Jos päiväkodissa päivän päätteeksi yksi lapsi puuttuu, kirjaatteko sen vain vähin äänin hävikkiin?
Ei kai siitä tarvitse sen suurempaa juttua tehdä?
Kommentit (50)
Mä oon aina väittänyt ettei ole aamulla edes tullut.
Alan syyttämään vanhempia että ovat itse aamulla hukanneet lapsensa.
Ei ole sellaista mystistä paikkaa kuin hävikki! Me veronmaksajat ja päivähoitopalveluja käyttävät maksetaan korotettuina hintoina tuollaiset "hävikkilapset". Nih!
Viiva vain nimen yli nimilistassa. Ei ole mitään todisteita, ettei vanhempi olisi hakenut ja hävittänyt itse lapsensa.
Otan sellaisen "tonnin seteli"-ilmeen. Kyllä vanhemmat jossain vaiheessa ovat aina luovuttaneet.
Se pitää korvata omasta pussista. T. Miesope
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on se ongelma, että johtaja tahtoo aina tutkia pakettiautoni tavaratilan jos joku lapsi puuttuu. T: toinen miesope
Vierailija kirjoitti:
Viiva vain nimen yli nimilistassa. Ei ole mitään todisteita, ettei vanhempi olisi hakenut ja hävittänyt itse lapsensa.
Vähän huonompi juttu, kun nykyään kaikki kirjataan sisään ja ulos sähköisesti. Onko sulla uusia ehdotuksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on se ongelma, että johtaja tahtoo aina tutkia pakettiautoni tavaratilan jos joku lapsi puuttuu. T: toinen miesope
No löytyykö ne sieltä?
Väitetään että eräässä meidän alueen päiväkodissa ahneet kotimammat tulevat alkuiltapäivästä, valitsevat aina päältä parhaassa kunnossa olevat lapset ja ottavat ne sitten itselleen. Sitten viiden aikaan siellä naulakon alla on parittomia lapsia, joita kukaan ei tunnusta omikseen.
Niin että nimikoikaa ne lapsenne hyvin, ettei tarvitse vääntää että mikä on kenenkin.
Kiitos tästä. Pms-oireeni ovat edenneet raivovaiheesta masenusvaiheeseen, mutta tälle nauroin. Ja nyt itken. No, huomenna tai ylihuomenna helpottaa...
Meillä on eteisessä se ei kenenkään-lasten laatikko. Sinne laitetaan päivän päätteeksi päiväkotiin unohtuneet lapset joita kukaan ei tunnista tai ne jotka ovat jääneet ylimääräisiksi. Eka hakija on parhaassa asemassa, voi valita kenet ottaa mukaansa ja kuinka monta. Se vain on ikävää ettei kaikille hakijoille sitten välttämättä riitä lapsia mutta ollaan ohjeistettu että tulkaa iltapäivällä aikaisemmin hakemaan. Hyvä porkkana on että saa valita kauneimman haalarin kuivurista lapsen päälle.
Hauska ketju. kirjoitti:
😂😂😂
Ei ole yhtään hauskaa.
T: lapsensa päiväkotiin kadottanut
Jos vaan yksittäistapaus, niin ei luulisi haittaavan.
Älkää nyt aina valittako! Minä annan laadukasta varhaiskasvatusta, en ole mikään matemaatikko. Ja tulkaa tosiaan aikaisemmin hakemaan lapsenne, niin saatte valita mieluisan.
T. Varhaiskasvattaja.
Sanon vaan "Lapsia? Mitä ne on? "
Kohtautan olkiani ja ajattelen että eno varmaan haki sen.
No joskus vanhemmat yrittää nostaa meteliä asiasta, mutta täytyy sitten vaan ”kadottaa” heidätkin.