Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs teidän aamuun kuuluu?

Vierailija
31.10.2019 |

Itse tulin juuri suihkusta pestyäni saunan+suihkutilan lattian ennen sitä, heräsin muun perheen mukana 6.30 ja siitä aamutouhujen-ja palan jälkeen lähtivät töihin ja lukioihinsa.
Voisin ottaa pienet unet nyt, on ihan parasta käpertyä pehmoisen peitteen alle ja vaipua horrokseen, kun ympärillä aivan hiljaista, tosin sen rikkoo nyt pyykkikoneen hurina.
Tirsat ja kuppi kuumaa teetä+voileipä ja ehkäpä croisant ja vaikkapa ma-illan Greyn anatomia tai MC Australiaa jakso.
🙂

Kommentit (2)

1/2 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkussa käynyt, lehtiä lukenut ja teetä juonut. Olen paastolla niin en syö aamupalaa. Pian varmaan menen kaupungilla käymään asioilla

Vierailija
2/2 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla puolipikaista, mutta mukavaa aamuseksiä miehen kanssa ja aamutoimet. Vein keskimmäisen lapsen junalle ja lähdin töihin. Nyt töissä tauolla. Työni on todella mukavaa ja aina välillä ihmetyttää, että tästä maksetaan hyvää palkkaa.

Iltapäivällä kampaaja ja sen jälkeen käymme vanhimman lapsen kanssa katsomassa jos löytäisimme vielä jotain talvivaatteita kaupoista. Itse en periaatteessa tarvitse mitään kun kaikkea on liikaakin, mutta takit ja kengät ovat heikko kohtani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi