Kauhuelokuva vinkkejä
Kommentit (25)
Just Julia postasi aiheesta:
https://www.lily.fi/blogit/juliaihminen/kuusi-alykasta-kauhuelokuvaa/
Siella on myos linkki moniin muihinkin kauhuleffoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin edellispäivänä Halloween 4:n. Ei ollut mistään kotoisin. Jos haluat katsoa sarjaa, niin Haunting of Hill House oli loistava.
Toi nelonen on ihan ok, vitonen on surkee.
Onko se viitonen H20? Pikkasen sekava tuo sarja. Jätin kokonaan Halloween 3:n välistä, koska se ei käsittele ollenkaan Michael Myersia. Sitten taas uusimmat Halloweenit jatkuvat ykkösosasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin edellispäivänä Halloween 4:n. Ei ollut mistään kotoisin. Jos haluat katsoa sarjaa, niin Haunting of Hill House oli loistava.
Toi nelonen on ihan ok, vitonen on surkee.
Onko se viitonen H20? Pikkasen sekava tuo sarja. Jätin kokonaan Halloween 3:n välistä, koska se ei käsittele ollenkaan Michael Myersia. Sitten taas uusimmat Halloweenit jatkuvat ykkösosasta.
Ei
H20=Halloween 7
Ei ole kauhuelokuva, mutta silti psykologisesti ahdistava joten jos saan tarjota; Donnie Darko. Tosin en tiedä mistä hitosta sen näkisi, olen itse viimeksi katsonut silloin kun Makuuni oli vielä pystyssä ja sieltä sai vuokrattua. Netistä suoratoistopalveluista ei tunnu löytyvän. Ehkä Filmtownista saattaisi löytyä.
Jos taas puhutaan ihan kauhuelokuvista, Orpokoti on loistava sekä tykkään myös The Conjuring-elokuvasta kovasti. Tuolle on olemassa myös jatko-osa. Edellämainitut eivät ole verellä mässäilyä, enemmänkin sitä psykologista kauhua ja yliluonnollisia juttuja, joista itse tykkään.
Katsoin muutama vuosi sitten jonkun Evil deadin. Oli turhan koominen omaan makuun.