin. Verenpaineet nousee kun joutuu katselemaankin. Ostin koska oli halpa.

Vierailija
9/24 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä pöytä ja kirjahylly ovat kohtalaisen rumia.  Taloyhtiö lupasi viime vuonna uuden kaapin.

Vierailija
10/24 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on melkein kaikki rumaa. On oikeasti paljon käytettyä tavaraa ja sen vuoksi eivät oikein sovi yhteen. Mietinkin olisiko se vanha vihreä nahkasohva vai kulunut musta sohva, johon koira kaivanut kolon. 

Vierailija
11/24 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohva. Harmaa kirjava plyyssisohva suoraan 90-luvulta. Sukulaiselta sain, opiskelijalla kun ei oo varaa valita eikä valittaa 😂

Vierailija
12/24 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te jotka lähditte miehen rumasta nojatuolista tehkää niin kuin mä, ostakaa sille uusi. Nyt on joulukin tulossa, hyvä lahjaidea.

ei minua haittaa vaikka miehen tuoli on kauhean ruma, mieheni tykkää siitä ja on siinä kyllä hyvä istua kuten sanoin. ei uusi aina ole vanhan veroinen kun se entinen on muotoutunut käyttäjälleen sopivaksi, enkä itsekään tykkäisi jos joku ostaisi minulle tuolin oman mielensä mukaan.

Vierailija
13/24 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sänky.

Se on 80-lukulainen vesisängyn runko, koivunväristä kalustelevyä ja kiinteät yöpöydät. Tuli talon mukana enkä itsekään ole saanut aikaiseksi purkaa pois ja vaihtaa mieluisampaan.

Vierailija
14/24 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on melkein kaikki rumaa. On oikeasti paljon käytettyä tavaraa ja sen vuoksi eivät oikein sovi yhteen. Mietinkin olisiko se vanha vihreä nahkasohva vai kulunut musta sohva, johon koira kaivanut kolon. 

Onhan se koirankin koti. Meidän nojatuolista löytyi monta jemmattua makkaraa. T:Ap

Vierailija
15/24 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattotuuletinlamppuyhdistelmä ja sen lavassa roikkuva spärdäri. Roikkunut siellä viimeiset 4 vuotta eli muisto viimeisestä panosta.

Vierailija
16/24 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen työtuoli, jota on korjattu jesarilla, jotta täytteet pysyisi sisällä. Menee kyllä vaihtoon, kunhan sopiva joskus löytyy mutta kriteerit on kovat ja aina tulee parempia sijoituskohteita.

Vierailija
17/24 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kattotuuletinlamppuyhdistelmä ja sen lavassa roikkuva spärdäri. Roikkunut siellä viimeiset 4 vuotta eli muisto viimeisestä panosta.

No tuosta on enää vaikea pistää paremmaksi...

Vierailija
18/24 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko myöntää, että ei mikään. Vaikka kaikki on eri sarjaa niin ne on sitä sopivassa suhteessa, jolloin lopputulos on harmoninen. Tosin asun yksin niin ei niitä huonekaluja edes kovin montaa ole.

Vierailija
19/24 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vaan kurkkaamaan että onko joku hupiveikko vastannu että Vaimo

Vierailija
20/24 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole yhtään rumaa huonekalua, ei astiaa, ei tekstiiliä.

Miksi omassa kodissa pitäisi rumia esineitä? Rumuudesta saa kärsiä ihan tarpeeksi muualla.

Ei meilläkään ole rumia huonekaluja. Piti siis miettiä, mikä on vähiten kaunis. Ja kyllä se on tämä tuoli, jolla juuri nyt istun.