Hehei, piti välillä tehdä töitäkin. Onkos muita valveilla?
Kommentit (24)
Meillä varmaan porukka nukkuu täyttä päätä kun meen kotiin. Saa nähdä vaan mahtuuko omaan sänkyyn nukkuu vai tarviiko lähtee evakkoon. Yleensä meinaa aamulla kun meen kotiin sängyssä on miehen lisäks kolme lasta ja eläimet! 13
Sinnepä ei sitten itse mahdukaan. No, onneksi talon muut sängyt on vapaana ; ))
klö
Seuraavan kerran valvonkin vasta kuun vaihteessa kolme yötä. Nämä kesäyöt on kyllä ihan kivoja valvoa, talvella on asiat vähän toisin kun on niin pimeää. Näin aamusella on aina olo, että voisi sitä useammankin yön valvoa putkeen, mutta olo on vähän toinen tuossa kahden kolmen maissa. ;) Pisimmillään olen valvonut viikon, silloin on kyllä koko muu elämä aika hunningolla, mutta silloin sinkkuaikoina sen ei ollut niin väliä. Nyt tulisi liian ikävä lapsia. :)
Mutta huomenta vaan kaikille ja kauniita unia yököille!
Eli mullakin on nyt nukkumapäivän jälkeinen yö ja töihin tuloa edeltävä yö. Aika vähältä tuntuu, mulla on ekaa kertaa näin vähän vapaata yövuoron jälkeen ja vähän jännittää, miten maanantaiaamuna jaksaa seitsemäksi tulla. Eli herätys 5.15 että ehtii lapset viedä päiväkotiin. Hurjalta tuntuu jo nyt, vaikka meillä muuten nämä seiskan aamut on lasten kanssa helppoja, he nousee reippaasti ja on aurinkoisia väsyneinäkin. Äiti vain ei aina ole... ;)
Vierailija: