Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen tullut kamalan allergiseksi!

Vierailija
31.10.2019 |

Kananmunakin aiheuttaa ihan sietämättömät kivut ja ilmavaivat. Perunaa vatsa ei kestä yhtään. Suklaata ja lakua en uskalla syödä. Suurin osa leivistä turvottaa. Maito ei ole sopinut koskaan mutta nyt ei vatsa kestä enää juustojakaan. Viimeksi emmental sai suolistoni ihan kipeäksi. Pasta turvottaa. Kurkku närästää ja tomaatti. Joskus banaanikin.
Alan olla jo ihan ihmeissäni, että mitä oikein söisin!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko matkustanut esim. Egyptissä. Työssä lasten kanssa.

Sinulla voi olla loisia ohutsuolessa, jossa ruoka pitäisi alkaa sulamaan.

Laktoosivaivat esim.voivat aiheutua tästä.

Syö jonkin aikaa happamia ruokia, etikkasäilykkeitä, puolukkaa.

Vierailija
2/13 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullekaan enää kaikki sovi. Vanhemmiten elimistö kai muuttuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä oikein kuulosta allergialta, vaikka kai sekin on mahdollista. Mitä lääkäri sanoi?

Vierailija
4/13 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole. Olen syönyt vain kotona laitettua ruokaa. Eikä mun vatsa kestä mitään noin hapanta. Ei ole koskaan kestänyt. Jo muutamasta etikkakurkusta tulee kipuja ja närästystä.

Vierailija
5/13 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut pureskella ruuan hyvin. Suolahappokapseleita, jos vatsasi on vähähappoinen. Entsyymivalmisteita ruuansulatusta helpottamaan.

Vierailija
6/13 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä oikein kuulosta allergialta, vaikka kai sekin on mahdollista. Mitä lääkäri sanoi?

Viimeksi kun kävin niin eipä se mitään sanonut. Verikokeissa ei ollut mitään mainittavaa. Sanoi, että voin kokeilla gluteenittomia tuotteita. No olen kokeillut, mutta ei niitä leipiä ainakaan pysty syömään.

Vierailija
7/13 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa koettaa jättää aina pariksi viikoksi joku yksittäinen tuote pois ja katsoa miten käy. Minulla loppui mahakivut, kun jätin vehnän ja rukiin pois. Kauraa syön, se ei aiheuta ongelmia.

Nuo mahakipuni olivat siis juuri tuollaisia että kaikesta tuli maha kipeäksi tai närästi.

Vierailija
8/13 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa koettaa jättää aina pariksi viikoksi joku yksittäinen tuote pois ja katsoa miten käy. Minulla loppui mahakivut, kun jätin vehnän ja rukiin pois. Kauraa syön, se ei aiheuta ongelmia.

Nuo mahakipuni olivat siis juuri tuollaisia että kaikesta tuli maha kipeäksi tai närästi.

Mä olenkin jättänyt rukiin kokonaan pois ja vehnänkin ihan minimiin. Syön pääasiassa ihan täys kauraleipiä tai leipiä missä on enimmäkseen kauraa. Ne sopii yleensä. Mutta nyt tuli eilen syötyä 2 keitettyä kananmunaa ja vieläkin on vatsa kipeä.

Kananmunaakin yritin syödä ihan proteiinin ja sen hyvän ravintoarvon takia. Millähän sen voisin korvata? Soija sopii vain hyvin pienesti käytettynä. Joku yksi jogurtti per päivä maximissaan.

Vierailija
9/13 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsottiinko allergiat verikokeilla? Eikä ollut mitään? Mistä päättelee, että kuitenkin on allergiaa? Vatsajutut voi olla kimurantteja, toivottavasti helpottaa.

Vierailija
10/13 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole. Olen syönyt vain kotona laitettua ruokaa. Eikä mun vatsa kestä mitään noin hapanta. Ei ole koskaan kestänyt. Jo muutamasta etikkakurkusta tulee kipuja ja närästystä.

Sulla on lihavan ihmisen syömällä pilattu stressisuoli. Liian vähän kuitua ja liikaa rasvaa ja sokeria. Suolistosyöpä odottaa.

Vierailija
11/13 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allergiat selvittää lääkäri. Ilmeisesti olet hankkinut kroonisen suolistotulehduksen.

Vierailija
12/13 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsottiinko allergiat verikokeilla? Eikä ollut mitään? Mistä päättelee, että kuitenkin on allergiaa? Vatsajutut voi olla kimurantteja, toivottavasti helpottaa.

Koska mulla on vanhastaan allergioita. Joillekin juureksille ja hedelmille esim. Ajattelin että niitä on tullut lisää

Vierailija
13/13 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on lihavan ihmisen syömällä pilattu stressisuoli. Liian vähän kuitua ja liikaa rasvaa ja sokeria. Suolistosyöpä odottaa.

No jos 55kg/166cm on susta lihava niin varmaan sitten.

Tietäisitpä kuinka vähän olen rasvaa ja sokeria käyttänyt!