Voi kettu, mikä Huutismyyjä. ov
Huusin yhdeltä myyjältä 8 kohdetta, jotka sulkeutuivat viimeisten 8 päivän sisällä + yksi kohde sulkeutuu huomenna.
Vastasin myyjän yhteen viestiin (jonka hän lähetti maanantaina), että huudan vielä yhtä kohdettasi, joka sulkeutuu huomenna.
Myyjältä tuli vastaus, ettei hän VOI odottaa niin kauaa, koska Myyjä laatii säännöt (mikä tässä tapauksessa oli siis 7 päivää), EI ostaja. Ja hän peruu kaupat.
Siis mitä helvettiä? Jo on joustamaton myyjä, ettei voinut odottaa huomiseen asti maksua. Ei voi muuta sanoa. Ja jos hän kerta odottaa pelkästään viikon maksua, niin laittaisi sen selvästi kohteisiinsa esille (nyt tuo seitsemän päivän maksuaika on myyjän omassa kuvauksessa). Ja toisekseen, 5 kohdetta on sulkeutunut 5 päivän sisällä eli noista tuo seitsemän päivää ei ole mennyt vielä umpeen..
Kommentit (19)
yhdessä erässä eikä jokaista kohdetta erikseen..
yhdessä erässä eikä jokaista kohdetta erikseen..
Enkä varmaan koskaan ala käyttääkään näiden viestien perusteella. Mutta miten se nyt voi olla niin ylivoimaista maksaa monta kertaa niitä laskuja?
Täytyykö sun mennä kirjastoon nettailemaan vai pankkiin suoraan maksamaan?
Kyllä ne myyjät yleensä haluaa sen maksun yhdellä kertaa monesta kohteesta, heille se on helpompaa JA tuolla tavalla tulee vähemmän virheitä (yhteissummasta) + myyjä pystyy punnitsemaan paketin ja sanoa ne oikeat pk:t.
Tuo on eka tuollainen tiukkapipo myyjä johon olen törmännyt ja olen sentäs tehnyt Huutiksessa kauppaa nyt enemmän ja väemmän aktiivisesti nyt 5-6 vuotta.
No jos et kerta ole koskaan käyttänyt Huutista, niin mitä hittoa sä siellä jankkaat?
Kyllä ne myyjät yleensä haluaa sen maksun yhdellä kertaa monesta kohteesta, heille se on helpompaa JA tuolla tavalla tulee vähemmän virheitä (yhteissummasta) + myyjä pystyy punnitsemaan paketin ja sanoa ne oikeat pk:t.
Tuo on eka tuollainen tiukkapipo myyjä johon olen törmännyt ja olen sentäs tehnyt Huutiksessa kauppaa nyt enemmän ja väemmän aktiivisesti nyt 5-6 vuotta.
Tuossa tapauksessa nyt vaan sattui olemaan myyjä, joka halusi maksun ennen yhden kohtaan sulkeutumista, joten miten se voi olla niin vaikeaa sitten maksaa myyjän haluamalla tavalla?
(Ja jos sun suhtautuminen toisiin ja vastaamisen taso on tuota muillekin, niin en ihmettele että myyjä haluaa perua kaupat!)
Joka on A) töykeä, B) vaihtaa palautettaan ties kuinka monta kertaa ja C) ei viitsi enää keskustella sähköpostitse vaan palautteiden kesken.
Musta ihmiset ottaa huuto.net:n säännöt liian tosissaan. Mäkin joskus olin liian tarkka ja nyt en enää olisi. Kerran huusin 20 Euron lähtöhinnalla tuotetta, joka maksaa uutena 50-60. Piti korottaa 21 Euroon, mutta edellisen huudon jäljiltä olikin kentässä 43 Euroa. Sinne kopsahti, kun nopeasti klikkailin. Terve järkikin sanoo, etten "ei HV" -kohteesta huuda suoraan 43 Euroa, kun kyse on vielä vaatteesta... No, ei tullut muita huutoja ja minä typerä maksoin huutamani summan. Todennäköisesti olisin saanut sen tuotteen 21 Eurolla, koska sitä oli yritetty myydä jo monta kertaa, eikä ollut tullut yhtään huutoa aiemmin. Mä olin idiootti, kun en vaan heti perunut huutoani ja ilmoittanut, että en maksa tuota summaa... Nykyään ei paljon enää päätä vaivaisi.
Ensinnäkin, ihan nätisti ilmoitin huutavani vielä yhtä myyjän kohdetta (mitähän töykeää siinäkin oli???) ja maksavani, kun tuo viimeinen kohde sulkeutuu huomenna.
Ja myyjä ilmoitti peruvansa kaupat.
Mutta täytyy vaan sanoa, että kyllä tuonne mahtuu kaiken maailman pipipäitä, ei voi muuta sanoa.
Tunnistan töykeän viestin kun luen sellaisen, ja sinä olet kirjoittanut niitä tässä ketjussa jo aika monta.
.Jaa, ja sun mielestä tänne ei siis purkaa vitutustaan? NIINKÖ? Sinäkö sen määräät?[/i
Saahan sitä purkaa, mutta miksi tiuskia ketjuun vastanneille? Siksikö, että he eivät olleetkaan samaa mieltä SINUN kanssasi?
4 ja 6
Mistäs myyjä tietää, ettet huvikses vaan huutele ja sabotoi useampaa kauppaa kerralla. Järkevämpää olisi ollut pistää maksu vaikka ensimmäisistä 3-4:stä ja samalla tiedottaa, että huudat vielä muutakin ja maksat sitten postikulut yhdestä paketista.
Aina kun yhden maksuaika lähestyy niin huutaa vielä jotain muuta.
Itse en olisi myyjälle mokomasta suuttunut (jospa hänellä on rahapula tai hän on joutunut monta kertaa hupihuutajan uhriksi eli ei siksi halua odottaa maksua kauempaa). Itse toki myyjänä antaisin ilman muuta maksuaikaa, tosiaan helpompi summata ostokset yhteen ja lähettää kaikki samassa paketissa.
ok maksan eka nämä jo huutamani kohteet mutta älä vielä lähetä koska huudan lisää. Tämän pitäisi onnistua.
Mutta joo kyllä tuo huutis on täynnä kaikenlaisia niuhoja, jotka eivät ole kuulleet sanaa JOUSTAVUUS.
Ottaisiko joustava ihminen tällaiset pultit siitä, että pyydetään maksamaan ajallaan?
Ja jos kerran tuo 7 päivän maksuaika -mainintakin löytyy!
Ihmettelin myös sitä, että jos myyjä on laittanut maanantaina jo viestiä (ilmesesti) maksuista, niin miksi vastata vasta tänään ja "kinuta lisäaikaa" maksulle?
Ottaisiko joustava ihminen tällaiset pultit siitä, että pyydetään maksamaan ajallaan?
Olisi onnellinen,että joku huutaa häneltä noin montaa kohdetta. Olisihan hänelle itselleenkin helpompaa,että huutaja maksaa kerralla,ja hän voi lähettää kaikki kerralla.
Kyllä mulla on myyjät tuohon suostuneet, itsekin sitä ehdottaneet.
Miten se että huudat jotain sen kohdetta vielä estää sua maksamasta niitä jotka olet jo voittanut?