Miten saisi ohuista hiuksista paksumman oloiset?
Tai mitä hiustenkasvua lisääviä tuotteita käytätte? Ikää on jo 42 vuotta ja tuntuu, että hiukset ohenevat päivä päivältä.
Kommentit (5)
Itse teen näin: pesun jälkeen kuivatus föönillä pää alaspäin, sitten juuriin kauttaaltaan n. 10 cm pituudelta laineraudalla laineita, se kohottaa hiusten tyviä. Sen jälkeen kierretään hiukset mahdollisimman suurille lämpörullille pariksi minuutiksi, poistetaan ja hiukset harotaan sormilla muotoon, vähän kiinnettä päälle. Näillä kikoilla saan paksuuden tuntua hiuksiin ihan tuntuvasti.
- Pese hiukset harvemmin, korkeintaan 2 kertaa viikossa
- Palashampoota kannattaa kokeilla
- Kiharat näyttävät tuuheammilta, esim. laita hieman kosteat hiukset yöksi kahdelle nutturalle
- Hiuspuuteri tai suolasuihke
Mulla on sama juttu, mutta näillä olen saanut ohuesta lättänästä ihan kohtalaisen.
Pese hiukset mahdollisimman myrkyttömillä pesuaineilla ja hoitiksella mm. Erisan tai jotkut myrkyttömät palasaippuat ovat hyviä.
Älä koskaan "myllytä" hiuksia kuiviksi, vaan painele kosteus hiuksista kevyesti pyyhkeeseen.
Älä käytä fööniä tms. Laita hiuksiin esim. Cutrinin muotovaahtoa ja kampaa/harjaa hiukset varovasti auki takuista, "takkuharjalla" tai luonnonharjalla, älä revi.
Anna kuivua vapaasti. Suihkuta kuivashampoota hiusten latvoihin ja hiero. (Lidillä erittäin hyvät ja halvat kuivashampoo.) Myös Biozellillä on aivan loistavaa rakenne- ja volyymisuihke, jota saa yleensä kaikista isoimmista tavarataloista.
Laita sen jälkeen hiukset sykerönutturalle nipsulla, että ne kihartuvat - harjaa varovasti sen jälkeen ja laita hiuskiinnettä nostellen hiuksia ylös. Harjaa muotoonsa ja lisää tarvittaessa vielä hiuskiinnettä.
Kokeile shampoota ja hoitoainetta: Aussie miracle moist